ExpressCard czy USB?

Data: 2010-12-16 14:09:50
Autor: Przemek
ExpressCard czy USB?
Samotnik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Chcę kupić modem GSM do laptopa. Mam slot ExpressCard i generalnie

Jeszcze niedawno myślałem, że PCMCIA będzie wiecznie żywe...
Ale może jeszzce sprawdź jedno, obadaj czy pod baterią nie masz slotu na kartę SIM. Często są takowe montowane, nie ma tylko modemu GSM, na który jest zostawiony wolny slot, "wypełnienie" tego slotu mogłoby byc najlepszym rozwiązaniem.
Przem

ExpressCard czy USB?