Ewakuaja samolotu

Data: 2010-12-01 14:56:00
Autor: Lukasz
Ewakuaja samolotu
Witam

Właśnie czytałem artykuł na wp o nowej karetce lotu i zaciekawiła mnie jedna rzecz a mianowicie czas ewakuacji. W artykule jest taki fragment "Ewakuacja nie mogła trwać dłużej niż 10 sekund a połowa wyjść została zablokowana przez inspektorów ULC. Załoga PLL LOT przeprowadziła ewakuację w mniej niż 7 sekund. " jak to się ma do rzeczywistości bo wydaje mi się ze te 10 s to trochę krótko nawet na ewakuacje samego personelu a gdzie pacjenci.

Link do artykułu http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,LOT-ma-najwiekszy-w-Europie-samolot-w-wersji-medycznej,wid,12903175,wiadomosc.html

Pozdrawiam
Lukasz

Ewakuaja samolotu