Ewakuacjia LUDZI na Antrydzie z powodu ogromnego spadku temperatury dochodzacego do -75C

Data: 2017-02-28 02:29:25
Autor: maciek zawieja
Ewakuacjia LUDZI na Antrydzie z powodu ogromnego spadku temperatury dochodzacego do -75C
Data: 2017-02-28 02:36:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ewakuacjia LUDZI na Antrydzie z powodu ogromnego spadku temperatury dochodzacego do -75C
W dniu wtorek, 28 lutego 2017 11:29:26 UTC+1 użytkownik maciek zawieja napisał:
http://theadventureblog.blogspot.com/2016/06/evacuation-operation-underway-in.html

Tylko jednego faceta co zachorował, a takie spadki podczas zimy antarktycznej
to normalka.

Data: 2017-02-28 11:43:14
Autor: u2
W dniu 2017-02-28 o 11:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

wybierasz się tam ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-28 03:05:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 28 lutego 2017 11:43:31 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Tylko jednego faceta co zachorował, a takie spadki podczas zimy antarktycznej
> to normalka.

wybierasz się tam ?:)

Nie mam takiego luksusu. To jest lokacja dla wybranych uprzywilejowanych.

Data: 2017-02-28 12:10:24
Autor: u2
W dniu 2017-02-28 o 12:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
wybierasz się tam ?:)
Nie mam takiego luksusu. To jest lokacja dla wybranych uprzywilejowanych.

to nie jesteś uprzywilejowany ?:)

Data: 2017-02-28 12:01:02
Autor: Budzik
Ewakuacjia LUDZI na Antrydzie z powodu ogromnego spadku temperatury dochodzacego do -75C
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

maciek pisał o Antrydzie... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-02-28 15:31:23
Autor: silvio balconetti
Am 28.02.2017 um 13:01 schrieb Budzik:
[...]

A gdzie to jest? Pewnie w pasmie Sierra de las Cutas w San Escobar? :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-02-28 19:28:35
Autor: Budzik
Ewakuacjia LUDZI na Antrydzie z powodu ogromnego spadku temperatury dochodzacego do -75C
Użytkownik silvio balconetti silvio@invalid.invalid ...

Mysle, ze jak wiekszosc rzeczy ktore maciek pisze a ktorych nie rozumie - w jego głowie... :)

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-02-28 21:37:51
Autor: Budzik
Ewakuacjia LUDZI na Antrydzie z powodu ogromnego spadku temperatury dochodzacego do -75C
Użytkownik andal andal@andal.org ...

znasz jakies metode by obudzic zawieje ?

kf?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2017-03-01 00:38:32
Autor: andal
On Tue, 28 Feb 2017 21:37:51 +0000, Budzik wrote:

Użytkownik andal andal@andal.org ...

znasz jakies metode by obudzic zawieje ?

kf?

muchy bym nie zabil ;-)

Ewakuacjia LUDZI na Antrydzie z powodu ogromnego spadku temperatury dochodzacego do -75C