F-16 - offset !

Data: 2010-06-15 17:21:20
Autor: cyc
F-16 - offset !
Wczoraj w TV " Superstacja " gosciem jednego z programow byl gen Petelicki .
Rozmowa z nim dotyczyla zydowskiego bandyty , pracownika MOSAD -u , ktorego aresztowaly nasze sluzby graniczne i o ktorego Niemcy dopominaja sie , jako indywiduum poszukiwane europejskim listem gonczym.
W trakcje rozmowy Petelicki ujawnil , ze slynny juz na caly swiat offset , ktory mielismy otrzymac wraz z zakupem zlomu nazywanego F-16 mialy dostaczyc nam zaklady bedace w calosci wlasnoscia Izraela . Zydzi z usmiechem na ustach wystawili nam goly tylek do pocalowania w zamian za ofest , ktorego do dzisiaj a pewnie juz nigdy sie nie doczekamy .
Zastanawiam sie ,b nie jestem bniegly w sprawach , czy stan taki moze trwac i czy nie ma mi edzynarodowych Trybunalow do ktorych moznaby poskarzyc sie na niewywiazywanie sie z umow miedzy krajami i dlaczego nasze wladze nie robia w sprawie nic ( ine tylko tej zreszta ) , co pozwoliloby aby zydzi zaczeli traktowac nas normalnie a nie w spsob uragajacy naszej godnosci .
Rozumiem , ze moglo to byc , ze wzgledow oczywistych niemozliwe za czasow Kalkensteina ale teraz ? .

cyc

Data: 2010-06-15 17:27:09
Autor: Bogdan Idzikowski
F-16 - offset !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hv85qd$ap$2news.onet.pl...
[...]

Jak to jest? To od Izraela kupowaliśmy F-16, czy od amerykanów? To do kogo masz pretensje? Do żydów, czy amerykanów?

Data: 2010-06-15 18:01:44
Autor: Panslavista
F-16 - offset !
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c179bce$1news.home.net.pl...

Przyjmij tę prawdę:
Izrael to Izrael
USA to Izrael - BIS
Polska to Izrael - CIS

Jak pojmiesz te proste powiązania to zrozumiesz co i dlaczego dzieje się tu i na świecie.

Data: 2010-06-15 18:58:45
Autor: Bogdan Idzikowski
F-16 - offset !

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c17a3ef$0$19176$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie będę kopał się z koniem.

Data: 2010-06-16 00:08:20
Autor: CeSaR
F-16 - offset !
Jak to jest? To od Izraela kupowaliśmy F-16, czy od amerykanów? To do kogo masz pretensje? Do żydów, czy amerykanów?

A jaka jest różnica?

Data: 2010-06-16 08:07:31
Autor: jadrys
F-16 - offset !
W dniu 2010-06-16 00:08, CeSaR pisze:
Jak to jest? To od Izraela kupowaliśmy F-16, czy od amerykanów? To do kogo
masz pretensje? Do żydów, czy amerykanów?

A jaka jest różnica?

Zasadnicza - Prezydent Polski nie tłumaczy się przed ambasadorem Izraela..  Tak jak to miał w zwyczaju robić Kwaśniewski przed jego ekscelencją - ambasadorem USA.

Data: 2010-06-16 07:01:05
Autor: apr...
F-16 - offset !
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

>    Zasadnicza - Prezydent Polski nie tłumaczy się przed ambasadorem Izraela..  Tak jak to miał w zwyczaju robić Kwaśniewski przed jego ekscelencją - ambasadorem USA.

oj tłumaczy tłumaczy, prawie każdy ambasador ussa w Polsce jest żydem.

Data: 2010-06-15 22:06:11
Autor: Anatol
F-16 - offset !

[...]

Tzn.co zaskarżyć skoro do 2008 zobowiązania offsetowe zostały zrealizowane na kwotę 5 mld USD tj. 83% kwoty wynikającej z umowy, a na realizację całości jest czas do 2013 ?

http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn24/inf_DRUK_offsetF16.pdf

Anatol

Data: 2010-06-16 08:45:04
Autor: cyc
F-16 - offset !

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hv8mfl$2m9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Piszac " ...nie jestem biegly w sprawach " wiedzialem co robie !.
Swoja ocene zdarzen , co rowniez podkreslilem , opieralem na zaslyszanych slowach gen Petylickiego . Jesli mylime sie , to tylko dlatego !.

cyc

Data: 2010-06-16 09:16:30
Autor: Polok_Prawdziwy
F-16 - offset !
Zastanawiam sie ,b nie jestem bniegly w sprawach , czy stan taki moze trwac i czy nie ma mi edzynarodowych Trybunalow do ktorych moznaby poskarzyc sie na niewywiazywanie sie z umow miedzy krajami

Łoj CYCKUŁOBWISŁY...!!!

- pisujes bardzo mondze i lubiem cytywać twoje logicne wypedzi, aleś NAIWNY, jak
16-letnie galeryjanki, wturym za mini-spudnicem, abo bluzeckem za niewincyj, jak
50 dutkuw patelniem wytsaskom, apotem łodtyłu, abo "najeźca" wygzmocem...

"Sprawiedliwe trybunały" w KAPITULIźMIE...!?

Wtym systemie nojlepsym "trybunałem" jest abo SIŁA GOSPODARCO, abo MILUTARNO...!!!

Cego dowodem som napsykład Miemce, Japonio, Hameryka (ale nasceńście to jus jej
KONIEC!), Kacapy, abo skośnegały, tzn Chincyki lub Korejańcyki (te łod pułnocy"...

--

F-16 - offset !