Eurowymozgom do poduszki...

Data: 2010-01-21 09:28:58
Autor: HaMMeR
Eurowymozgom do poduszki...
'... informacja podana przez panią senator Arciszewską-Mielewczyk o KILKUNASU TYSIĄCACH pozwów przygotowanych przez niemieckich właścicieli nieruchomości, nie wywołała ani w mediach, ani – tym samym w opinii publicznej, żadnego rezonansu. Tymczasem jest to sprawa znacznie ważniejsza od tego, czy w komisji hazardowej będzie zasiadał pan poseł Wassermann, czy pani posłanka Kempa.'

A o tym krzyczelismy juz w 2004r..!
Wy zdradzieckie RWY!!!

Data: 2010-01-21 09:55:13
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Eurowymozgom do poduszki...

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
'... informacja podana przez paniÄ… senator ArciszewskÄ…-Mielewczyk o
[...]
Tymczasem jest to sprawa znacznie waĹĽniejsza od tego, czy w komisji
hazardowej
będzie zasiadał pan poseł Wassermann, czy pani posłanka Kempa.'

A o tym krzyczelismy juz w 2004r..!
Wy zdradzieckie RWY!!!

  prosze sie nie unosic slusznym skadinad gniewem.
  polska od dzisiecioleci jest panstwem w stanie
  likwidacji i dostrzega to nawet ten,ktoremu ruski
  oczy wstawil.

  wine za ten stan rzeczy ponosza zarowno t.zw.
  politycy polscy jak rowniez polscy wyborcy-
  lemingi.

  ar

Data: 2010-01-21 11:07:02
Autor: HaMMeR
Eurowymozgom do poduszki...
Wlodzimierz Zabotynski wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jak sam Pan zauwazyl, ten stan rzeczy zawdzieczamy
glownie dzialalnosci 'naszych elit', ktore skutecznie
wykorzystuja dla wlasnej lajdackiej korzysci, matolstwo i
prostactwo polskiego wyborcy in gremio!
Ale nie oznacza to, ze musimy sie na to godzic, ani
tym bardziej zalamywac rak, ktorymi warto byloby  raczej zdzielic
paru wybrancow po ich sprzedajnych ryjach, niz gniesc je nerwowo na padolku!
Jestem pewien, ze Polakow przejetych uczciwie losem kraju jest
wiecej, nizby wskazywaly by na to klamliwe sondaze i tylko przytloczeni
wrzaskliwym chamstwem sprzedawczykow i agentow majacych w swych lapach media,
nie pozwala im zaistniec w szerokich obszarach spolecznej komunikacji.
Musi sie to zmienic!

Data: 2010-01-21 12:02:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Eurowymozgom do poduszki...

> [...]
>    oczy wstawil.
>
>    wine za ten stan rzeczy ponosza zarowno t.zw.
>    politycy polscy jak rowniez polscy wyborcy-

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

  Jak Pan doskonale wie, pieniadz rzadzi swiatem.
  Polacy jako spoleczenstwo wlasnych znacznych
  kapitalow nie posiadaja, bo i skad mieliby je wziac.

  Media mainstreamowe w Polsce sa wlasnoscia
  obycych.  By przelamac monopol klamstwa
  nalezaloby miec wlasne publikatory. Jedynym
  i niepowtarzalnym okazal sie tutaj o. Tadeusz
  Rydzyk i wie Pan najlepiej, co wokol niego sie
  wyprawia.

  By w istniejacych warunkach zmienic cokolwiek
  potrzeba jest wielu takich Rydzykow, ze o samych
  dziennikarzach juz nie wspomne - wiadomo, jak
  to wyglada.

  Przyzwoici ludzie o roznych, niekokoniecznie nawet
  katolicko-narodowych przekonaniach, w kraju
  wprawdzie sa, lecz ich sily jak pokazaly wybory PiS
  nie sa dostateczne do rozbicia tego zdradzieckiego
  superukladu.

  Jedyne co pozostaje, to swoje myslec,wplywac na
  najblizsze, niech bedzie to tylko rodzinne otoczenie,
  i w zadnym przypadku nie tracic nadziei - nasz narod
  przetrwal 123 lata robiorow, I WS, rozbior podczas
  II WS, pol wieku sowieckiej okupacji i z tymi
  kurewskimi pseudopolakami tez sobie poradzi.

  Pozdrawiam.
  CJG

Data: 2010-01-21 12:28:28
Autor: HaMMeR
Eurowymozgom do poduszki...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Otoz to, otoz to!!

Pozdrawiam

HaMMeR

Data: 2010-01-21 12:51:06
Autor: Roman Rumian
Eurowymozgom do poduszki...
Panie Krzysztofie, Panie Cezary,

W dniu 2010-01-21 12:02, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
(...)

   Jak Pan doskonale wie, pieniadz rzadzi swiatem.

Hmm .... pieni±dz ? Jest ¶rodkiem. Rozs±dni (SM, JKM WŁ ..) wiedz±, że służby, z reguły ponadrz±dowe, ponadnarodowe.

(...)
[...]

Ładnie napisane. :-)

Zróbmy co¶: pomóżmy Ojcu Tadeuszowi w walce o przetrwanie jego koncernu medialnego, chrońmy najbliższych przed toksycznym wpływem merdiów, wychowujmy dzieci, młodzież.

Sprawy zaszły już za daleko, dlatego lemingi musz± otrzymać potężn± dawkę wiedzy przez mało szlachetn± czę¶ć ciała.

Pozdrowienia dla obu Panów.

Roman Rumian

P.S. Polecam najnowsz± ksi±żkę, "4" Waldemara Łysiaka, dokładaj±c± swoje, istotne 3 grosze, do prawdziwego obrazu ¶wiata.

Data: 2010-01-21 13:05:47
Autor: Prawusek
Eurowymozgom do poduszki...
"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote in message
> [...]

P.S. Polecam najnowsz± ksi±żkę, "4" Waldemara Łysiaka, dokładaj±c±
swoje, istotne 3 grosze, do prawdziwego obrazu ¶wiata.

Witam!

    Nie neguję roli KRK, w końcu duża czę¶ć społeczeństwa polskiego jest
katolicka, ale próby poprowadzenia wszystkich Polaków, zwłaszcza młodzieży z
blokowisk pod sztandarami ko¶cielnymi spal± na panewce, a jest to druga pod
względem wielko¶ci siła w Polsce. Odcięcie jej to wrzucenie ich w objęcia
lewizny choruj±cej na anemię i ku¶tykaj±cej na piszczelach bez szpiku -
czekaj± na dawcę tegoż i może to być solidny zastrzyk w wyborach. Ci marni
gracze, ale za to z wypróbowanymi metodami kłamliwej propagandy szykuj± się
do przejęcia władzy w ustalonym od dekad cyklu parchy - komuchy. Musimy do
tego nie dopu¶cić. Bez przerwania tego chocholego tańca nie będzie szans dla
Wolnej Polski - Ojczyzny Wolnych Polaków.

Data: 2010-01-21 13:16:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Eurowymozgom do poduszki...

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Hmm .... pieni±dz ? Jest ¶rodkiem. Rozs±dni (SM, JKM WŁ ..) wiedz±, że
służby, z reguły ponadrz±dowe, ponadnarodowe.

   Sluzby te tez nie pracuja ,w cynie spolecnym'. :-)

Zróbmy co¶: pomóżmy Ojcu Tadeuszowi w walce o przetrwanie jego koncernu
medialnego, chrońmy najbliższych przed toksycznym wpływem merdiów,
wychowujmy dzieci, młodzież.

  Nic dodac i nic ujac!

Sprawy zaszły już za daleko, dlatego lemingi musz± otrzymać potężn±
dawkę wiedzy przez mało szlachetn± czę¶ć ciała.

   Lemingi bywaja tak glupie, ze nie widza nawet tego,
   ze im na talerzu ubywa. :-)

Pozdrowienia dla obu Panów.

Roman Rumian

   Wzajemnie

   CJG

P.S. Polecam najnowsz± ksi±żkę, "4" Waldemara Łysiaka, dokładaj±c±
swoje, istotne 3 grosze, do prawdziwego obrazu ¶wiata.

ad P.S. WL podpadl byl mi stosunkowo niedawno swa filosemicka wolta.

Data: 2010-01-21 13:34:38
Autor: Roman Rumian
Eurowymozgom do poduszki...
Panie Cezary,

W dniu 2010-01-21 13:16, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
(...)
Hmm .... pieni±dz ? Jest ¶rodkiem. Rozs±dni (SM, JKM WŁ ..) wiedz±, że
służby, z reguły ponadrz±dowe, ponadnarodowe.

    Sluzby te tez nie pracuja ,w cynie spolecnym'. :-)

Oczyi¶cie, ale one z łatwo¶cia pozyskuj± pieni±dze, a nie odwrotnie. :-)

(...)
    Lemingi bywaja tak glupie, ze nie widza nawet tego,
    ze im na talerzu ubywa. :-)

Tak, tragikomiczne jaest z jakim po¶wieceniem potrafi± bronić bałamuc±cych, szkodliwych dla nich osób, spraw, tre¶ci, ale cóż, psychologia i  socjotechniki sa na tak wysokim poziomie ("agenda setting", "dramatyzacja" itd.).

(...)
P.S. Polecam najnowsz± ksi±żkę, "4" Waldemara Łysiaka, dokładaj±c±
swoje, istotne 3 grosze, do prawdziwego obrazu ¶wiata.

ad P.S. WL podpadl byl mi stosunkowo niedawno swa filosemicka wolta.

Mnie też, za co¶ innego, ale nobody is perfect, a jego warto przeczytać. :-)

Data: 2010-01-21 10:30:30
Autor: cytryna
Eurowymozgom do poduszki...
[...]

Zbieramy owoce działano¶ci "mgr" Mazowieckiego (u¶ciski Khola w Krzyżówej),
TW Koska-Skubiszewskiego (nagroda w postaci eksponowanego stanowiska w TE),
"profesora" Bartoszewskiego (liczne nagrody za obsrywanie Polski i Polaków),
Tuska (nieodwzajemniona miło¶ć do Anieli-nagroda stanowisko gauleitera).
To te persony z pełna ¶wiadomo¶cia likwiduj± państwo Polskie w nadzieji na okruchy z berlińskiego lub moskiewskiego stołu. Polacy pamietaj± o tych zdrajcach i zaprzańcach.

Data: 2010-01-21 11:10:25
Autor: HaMMeR
Eurowymozgom do poduszki...
cytryna wrote:
'... informacja podana przez pani� senator Arciszewsk�-Mielewczyk o
KILKUNASU
TYSI�CACH pozwów przygotowanych przez niemieckich w�a�cicieli
nieruchomo�ci, nie
wywo�a�a ani w mediach, ani � tym samym w opinii publicznej, şadnego
rezonansu.
Tymczasem jest to sprawa znacznie waĹźniejsza od tego, czy w komisji
hazardowej
b�dzie zasiada� pan pose� Wassermann, czy pani pos�anka Kempa.'

A o tym krzyczelismy juz w 2004r..!
Wy zdradzieckie RWY!!!

Zbieramy owoce działaności "mgr" Mazowieckiego (uściski Khola w Krzyżówej),
TW Koska-Skubiszewskiego (nagroda w postaci eksponowanego stanowiska w TE),
"profesora" Bartoszewskiego (liczne nagrody za obsrywanie Polski i PolakĂłw),
Tuska (nieodwzajemniona miłość do Anieli-nagroda stanowisko gauleitera).
To te persony z pełna świadomościa likwidują państwo Polskie w nadzieji na
okruchy z berlińskiego lub moskiewskiego stołu. Polacy pamietają o tych
zdrajcach i zaprzańcach.

-- -- -- -- -- -- -- --

Warto byloby pomyslec o kolejnej, ale uczciwej 'ksiedze hanby polskiej'...
A nazwisk jest bez liku... i to jakich!

Data: 2010-01-21 10:43:36
Autor: Tomek
Eurowymozgom do poduszki...

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hj938e$dn0$1newsread1.aster.pl...
'... informacja podana przez pani± senator Arciszewsk±-Mielewczyk o KILKUNASU TYSIˇCACH pozwów przygotowanych przez niemieckich wła¶cicieli nieruchomo¶ci, nie wywołała ani w mediach, ani - tym samym w opinii publicznej, żadnego rezonansu. Tymczasem jest to sprawa znacznie ważniejsza od tego, czy w komisji hazardowej będzie zasiadał pan poseł Wassermann, czy pani posłanka Kempa.'

A o tym krzyczelismy juz w 2004r..!
Wy zdradzieckie RWY!!!

A przecież mamy tak wspaniałego Radka... On do niczego złego nie dopu¶ci. A jego dzieci chyba już s± za granic±...
Tomek

Data: 2010-01-21 12:15:13
Autor: the_foe
Eurowymozgom do poduszki...
W dniu 2010-01-21 09:28, HaMMeR pisze:
'... informacja podana przez paniÄ… senator ArciszewskÄ…-Mielewczyk o
KILKUNASU TYSIĄCACH pozwów przygotowanych przez niemieckich właścicieli
nieruchomości, nie wywołała ani w mediach, ani – tym samym w opinii
publicznej, ĹĽadnego rezonansu. Tymczasem jest to sprawa znacznie
ważniejsza od tego, czy w komisji hazardowej będzie zasiadał pan poseł
Wassermann, czy pani posłanka Kempa.'

A o tym krzyczelismy juz w 2004r..!
Wy zdradzieckie RWY!!!

nie przez niemieckich wlascicieli, tylko polskich wlascicieli, ktorzy przypadkiem maja takze niemieckie obywatelstwo.

--
the_foe

Data: 2010-01-21 12:25:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Eurowymozgom do poduszki...

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

nie przez niemieckich wlascicieli, tylko polskich wlascicieli, ktorzy
przypadkiem maja takze niemieckie obywatelstwo.

   Spierdalaj, kretynie! :-)))))))))))))))))))))))))

   AR

Data: 2010-01-21 12:31:23
Autor: HaMMeR
Eurowymozgom do poduszki...
the_foe wrote:
[...]

Przypadkiem, to sie mozesz francy jakiejs nabawic, a niemcom przypadki
nie dosc ze niezwykle zadko sie zdarzaja, to jeszcze zawsze przynasza im
korzysc!
Jestes oczytany, piszesz 'madre' artykuly z ktorymi sie zupelnie nie zgadzam, a naiwny jestes jak dziecko...

Eurowymozgom do poduszki...