Europoseł z Po - Jacek Protasiewicz przylaczyl sie do bojkotu.

Data: 2012-05-04 17:28:10
Autor: Obserwator
Europoseł z Po - Jacek Protasiewicz przylaczyl sie do bojkotu.

...No i co, prosowieci?

http://akcjaprotestwyborczy.salon24.pl/414572,protasiewicz-dolacza-do-bojkotu-ukraina-euro-2012

* Wiceprzewodniczący parlamentu europejskiego, europoseł z Platformy
Obywatelskiej Jacek Protasiewicz,  zapowiedział że nie skorzysta z zaproszeń
na mecze na Ukrainie.

Jak tłumaczył, robi tak ze względu na sytuację polityczną w tym kraju. W jego
opinii, niepokojące są pewne tendencje - nie tylko więzienie i sposób
traktowania byłej premier Julii Tymoszenko, ale także przygotowanie do
tegorocznych wyborów parlamentarnych na Ukrainie.

Wiceszef Parlamentu Europejskiego zwrócił uwagę, że Ukraina nie dotrzymała
obietnic złożonych Unii Europejskiej. W ubiegłym roku jej władze zobowiązały
się między innymi do zmiany kodeksu karnego, tak by usunąć kontrowersyjny
artykuł, na podstawie którego aresztowano Julię Tymoszenko. Tymczasem parlament odrzucił nowelizację

Przypomnijmy Jacek Protasiewicz wypowiedział się za bojkotem już 2 dni temu,
na dzień przed Kaczyńskim i nikt się wówczas nie obruszył.

 Dopiero gdy do apeli o bojkot dołączył prezes PIS, mainstreamowe media i
rządowi politycy podnieśli larum, że niby zaszkodzi to Polsce czy wpycha to
Ukrainę w ramienia Rosji (zapominając że Janukowycz był i jest blisko związany
z Moskwą, a zatem nikogo się wpycha, bo Ukraina już jest w ramiona rosyjskie. Nota bene Rosja negatywnie odnosi się do wezwań bojkotu Ukrainy).

DO BOJKOTU DOŁĄCZYŁO TAKŻE STOWARZYSZENIE POLSKIE EURO 2012, które zdjęło na
swojej stronie informacje o meczach na Ukrainie. *

Kim jest Jacek Protasiewicz:

http://protasiewicz.pl/pl/o-mnie/

Data: 2012-05-04 20:17:41
Autor: Pamelo
Dnia Fri, 4 May 2012 17:28:10 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

To, że nie skorzysta nie oznacza, że bojkotuje Euro2012. Tak to trudno
zrozumieć Giena!

Data: 2012-05-04 18:22:53
Autor: Obserwator
Europoseł z Po - Jacek Protasiewicz przylaczyl sie do bojkotu.
Pamelo <pamelo@farewell.org> napisał(a): (...)

pisal tu ze Slaska dr Kruk i Jacus Bialy (ten nawet z Sosnowca). To Wasi kumle towarzyszu sowiecki?

Data: 2012-05-04 21:01:11
Autor: Pamelo
Dnia Fri, 4 May 2012 18:22:53 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

Pamelo <pamelo@farewell.org> napisał(a): (...)

pisal tu ze Slaska dr Kruk i Jacus Bialy (ten nawet z Sosnowca). To Wasi kumle towarzyszu sowiecki?

Giena, ja i towarzysz? No co ty Giena. Toz ty wiesz, że my w tej partii
byli dla niepoznaki. Ty co innego, ty byłeś nastojaszczyj komunist! Wierny
syn partii! Co się i ciebia zmienieniło? Zrobiłeś się wierzący, do cerkwi
chodzisz. Jak Putin?

Data: 2012-05-04 20:19:58
Autor: u2
W dniu 2012-05-04 19:28,  Obserwator pisze:
[...]

W tej sytuacji tylko bojkot polityczny i ewentualnie przeniesienie Euro
do Polski w calosci. Trzeba dzialac teraz, bo po Euro rezym Janukowycza
wypnie sie na UE.

Data: 2012-05-04 18:24:09
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

W tej sytuacji tylko bojkot polityczny i ewentualnie przeniesienie Euro
do Polski w calosci. Trzeba dzialac teraz, bo po Euro rezym Janukowycza

..i zalatwi sie Tuska:)))

Data: 2012-05-04 20:26:01
Autor: u2
W dniu 2012-05-04 20:24,  Obserwator pisze:
W tej sytuacji tylko bojkot polityczny i ewentualnie przeniesienie Euro
do Polski w calosci. Trzeba dzialac teraz, bo po Euro rezym Janukowycza
wypnie sie na UE.

.i zalatwi sie Tuska:)))

Tusk zawsze moze spierniczyc, podobnie jak polowa agenciakow z jego
nie-rzadu.

Data: 2012-05-04 21:01:43
Autor: Pamelo
Dnia Fri, 4 May 2012 18:24:09 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Załatwić to sie Giena możesz pod klonem w swoim ogrodzie.

Data: 2012-05-05 06:33:48
Autor: stevep
Dnia 04-05-2012 o 20:24:09  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

W tej sytuacji tylko bojkot polityczny i ewentualnie przeniesienie Euro
do Polski w calosci. Trzeba dzialac teraz, bo po Euro rezym Janukowycza

Najpierw sam się załatw bo ztwardzenie rozsadza ci kichę.

--
stevep

Data: 2012-05-04 20:59:18
Autor: Pamelo
Dnia Fri, 04 May 2012 20:19:58 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Jarek powiedział, sfora moherowa szczeka po wsiach! Hau! Hau!

Europoseł z Po - Jacek Protasiewicz przylaczyl sie do bojkotu.