Euroszwindel, czyli bankructwo albo śmierć.

Data: 2012-06-02 21:01:01
Autor: pluton
Euroszwindel, czyli bankructwo albo śmierć.
mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

Nullification

Data: 2012-06-02 22:21:11
Autor: Andy Niwinski

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jqdo3p$rg4$1inews.gazeta.pl...
mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

Proszę bardzo:

Jacek Biały bełkocze.

Data: 2012-06-02 23:18:49
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

Proszę bardzo:

Jacek Biały bełkocze.

Pan widzę z Niemiec?
No cóż... Najwięcej na wspólnym euro zarobiły Niemcy.
jb

Data: 2012-06-02 23:29:02
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

Pozwolę sobie w dwóch:
Daję ci walutę, udzielam kredytów, za które bedziesz kupował mój towar.
Pieniądz wraca do mnie, a ty zostajesz z długami.
jb

Nullification

Data: 2012-06-03 09:54:18
Autor: t-1

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0{WYTNIJ}@O2.pl> napisał w wiadomości news:jqe0hd$12o$1node1.news.atman.pl...

[...]

No to ja mam towar a ty problem.

t-1

Euroszwindel, czyli bankructwo albo śmierć.