Express Cache - jak to działa (w Samsungach)

Data: 2012-06-26 14:22:32
Autor: Piotr C.
Express Cache - jak to działa (w Samsungach)
Witam,

Tak zastanawiam się nad ultrabookiem Samsunga serii 5. Posiadają one HDD 500GB + Express Cache 16 lub 24GB. I tak się zastanawiam, jak to jest realizowane. Czy 16G SSD to po prostu osobny fizyczny napęd + soft pod windowsem który to obsługuje jako cache? Czy też bardziej sprzętowo?

A pytam dlatego, że używam TrueCrypta, który jak narazie "nie lubi" SSD. I myślę czy nie wrzucić systemu + programów bez szyfrowania na cache jako odrębny dysk, a zaszyfrować zwykłe HDD tylko - do przechowywania danych. Ale nie mam pojęcia czy to tak zadziała. Ew. czy może jednak TC nie zaszkodzi pamięci SSD w tym przypadku?

pozdrawiam

Express Cache - jak to działa (w Samsungach)