F-16 - offset !

Data: 2010-06-15 17:27:09
Autor: Bogdan Idzikowski
F-16 - offset !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hv85qd$ap$2news.onet.pl...
Wczoraj w TV " Superstacja " gosciem jednego z programow byl gen Petelicki .
Rozmowa z nim dotyczyla zydowskiego bandyty , pracownika MOSAD -u , ktorego aresztowaly nasze sluzby graniczne i o ktorego Niemcy dopominaja sie , jako indywiduum poszukiwane europejskim listem gonczym.
W trakcje rozmowy Petelicki ujawnil , ze slynny juz na caly swiat offset , ktory mielismy otrzymac wraz z zakupem zlomu nazywanego F-16 mialy dostaczyc nam zaklady bedace w calosci wlasnoscia Izraela . Zydzi z usmiechem na ustach wystawili nam goly tylek do pocalowania w zamian za ofest , ktorego do dzisiaj a pewnie juz nigdy sie nie doczekamy .
Zastanawiam sie ,b nie jestem bniegly w sprawach , czy stan taki moze trwac i czy nie ma mi edzynarodowych Trybunalow do ktorych moznaby poskarzyc sie na niewywiazywanie sie z umow miedzy krajami i dlaczego nasze wladze nie robia w sprawie nic ( ine tylko tej zreszta ) , co pozwoliloby aby zydzi zaczeli traktowac nas normalnie a nie w spsob uragajacy naszej godnosci .
Rozumiem , ze moglo to byc , ze wzgledow oczywistych niemozliwe za czasow Kalkensteina ale teraz ? .

Jak to jest? To od Izraela kupowaliśmy F-16, czy od amerykanów? To do kogo masz pretensje? Do żydów, czy amerykanów?

Data: 2010-06-15 18:01:44
Autor: Panslavista
F-16 - offset !
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c179bce$1news.home.net.pl...

Przyjmij tę prawdę:
Izrael to Izrael
USA to Izrael - BIS
Polska to Izrael - CIS

Jak pojmiesz te proste powiązania to zrozumiesz co i dlaczego dzieje się tu i na świecie.

Data: 2010-06-15 18:58:45
Autor: Bogdan Idzikowski
F-16 - offset !

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c17a3ef$0$19176$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie będę kopał się z koniem.

Data: 2010-06-16 00:08:20
Autor: CeSaR
F-16 - offset !
Jak to jest? To od Izraela kupowaliśmy F-16, czy od amerykanów? To do kogo masz pretensje? Do żydów, czy amerykanów?

A jaka jest różnica?

Data: 2010-06-16 08:07:31
Autor: jadrys
F-16 - offset !
W dniu 2010-06-16 00:08, CeSaR pisze:
Jak to jest? To od Izraela kupowaliśmy F-16, czy od amerykanów? To do kogo
masz pretensje? Do żydów, czy amerykanów?

A jaka jest różnica?

Zasadnicza - Prezydent Polski nie tłumaczy się przed ambasadorem Izraela..  Tak jak to miał w zwyczaju robić Kwaśniewski przed jego ekscelencją - ambasadorem USA.

Data: 2010-06-16 07:01:05
Autor: apr...
F-16 - offset !
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

>    Zasadnicza - Prezydent Polski nie tłumaczy się przed ambasadorem Izraela..  Tak jak to miał w zwyczaju robić Kwaśniewski przed jego ekscelencją - ambasadorem USA.

oj tłumaczy tłumaczy, prawie każdy ambasador ussa w Polsce jest żydem.

--

F-16 - offset !