Expoze:włączyłam TV na moment i się dosłuhałam:

Data: 2015-11-18 18:55:29
Autor: Stokrotka
Expoze:włączyłam TV na moment i się dosłuhałam:
Odbudowac szkolnictwo zawodowe =
Polacy mają być robolami, niewolnikami,
normalne wykształcenie nie jest niezbędne,
wystarczy 3 klasy.

Zlikwidować testy, ważna jest postawa i wiedza =
Oceny będą w pełni uznaniowe, ideologiczne, po pytaniu
"kto nie był na PiSowski pohodzie?" połowa klasy dostanie dwuje.
Jest to topienie i psześladowanie dzieci od kolebki.

Szkolnictwo Wyższe: wolność badań i kontakty zagraniczne =
Prowadzenie badań nad wyższością PiSu nad PO ,
i inwigilacja środowiska naukowego pszez obce służby wywiadowcze,
by w razie jakiegokolwiek zawirowania politycznego można było
łatwo inteligencję polską wystszelać, wywieść,
lub zniszczyć innymi metodami znanymi z histori II wojny światowej i starszej.

I nie dałam rady, wyłączyłam TV

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

Data: 2015-11-18 12:11:34
Autor: bronek.tallar
użytkownik Stokrotka napisał:
Odbudowac szkolnictwo zawodowe

Ano, wszyscy nie mogą być po politologi
zarządzaniu czy filozofii.

Data: 2015-11-18 21:13:57
Autor: u2
W dniu 2015-11-18 o 21:11, bronek.maćkurwin.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik tw Stokrot napisał:
Odbudowac szkolnictwo zawodowe =

Ano, wszyscy nie mogą być po politologi
zarządzaniu czy filozofii.

ewentualnie na ortografii:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-18 12:24:53
Autor: bronek.tallar
użytkownik u2 napisał:

> Ano, wszyscy nie mogą być po politologi
> zarządzaniu czy filozofii.

ewentualnie na ortografii:)

Może p.Stokrotka ma inne atuty:)
Znajomość ortografii jest wskazana, ale
nie jest niezbędna.

Data: 2015-11-18 21:31:31
Autor: u2
W dniu 2015-11-18 o 21:24, bronek.tallar@gmail.com pisze:
Może p.Stokrotka ma inne atuty:)

czytalem juz nie jeden posting tego twora, nie nadaje sie na atuta:)

Data: 2015-11-19 11:50:46
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 21:11 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik Stokrotka napisał:
Odbudowac szkolnictwo zawodowe >

Ano, wszyscy nie mogą być po politologi
zarządzaniu czy filozofii.

Warto wiedzieć, że do tej grupy należy zacząć zaliczać prawników!

http://www.biztok.pl/biznes/3-tys-bezrobotnych-prawnikow-minimum-7-lat-nauki-i-sa-bez-pracy_a16236

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,Bezrobocie-wsrod-adwokatow-jest-ich-za-duzo,wid,13590660,wiadomosc.html?ticaid=115f84

"W stolicy Podkarpacia aż jedna piąta osób, które ukończyły aplikacje ma  kłopot ze znalezieniem zajęcia w zawodzie. W Białymstoku kłopoty ze  znalezieniem pracy ma 15 adwokatów. W Warszawie na 2757 adwokatów aż 728  nie wykonuje zawodu. Podobnie jest w innych regionach Polski."

Nie dziwcie się zatem, że prawnik w tej chwili "pod obstalunek"  zatrudniającego wypowie dosłownie każdą opinię prawną. Wystarczy popatrzeć  na ich obijanie się o ściany w sprawie ułaskawienia...

--
Trefniś

Data: 2015-11-19 15:50:50
Autor: Stokrotka
[...]

To nie na temat. Dobrobyt społeczny nie powinien opierać się na ilości mecenasuw- to absurd dowodzący złego systemu społecznego.

Wykształcenie zawodowe nie ma sensu,
ponieważ zbyt wcześnie zawęża perspektywy.
Podstawą preferowaną pszez państwo powinien być obywatel elastyczny,
a więc o wykształceniu podobnym do ogulnego.
Czy ktoś potem będzie naukę kontynuował - to nie na temat.
Ja nie piszę by wszyscymieli wyższe wykształcenie.

Uczenie zawodu człowieka niepełnoletniego ma szereg wad:
jako, że niepełnoletni, więc jest młodociany, więc nie może wykonywać szeregu prac, bo mogą one zaszkodzić jego rozwojowi w sensie zdrowia.
Więc taki 17-18 latek kończy zawdowkę niedokształcony, nawet,
gdy tam tego zawodu uczono, bo nie wolno mu pokazać wszystkiego, ze względu na zdrowie.
Dodatkowo jako nieletni jest pilnowany by mu sie kszywda nie stała, bo nie odpowiada jeszcze w pełni za siebie, każde więc zajęcia z maszynami są niebezpieczne i mało kto będzie je prowadził żetelnie, bo pilnowanie by ktoś nie stracił ręki jest ważniejsze i stresogenne.

Czyli kształcenie ściśle zawodowe pszed ukończeniem 18 roku życia nie ma sensu.
Dodatkowo w mentalności społecznej w szkole zawodowej znajduje się często niedorozwinięty element, co zamyka drogę normalnego rozwoju tym, ktuży poszli tam z niewiedzy, peha czy innego błędu żciowego.
Twożenie enklawy w kturej nauka ogulna jest na zaniżonym poziomie jest społecznie szkodliwe.

Szkolnictwo średnie powinno być oparte o szkoły podobne do szkuł ogulnokształcącyh, mało specjalistycznyh, więc statystycznie blisko miejsca zamieszkania, a w każdej szereg obieralnyh pszedmiotuw zawodowyh,
i ogulneh: od krawiectwa po astronomię,
tak by zadowolić ambicje i dzieci ze zdolnościami ponad.pszeciętnymi,
i zwyczajne masy. Zestaw pszedmiotuw obieralnyh powinien być zmienny i dostosowywać się zaruwno do rynku, możliwości szkoły, jak i zainteresowań.

Kształcenie ściśle zawodowe powinno się odbywać gdy człek jest już pełnoletni na rużnego rodzaju kursah, często organizowanyh już pszez pszyszłego pracodawcę, być może za pieniądze państwowe.

Data: 2015-11-19 19:20:46
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-19 o 15:50, Stokrotka pisze:
Wykształcenie zawodowe nie ma sensu,
ponieważ zbyt wcześnie zawęża perspektywy.

dlaczego w USA nie ma szkolnictwa zawodowego? Bo zawody niespecjalistyczne są uczone w miejscu pracy.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-20 00:29:49
Autor: andal
On Thu, 19 Nov 2015 19:20:46 +0100, the_foe wrote:

[...]

wpisz w google:
trade schools in... (dowolny stan)

Data: 2015-11-19 07:39:18
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 18 listopada 2015 18:55:45 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
Odbudowac szkolnictwo zawodowe > Polacy mają być robolami, niewolnikami,
normalne wykształcenie nie jest niezbędne,
wystarczy 3 klasy.

I odbudować szkoły specjalne!! Tak coby nauczyć ino podstaw "łortografiji", gupielokugupi.

Data: 2015-11-20 09:59:11
Autor: Stokrotka
Expoze:włączyłam TV na moment i się dosłuhałam:

I odbudować szkoły specjalne!! Tak coby nauczyć ino podstaw "łortografiji", >gupielokugupi.

A teraz nie ma szkuł specjalnyh?
Zlikwidowali?
Nie wiedziałam.

Data: 2015-11-20 11:10:23
Autor: Jacek
W dniu 2015-11-20 o 09:59, Stokrotka pisze:

I odbudować szkoły specjalne!! Tak coby nauczyć ino podstaw
"łortografiji", >gupielokugupi.

A teraz nie ma szkuł specjalnyh?
Zlikwidowali?
Nie wiedziałam.

I wielka szkoda, bo za "moich czasów" normalna szkoła potrafiła tępaka nauczyć ortografii, a jak był tępakiem ponadprzeciętnym, to szedł do specjalnej.
I nie pisz mi, że ortografia to tylko nawyk, bo ja na przykład wolę potrawy solić solą a nie np. saletrą. To i to biały proszek, więc dla niektórych może być bez różnicy.
Jacek

Data: 2015-11-20 19:54:16
Autor: Stokrotka
Expoze:włączyłam TV na moment i się dosłuhałam:

I nie pisz mi, że ortografia to tylko nawyk, bo ja na przykład wolę
potrawy solić solą a nie np. saletrą. To i to biały proszek, więc dla niektórych może być bez różnicy.

Ortografia to jest nawyk.
Ortografia według założeń alfabetu miała być
umową pomiędzy ludźmi określającą jaki znak określa jaki dźwięk (głoskę).
Niestety, od długiego już czasu nikt z nikim się nie umawia ,
jedynie natrętnie jak ty wszyscy bezmyślnie stosują nawyki.