Exposee Don Aldo

Data: 2011-11-18 12:43:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Exposee Don Aldo

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ec640f8$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
... poki co glupot nie mowi, zaczal od surowcow, teraz smęci o becikowym.

Zapewne kieruje tob± swykła zawi¶ć. To społeczeństwo w wyborach powszechnych zdecydowało, że dzi¶ przemawiaj± Tusk i Komorowski, a nie Jarosław Kaczyński.

BBR

Data: 2011-11-18 13:43:21
Autor: u2
Exposee Don Aldo
W dniu 2011-11-18 12:43, Pan hrabia Bobrowski pisze:
... poki co glupot nie mowi, zaczal od surowcow, teraz smęci o becikowym.

Zapewne kieruje tob± swykła zawi¶ć. To społeczeństwo w wyborach
powszechnych zdecydowało, że dzi¶ przemawiaj± Tusk i Komorowski

Te bimbek, nie umiesz czytac ? Ja chwale Don Aldo :)

Data: 2011-11-18 16:23:43
Autor: Leprechaun
Exposee Don Aldo
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ec652ed$0$5803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyżby hrabia był większym bimbkiem od ciebie? Leniem jedzie od ciebie na kilometry! ;)

BomBel

Exposee Don Aldo