[laickie] Ewolucja motocyklistów

Data: 2009-04-21 11:02:55
Autor: Marcin Gardeła
[laickie] Ewolucja motocyklistów
Marcin Narzynski wrote:
Nie chcę, żeby zabrzmiało to jak trolowanie, ale intryguje mnie
temat "ewolucji" motocyklisty.
Robię właśnie prawko i pewnie niedług będę kupował jakiś duży
skuter. Czytam więc porady w stylu "co na pierwsze moto" i znajduję
dużo opinii "najpierw coś słabego, potem jakieś 500-750 ccm, a na
końcu dopiero DOCELOWA maszyna".
Czy naprawdę każdy motocyklista MUSI docelowo jeździć potworem,
który 200 km/h robi w 7 sek?

Całkowicie źle zrozumiałeś słowo "docelowy". Docelowy znaczy docelowy, nie znaczy to potwór, który robi 200 w 7 sekund. Ja na przykład jeżdżę docelowym motocyklem i nie robi on 200 w 7 sekund, w ogóle nie robi 200 :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-21 11:04:47
Autor: Easy

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsk246$4nh$1inews.gazeta.pl...
Marcin Narzynski wrote:
[...]

Bo Twój jest popsuty ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-04-21 11:23:56
Autor: Marcin Gardeła
Easy wrote:
[...]

Uważaj sobie, mała.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-21 11:29:20
Autor: Easy

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsk3bi$aod$1inews.gazeta.pl...
Easy wrote:
[...]

Ty, Ty mi tu nie wytykaj mikrej postury tak?
:)

skad ten dobry humor?
przy okazji.. poczytajcie sobie
http://forum.gazetalubuska.pl/ZIELONA-GORA-f87.html
kilka motocyklowych watków.
Zdaje sie ze akcja przeniosła sie z Poznania do ZG...

--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
NT650V i NTNT650V ;)

Data: 2009-04-21 15:11:05
Autor: (pj)
[OT] [laickie] Ewolucja motocyklistów
Easy pisze:

przy okazji.. poczytajcie sobie
http://forum.gazetalubuska.pl/ZIELONA-GORA-f87.html

a Ty tam pisujesz jako ~kaszalot~ , czy ~Zenek~ ? ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-21 11:58:51
Autor: Zefir
Marcin Gardeła pisze:
Ja na przykład jeżdżę docelowym motocyklem i nie robi on 200 w 7 sekund, w ogóle nie robi 200 :)

No i po co ten lans?

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-04-21 14:51:33
Autor: Norbi
Zefir pisze:
Marcin Gardeła pisze:
Ja na przykład jeżdżę docelowym motocyklem i nie robi on 200 w 7 sekund, w ogóle nie robi 200 :)

No i po co ten lans?

Sie tez nie polansujesz - xx ma 9 do 200 :)
A diobeu jeszcze nie dorosl do meskich moto i tyle... :)

Norbi
KFazer'03

Data: 2009-04-21 14:55:15
Autor: Marcin Gardeła
Norbi wrote:
Sie tez nie polansujesz - xx ma 9 do 200 :)
A diobeu jeszcze nie dorosl do meskich moto i tyle... :)

Mało jest męskich z kardanem.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-21 15:07:44
Autor: (pj)
Marcin Gardeła pisze:

A diobeu jeszcze nie dorosl do meskich moto i tyle... :)

Mało jest męskich z kardanem.

Taki jeden sie ostatnio objawił:

http://www.new-vmax.com/technology/technical_specs.jsp

i jeszcze Madzia na dokładkę:

http://tinyurl.com/db2bss

żeby nie było nie-męsko! ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-21 16:56:16
Autor: Leszek Karlik
[laickie] Ewolucja motocyklis tów
On Tue, 21 Apr 2009 14:55:15 +0200, Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl>  wrote:

[...]
Sie tez nie polansujesz - xx ma 9 do 200 :)
A diobeu jeszcze nie dorosl do meskich moto i tyle... :)
Mało jest męskich z kardanem.

Że niby BMW to dla pedałów? ;-) [No w sumie...]

Zawsze jest Paneuroplan i pociotki :-) Paneuro to w
zasadzie taka większa devilka, też silnik V, kardan,
owiewki... tylko trochę cięższy :->

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-04-21 19:19:12
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "Marcin Gardeła" napisał :
Mało jest męskich z kardanem.

Eeee tam.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-04-22 13:11:46
Autor: Zefir
Norbi pisze:
Zefir pisze:
Marcin Gardeła pisze:
[...]

Mieu bardziej chodziło o nowy typ lansu: "mój motocykl ma małą moc ale bardzo dobrze się z tym czuję, a to świadczy o tym, że jestem już dojrzałym motocyklistą" ;)

--
Pzdr.
Zefir

[laickie] Ewolucja motocyklistów