Ewa Kopacz krytykuje Ewę Kopacz i rząd Tuska za brak wspólnego grobu "jak w lesie Kabackim (1987)"

Data: 2017-06-06 22:18:13
Autor: A. Filip
Ewa Kopacz krytykuje Ewę Kopacz i rząd Tuska za brak wspólnego grobu "jak w lesie Kabackim (1987)"
https://wiadomosci.wp.pl/ewa-kopacz-broni-sie-ws-smolenska-ktos-zdecydowal-ze-samolot-ma-wyladowac-6130789319035009a
- W wielu krajach na świecie, gdzie są katastrofy, chowa się ludzi do
wspólnej mogiły - twierdziła, odwołując się do doświadczeń z początków
kariery zawodowej prowadzącej rozmowę Moniki Olejnik, która była
obecna na miejscu katastrofy samolotu pasażerskiego w Lasku Kabackim 9
maja 1987 r..

W 1987 były w miarę tanie badanie genetyczne do identyfikacji
fragmentów ciał?  Świat nie stoi w miejscu pani b. minister.
Jak się coś już robi to porządnie.

Jak się "przyklepuje" jako ówczesny rząd RP "Moskiewski [bałagan]"
to się ma minę z opóźnionym zapłonem.

--
A. Filip

Data: 2017-06-06 23:27:41
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie pierdol, PiSiorom się spieszyło, bo chcieli szybko odszkodowania skasować... A dyby chcieli czekać 4 miesiące to by te rączki i nóżki i paluszki i jelita poskładali....

boukun

Data: 2017-06-06 23:32:48
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

No to w twojej "logice":  Niech PO i Putin teraz zapłacą za swoją
głupotę pójścia PiS na rękę _za bardzo_.

--
A. Filip

Data: 2017-06-06 23:51:25
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie pierdol, niech spierdalają pojebane PiSiory i ich sekta smoleńska...

boukun

Data: 2017-06-07 08:53:34
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości

 Niech PO i Putin teraz zapłacą za swoją
głupotę pójścia PiS na rękę _za bardzo_.

--

Czyli co, Gosiewskiej te kilka milionó wciąż za mało?

--
Lepudruk

Data: 2017-06-07 09:09:56
Autor: prezydent San Escobar
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości

>  Niech PO i Putin teraz zapłacą za swoją
> głupotę pójścia PiS na rękę _za bardzo_.
>
> -- Czyli co, Gosiewskiej te kilka milionó wciąż za mało?

Żonie oficera BOR, który zginął w tej katastrofie, rząd Pisuaru nie przyznał
nawet renty po wojskowym.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-07 08:28:09
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

W 1987 były w miarę tanie badanie genetyczne do identyfikacji
fragmentów ciał?  Świat nie stoi w miejscu pani b. minister.
Jak się coś już robi to porządnie.

Takich rzeczy nie powinno robić się wcale.
Tak jak w Lesie Kabackim - wspólna mogiła.
Nie jestem tajemnicą, że po takich katastrofach z jednego kawałka można uzyskać
nawet i kilka DNA - tak jest to pomielone.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-07 08:53:36
Autor: Lepudruk
[...]

Od kiedy to rząd robi badania genetyczne? Zapytaj J.Sasina.Podać link?
;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-06-07 09:10:37
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> Jak się coś już robi to porządnie.

Od kiedy to rząd robi badania genetyczne? Zapytaj J.Sasina.Podać link?

I Pasionka oraz Gowina.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Ewa Kopacz krytykuje Ewę Kopacz i rząd Tuska za brak wspólnego grobu "jak w lesie Kabackim (1987)"