Eurowybory

Data: 2009-06-10 00:04:15
Autor: Rudy 102
Eurowybory
To nikt wam nie powiedzial ze w Eurowyborach wcale
nie musieliscie glosowac na naszych "wybrancow" ?
Wystarczylo pojechac do dowolnego kraju, zarejestrowac sie
na liscie i mozna bylo glosowac na konkretne partie i ludzi ktorzy
nam pasuja. Np. na "partie piratow" w Szwecji.
Nie dziwie sie ze wam nie powiedzieli, nie musicie wiedziec takich rzeczy.
Macie glosowac na tych co wam podadza w mediach.

Data: 2009-06-10 00:17:08
Autor: awe
Eurowybory
No coz mozesz miec tylko pretensje do PO - w koncu to na nich media graja, ale dobrze wiedziec ze moge pojechac do Iralndii i glosowac na Ganleya
awe

Data: 2009-06-10 00:27:31
Autor: Rudy 102
Eurowybory

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0mmsj$ts9$1news.onet.pl...
No coz mozesz miec tylko pretensje do PO - w koncu to na nich media graja, ale dobrze wiedziec ze moge pojechac do Iralndii i glosowac na Ganleya
awe

Juz po ptokach.

Data: 2009-06-10 01:53:56
Autor: awe
Eurowybory

Użytkownik "Rudy 102" <tankista@kreml.ru> napisał w wiadomości news:h0mnoe$5vq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -
no fakt troche sie spoznieles - no ale to nie moja wina. Zteszta podejrzewam ze sam to niedawno odkryles wiec nie mam pretencji. Ganley nie powinien sie zniechac. zwlaszcza ze popiera go walesa. Co prawda w Pl walesa nie ma zadnego autorytetu ale na malo zorientowanym zachodzie jak najbardziej tak. Jak ma jeszcze 100 tys $ to moze liczyc na dobre wykonanie uslugi. Wszystko na sprzedaz
awe

Data: 2009-06-10 05:18:49
Autor: jendrysz
Eurowybory
awe pisze:
[...]

O pułapka wyborcza jeszcze działa.

Data: 2009-06-10 07:39:30
Autor: pluton
Eurowybory
> No coz mozesz miec tylko pretensje do PO - w koncu to na nich media
> graja, ale dobrze wiedziec ze moge pojechac do Iralndii i glosowac na
> Ganleya

Poki  nie rzadza kaczki, to mozesz jechac nawet do Gabonu i glosowac
na szamana Ulenge-Bulenge.

Nullification

Data: 2009-06-10 11:51:40
Autor: awe
Eurowybory

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ngig$7of$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> Ganleya

Poki  nie rzadza kaczki, to mozesz jechac nawet do Gabonu i glosowac
-- -- -- -- -- -- -
jest jeden problem - mialem wielki klopot zeby zebrac sie na te wybory a co dopiero te w gabonie. jednak jesli chodzi o wybory do palamentu krajowego to juz raczej nie trzeba bedzie mnie namawiac zeby dac PO czerwona kartke. Ciekwe ilu z tych 75% postapi tak samo. Mysle ze oze byc i z 30%, bo czesc i tak nie pojdzie
awe

Data: 2009-06-10 14:55:39
Autor: cirrus
Eurowybory
[...]