F-16 dym w kokpicie?

Data: 2013-09-25 22:10:14
Autor: Robert Wańkowski
F-16 dym w kokpicie?
Cot to za gaz, który widać na początku filmu? Od 20 s.
Para wodna? Dym?
http://bcove.me/th5cnigw

Robert

Data: 2013-09-26 10:05:10
Autor: TJ_Blues
F-16 dym w kokpicie?
On Wednesday, September 25, 2013 4:10:14 PM UTC-4, Robert Wańkowski wrote:
Cot to za gaz, który widać na początku filmu? Od 20 s.

Para wodna? Dym?

http://bcove.me/th5cnigw

Robert

Przeciez lektor powiedzial, ze pilot podkrecil klime na max i oposcil
cockpit. Czyli to jest mgielka kodensujacej wody z cieplego powietrza
kabiny w kontakcie z zimnym powietrzem klimatyzacji. Takie cos robi mi sie
nawet w samochodzie podczas goracych i wilgotnych dni.

cheers

Data: 2013-09-27 16:05:09
Autor: twistedme
F-16 dym w kokpicie?
Takie cos robi mi sie
nawet w samochodzie podczas goracych i wilgotnych dni.

cheers

Poważnie? Nigdy niczego takiego nie widziałem w aucie, ale mam u dzieciaków nawilżacz powietrza i ta para/mgiełka wygląda dokładnie tak samo.

pozdr

Data: 2013-09-27 11:32:54
Autor: TJ_Blues
F-16 dym w kokpicie?
On Friday, September 27, 2013 10:05:09 AM UTC-4, twistedme wrote:
Takie cos robi mi sie

> nawet w samochodzie podczas goracych i wilgotnych dni.

> cheers

Poważnie? Nigdy niczego takiego nie widziałem w aucie,

Powaznie :-) Jak masz temp. 30+ C i wilgotnosc wzgledna 98% co da temp odczuwalna w zakresie 38 - 40 C... To z wylotow nawiewu w samochodzie
dmucha biala para a szyby sie poca.

ale mam u dzieciaków nawilżacz powietrza i ta para/mgiełka wygląda dokładnie tak samo.

Ta sama fizyka :-)

cheers

Data: 2013-09-27 22:57:04
Autor: J.F.
F-16 dym w kokpicie?
Dnia Fri, 27 Sep 2013 16:05:09 +0200, twistedme napisał(a):
Takie cos robi mi sie
nawet w samochodzie podczas goracych i wilgotnych dni.
cheers

Poważnie? Nigdy niczego takiego nie widziałem w aucie,

Kiepska klima, albo dobra pogoda :-)

J.

F-16 dym w kokpicie?