Express Elixir

Data: 2012-06-15 08:56:42
Autor: a...mx
Express Elixir

http://www.expresselixir.pl/

Ruszyło ale niestety póki co kiepsko z uczestnikami. mbank, alior, reszta - pobudka!

Co gorsza kosmiczne opłaty w samych bankach, także dla klientów indywidualnych (gdzie KIR realizujący usługę w ogóle żadnych opłat od klientów indywidualnych nie pobiera - cała pazerność po stronie banków).

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-06-15 09:02:39
Autor: neoniusz
Express Elixir
W dniu 15.06.2012 08:56, a...mx@gazeta.pl pisze:
[...]

Hmm... czy ja wiem czy kosmiczne? W Meritum 5 zl - tyle co BC bez promocji. ZTCP to Mille zapowiadało sporo wyższe ceny, ale może w końcu się przełamią. Szkoda tylko, że nawet jak w Meritum jest tanio to i tak nie będzie gdzie za bardzo przelać, skoro nie obsługują ;)

Data: 2012-06-15 03:39:53
Autor: Miernik
Express Elixir
On Jun 15, 9:02 am, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
[...]

W Millennium też 5 PLN, jest już nowa taryfa:

http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Oplaty-Prowizje-12.06.2012_759778.pdf

Jest też już w systemie, a w Meritum jeszcze nie.

W Millennium jak się robi to jest napisane że tylko do BRE
korporacyjnego na razie można robić, ciekawe czy na mBank dojdzie.
Zasilę konto Millennium piątakiem na prowizję i przetestuję.

Data: 2012-06-15 09:09:17
Autor: a...mx
Express Elixir
neoniusz wrote:

[...]

KIRowi płacą 0PLN więc 5PLN do 0PLN to cena kosmiczna ;)

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-06-15 09:14:15
Autor: neoniusz
Express Elixir
W dniu 15.06.2012 09:09, a...mx@gazeta.pl pisze:
[...]

Ale skąd wiesz, ze KIRowi płacą 0 zł? W FAQ jest tylko wspomniane, że "Krajowa Izba Rozliczeniowa SA nie pobiera opłat od klientów indywidualnych".
Podejrzewam, że wdrożenie tego jednak coś kosztowało i może przynajmniej w początkowym okresie chcą sobie to odbić. A biorąc pod uwagę, że uczestników express elixiru jest trzech to trochę może z tym zwrotem zejść ;)

Data: 2012-06-15 07:35:01
Autor: Konfabulator
Express Elixir
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a): > KIRowi płacą 0PLN więc 5PLN do 0PLN to cena kosmiczna ;)

[...]

Klientami KIRu są banki, więc nie wiadomo jak taki zapis interpretować. Poza tym nie oszukujmy się, express wyprze elixir, ale potrzeba czasu, tak jak za elixir brali od 0,50 do 5 pln kiedyś, a teraz jest za darmo to to samo będzie z expressem.

Data: 2012-06-15 09:38:06
Autor: neoniusz
Express Elixir
W dniu 15.06.2012 09:35,  Konfabulator pisze:
[...]

Wiadomo, wiadomo. Może i są klientami, ale nie indywidualnymi ;) Klientami indywidualnymi jesteśmy my.

Data: 2012-06-15 07:45:28
Autor: Konfabulator
Express Elixir
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
Wiadomo, wiadomo. Może i są klientami, ale nie indywidualnymi ;) Klientami indywidualnymi jesteśmy my.

Chyba sobie jaja robisz? Pokaż mi umowę z KIRem na wykonywanie przelewów. Jesteś klientem indywidualnym banku, a nie KIRu.

Data: 2012-06-15 09:50:10
Autor: neoniusz
Express Elixir
W dniu 15.06.2012 09:45,  Konfabulator pisze:
[...]

Nie jaja, tylko skrót myślowy. Taki sam jak w FAQ express elixiru ;) Chodziło mi o to, że jesteśmy klientami indywidualnymi banków.

"Opłaty pobierane od klientów za realizację przelewów natychmiastowych ustala każdy bank we własnym zakresie, zatem ich wysokość może się różnić. Krajowa Izba Rozliczeniowa SA nie pobiera opłat od klientów indywidualnych."

Data: 2012-06-15 07:54:51
Autor: Konfabulator
Express Elixir
[...]

W tym kontekście to masz rację, ale jednak ktoś zapomniał dodać na końcu słowa "banków", co IMHO jest znaczące.

Data: 2012-06-15 16:18:20
Autor: astro
Express Elixir
a...mx@gazeta.pl wrote in <news:jrembc$2e4$1inews.gazeta.pl>
Co gorsza kosmiczne opłaty w samych bankach

W Alior Sync pierwsze 10 natychmiastowych w miesiacu jest bezplatnych.
Kolejne za 5zl.
http://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste/Oprocentowanie%2C+Op%C5%82aty%2C+Prowizje
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2012-06-15 07:57:38
Autor: luc
Express Elixir
On 15 Cze, 16:18, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
wrote:
a.....@gazeta.pl wrote in <news:jrembc$2e4$1inews.gazeta.pl>

> Co gorsza kosmiczne op aty w samych bankach

W Alior Sync pierwsze 10 natychmiastowych w miesiacu jest bezplatnych.
Kolejne za 5zl.http://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste/Oprocentowanie%2C+Op%C5%82a...

Podobno to jest Bluecash:

http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/f06046c503c0f1b3

pzdrwm