Ewakuacja ?

Data: 2015-09-16 07:53:22
Autor: Waldek
Ewakuacja ?
Czy to nie jutro czasami wypada
termin ewakuacji z BGZO ?

Pozdro

Data: 2015-09-16 06:09:49
Autor: jureq
Ewakuacja ?
Dnia Wed, 16 Sep 2015 07:53:22 +0200, Waldek napisał(a):

Czy to nie jutro czasami wypada termin ewakuacji z BGZO ?

Nie. Ostatni dzień promocji to 24.09

Data: 2015-09-16 20:25:05
Autor: marek
Ewakuacja ?
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> Wrote in message:
Dnia Wed, 16 Sep 2015 07:53:22 +0200, Waldek napisał(a):

Czy to nie jutro czasami wypada termin ewakuacji z BGZO ?

Nie. Ostatni dzień promocji to 24.09

zastanawiam sie czy tym "sprytnym" bankowcom z BGZO nie
 przeszkadza regularny, gwaltowny skok aktywow co 2 m-ce?
 Dziecinada po prostu.... Moze trzeba ostatecznie od nich nie odejsc aby zrozumieli glupote
 tej polityki ? Nieeeee, nie zrozumieja :(
--
marek

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-09-16 11:37:27
Autor: Kris
Ewakuacja ?
W dniu środa, 16 września 2015 20:23:39 UTC+2 użytkownik marek napisał:
[...]

Bo zapewne nie mają gwałtownych skoków.
Skaczący to pewnie jakiś ułamek procenta więc problemu dla banku nie ma.
A i ci skaczący deponenci lojalni nie są to fakt ale szybko wracają jak % się podniosą. M.in dlatego banki na reklamy depozytów stosunkowo niewiele wydają.

Data: 2015-09-16 21:40:05
Autor: J.F.
Ewakuacja ?
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53c51a33-02ae-4b41-b65f-f5429c72685f@googlegroups.com...
[...]

Ale sam fakt skokow moze byc przykry, jak trzeba je gwaltownie rownowazyc.
Z tym, ze pewnie jest ich tak malo, ze nie trzeba.
Ale to tez znaczy, ze niewielki kapital tymi % sciagaja :-)

M.in dlatego banki na reklamy depozytów stosunkowo niewiele wydają.

No ba - na depozytach sie traci, procenty trzeba jakies wyplacac.
Na kredytach sie zarabia :-)

J.

Data: 2015-09-16 13:02:41
Autor: Kris
Ewakuacja ?
W dniu środa, 16 września 2015 21:40:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Z tym, ze pewnie jest ich tak malo, ze nie trzeba.
Ale to tez znaczy, ze niewielki kapital tymi % sciagaja :-)

Im chodzi o "nowy" kaptał, faktycznie nowy i stąd te akcje promocyjne. I zapewne nowy ściągają a że przy okazji jakiś promil starego poskacze to bez większego znaczenia.
Wbrew pozorom w bankach idioci nie pracują.

>M.in dlatego banki na reklamy depozytów stosunkowo niewiele wydają.

No ba - na depozytach sie traci, procenty trzeba jakies wyplacac.
Na kredytach sie zarabia :-)
Ano właśnie. Druga sprawa że nad deponentami specjalnie rozczulać się nie muszą- tu małe znaczenie ma marketing a duże cena(wyższy %). Przy kredytach odwrotnie- oferta niekoniecznie najlepsza, nie najtańsza ale dobrze opakowana i wypromowana się sprzeda.

Data: 2015-09-16 21:41:01
Autor: brum
Ewakuacja ?
[...]

Skad wiesz, ze sa takie skoki? To, ze jakis procent klientow odchodzi, to rzecz normalna przy kazdej promocji i zapewne jest to wliczone w "straty".

Data: 2015-09-16 21:53:15
Autor: marek
Ewakuacja ?
"brum" <spam@na.berdyczow> Wrote in message:
> [...]

Skad wiesz, ze sa takie skoki? To, ze jakis procent klientow odchodzi, to rzecz normalna przy kazdej promocji i zapewne jest to wliczone w "straty".

moze jest wliczone w straty.. Ale moze tym bardziej trzeba "utrzec nosa" i spadac na zawsze? No jakos zaczelo mnie to ostatnio meczyc.... --
marek

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-09-16 13:08:46
Autor: Kris
Ewakuacja ?
W dniu środa, 16 września 2015 21:51:49 UTC+2 użytkownik marek napisał:
moze jest wliczone w straty.. Ale moze tym bardziej trzeba "utrzec nosa" i spadac na zawsze? No jakos zaczelo mnie to ostatnio meczyc....

Znaczy odejdziesz tam gdzie mniejsze % ale bez promocji;)?
Był czas przywyknąć do tego że nowi z reguły dostają lepsze orerty niż starzy.
I nie tylko w bankach- w telefonach, kablòwkach itp.
Taki standard
Idioci tam nie pracują- widocznie po promocji więcej nowych przybywa niż starych ubywa.

Ewakuacja ?