Evolve GX440 - dziwność

Data: 2011-07-11 01:16:19
Autor: Grzexs
Evolve GX440 - dziwność
Zakupiłem telefon Evolve GX440 - taki typowo dla babci. Początkowo wydał mi się zupełnie fajny. Ale okazało się, że sam odbiera połączenia po ok. 2 sekundach! Po 2 godzinach grzebania w menu dałem sobie spokój i odniosłem do sklepu, gdzie już po 10 min gość dał sobie spokój i oddał kasę.

Czy ktoś się spotkał z czymś takim w jakichś innych modelach "emeryckich" telefonów? A może to jakiś błąd w oprogramowaniu?
--
Grzexs

Evolve GX440 - dziwność