Explorer II handbike górski

Data: 2011-05-30 00:03:16
Autor: rolins
Explorer II handbike górski
Wreszcie mieliśmy czas aby trochę pokręcić na Explorerze, był też czas
na nakręcenie krótkiego filmiku który możemy zaprezentować. Dla tych
którzy jeszcze nie wiedzą dodam że są to rowery przeznaczone dla osób
niepełnosprawnych, dlatego proszę o wstrzymanie się z komentarzami że
lepiej by było napędzać nogami ;)

Zapraszam do oglądania.
http://www.youtube.com/watch?v=dFvWFid_M4Q

Data: 2011-05-30 01:14:30
Autor: kaczor1
On 30 Maj, 09:03, rolins <forumspor...@gmail.com> wrote:
[...]

Czy, podczas kręceni i kierowanie klatką piersiową, jest możliwość
hamowania,
czy trzeba odrywać rękę od korby, aby sięgnąć do klamki hamulca przy
kierownicy?

www.kaczor2.blogspot.com

Data: 2011-05-30 01:37:29
Autor: rolins

--
Pozdrawiamwww.kaczor2.blogspot.com

Kiedy rower jest napędzany i kieruje się klatką piersiową to zazwyczaj
hamulce nie są potrzebne bo podjeżdża się pod górę. Pewnie można sobie
wyobrazić sytuację awaryjną w której trzeba oderwać ręce od korb żeby
zahamować ale jest to do opanowania. Jak zwykle w tego typu
konstrukcjach trzeba iść na pewne kompromisy.

Data: 2011-05-30 01:54:01
Autor: kaczor1
On 30 Maj, 10:37, rolins <forumspor...@gmail.com> wrote:
> [...]

hamulce nie są potrzebne bo podjeżdża się pod górę. Pewnie można sobie
wyobrazić sytuację awaryjną w której trzeba oderwać ręce od korb żeby

Właśnie taka sytuacja przyszła mi do głowy.
Może dlatego, że w tradycyjnych konstrukcjach, zdarza się całkiem
często.

Wiem, że to są niemałe koszty, ale może
powinieneś opatentować, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

www.kaczor2.blogspot.com

Data: 2011-05-30 10:19:40
Autor: ...::QRT::...
Dnia Mon, 30 May 2011 00:03:16 -0700 (PDT), rolins napisał(a):

[...]

bardzo fajene te Twoje sprzęty. Choć nie jestem targetem nie ukrywam iż
chętnie bym to sobie potestował :D

Data: 2011-05-30 12:22:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Explorer II handbike górski
....::QRT::..., Mon, 30 May 2011 10:19:40 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Ufff, to teraz mogę to spokojnie napisać: też bym, z czystej ciekawości,
chętnie spróbował. Dobrze, że nie jestem jedyny. ;-)

--
Pozdrowienia,

Explorer II handbike górski