Eyes Wide Open - nowy film nartowy:-)

Data: 2009-10-22 01:23:26
Autor: blackone
Eyes Wide Open - nowy film nartowy:-)
Witam,
Jak to zwykle na poczatku sezonu lubie sobie poogladac filmy nartowe i
deskowe.

Dzis krotko o pierwszym nowym filmie obejrzanym w tym sezonie: "Eyes
Wide Open" - bo mi sie BARDZO spodobal:-))))

Tu obejrzec oficjalny trailer:
http://fieldproductions.com/official_teaser/
Tu mozna poczytac info o tym filmie i obejrzec trailery poprzednich
produkcji Fields Production
http://blog.fieldproductions.com/

Bylismy na premierze filmu w Oslo we wrzesniu. Rezyser, raiderzy, ich
rodziny, i caly ogrom uzaleznionych od sniegu ludkow, nie mogacych sie
doczekac zimy.

Mowic krotko: film mnie zachwycil. Tak pieknych zdjec i tak
oryginalnego filmowania nie widzialam wczesniej w zadnym innym filmie
narciarskim - wszystko filmowane kamera Red One w wysokiej
rozdzielczosci.
- skoki sa pokazane w niesamowity sposob, czesto filmowane z
helikoptera lub...drzewa:-)  skaczacy wygladaja jakby szybowali w
powietrzu. Zwlaszcza skoki nagrane na norweskim lodowcu Folgefonna w
lecie - ODLOT
- freeride w przepieknych gorach-filmowy tak, by bylo widac ich ogrom
- to sie na prawde udalo!!!!
- powalajace krajobrazy glownie norweskich gor, Alaski, Alp czesto
pokazywane o bajkowych zachodach slonca

Raiderzy: miedzy innymi Aksel Lund Svindal - tego pana chyba nie
trzeba specjalnie przedstawiac tym co sie interesuja narciarstwem
alpejskim;-)

Goraco polecam, bardzo inspirujacy film.
Zrobil doskonale wrazenia nawet na 80-letniej cioci mojego chlopaka,
ktora w zyciu nart FR/FS na nogach nie miala a juz na pewno nie
skakala na nich po poreczach ;-)))

pozdrawiam
Gosia
P.S:
wkrotce o filmach "Flakes" (telemarkowy fil wytworni Powder whore) i
"re-Session" Teton Gravity Research z fragmentami z ...Zakopanego:-)

Eyes Wide Open - nowy film nartowy:-)