Eutanazja na NARODZIE.

Data: 2011-12-09 07:17:07
Autor: Wiesiaczek
Eutanazja na NARODZIE.
bolek wrote:

Recepta jest prosta:
-wydłużyć lata pracy,
-zlikwidować "służbę zdrowia",
-tych co jeszcze nie zdechli odciąć od leków.

Moja rada:
 naprzeciwko każdej przychodni rozstawić snajperów.
Niech wystrzelają tych którzy wychodzą o własnych siłach.
Reszta sama zdechnie. Amen.

bolek

Prawdziwe oblicze kapitalizmu.
Po co komu bezproduktywny robol?

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-12-09 15:19:10
Autor: stevep
Eutanazja na NARODZIE.
Dnia 09-12-2011 o 07:17:07 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

bolek wrote:

[...]

Zwłaszcza jak równie bezproduktywny jak głupi.

--
stevep

Data: 2011-12-09 16:08:30
Autor: Wiesiaczek
Eutanazja na NARODZIE.

bolek wrote:

[...]

No to faktycznie masz nizłą koncepcję:
Wystrzelać chorych, niesprawnych, głupich i budujmy ten kapitalizm!

Trochę mi Hitlerem zaleciało, ale może tylko mi się tak zdawało :)

Data: 2011-12-10 05:05:52
Autor: stevep
Eutanazja na NARODZIE.

bolek wrote:

[...]

Eeee, pewnie popuściłeś smrodem głupoty.

--
stevep

Data: 2011-12-10 15:37:47
Autor: Wiesiaczek
Eutanazja na NARODZIE.

napisał(a):

bolek wrote:

[...]

PLONK! - za "merytoryczne" argumenty.

Data: 2011-12-11 05:09:00
Autor: stevep
Eutanazja na NARODZIE.

napisał(a):

bolek wrote:

[...]

Nic nie poradze, sam sobie zawdzięczasz takie wydalanie smrodu.

--
stevep

Eutanazja na NARODZIE.