Ewolucja, która zlikwiduje państwo pols kie. „Taki kierunek musimy przyjąć”

Data: 2020-07-16 19:28:53
Autor: u2
Ewolucja, która zlikwiduje państwo pols kie. „Taki kierunek musimy przyjąć”
W dniu 16.07.2020 o 18:54, Lord Donald pisze:
- Jestem zwolennikiem Rzeczypospolitej Europejskiej, czyli odej¶cia od państw narodowych. Taki kierunek musimy przyj±ć - oznajmił poseł klubu Platforma Obywatelska - Koalicja Obywatelska Krzysztof Mieszkowski.

musi to na Rusi, a w Polsce jak kto chce

Data: 2020-07-16 14:13:48
Autor: Konopny Nespresso
użytkownik u2 napisał:
> [...]

musi to na Rusi, a w Polsce jak kto chce

Spinelli lubi to:)

cyt.
 Nowa władza winna być wyłoniona w wyborach powszechnych i zast±pić państwa narodowe w następuj±cych dziedzinach: finanse, polityka zagraniczna,
polityka gospodarcza, obronno¶ć.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Manifest_z_Ventotene

https://www.euractiv.com/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/Ventotene-Merkel-Hollande-and-Renzi_formatted.jpg

Data: 2020-07-17 00:02:54
Autor: u2
Ewolucja, która zlikwiduje państwo pols kie. „Taki kierunek musimy przyjąć”
W dniu 16.07.2020 o 23:13, Konopny Nespresso pisze:
Spinelli lubi to

Spinelli to napisał w 1941 w kiciu, zmarł w 1986, jego manifa z 1941 ma się jak pię¶ć do nosa do czasów współczesnych

Ewolucja, która zlikwiduje państwo pols kie. „Taki kierunek musimy przyjąć”