Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   F-16 spadał bo tak miał w instrukcj i użytkowania? Pytanie do znawców samolot u.

F-16 spadał bo tak miał w instrukcj i użytkowania? Pytanie do znawców samolot u.

Data: 2009-02-26 08:24:42
Autor: Piotr Florczuk
F-16 spadał bo tak miał w instrukcj i użytkowania? Pytanie do znawców samolot u.
http://wiadomosci.onet.pl/1923722,11,item.html

Co to za jaja? Do tych co się orinetuja troche w kwestii tej maszynki.

PIT

Data: 2009-02-26 09:03:35
Autor: bohateur
F-16 spadał bo tak miał w instr ukcji użytkowania? Pytanie do znawców sam olotu.
Piotr Florczuk pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/1923722,11,item.html
Co to za jaja? Do tych co się orinetuja troche w kwestii tej maszynki.

może się przeciągnął w ramach ćwiczeń. Jak zwykle media robią
sensację. Zresztą nie wiadomo co tam się stało tak naprawdę
a to co piszą cieżko wogole uznać za pewnik. Poza tym  za mało
danych na powiedzenie czegokolwiek więcej.

Data: 2009-02-26 10:09:22
Autor: stabillo
F-16 spadał bo tak miał w instrukcji użytkowania? Pytanie do znawców samolotu.

"Piotr Florczuk" <owd@poczta.onet.pl> wrote in message news:go5g3n$veh$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/1923722,11,item.html

Co to za jaja? Do tych co się orinetuja troche w kwestii tej maszynki.

co za problem w korku takim sprzetem stracic 2000m, poza tym tak na prawde to nikt nie wie co tam sie stalo.

Data: 2009-02-26 11:06:50
Autor: P.Gawryjolek
F-16 spadał bo tak miał w instrukcji użytkowania? Pytanie do znawców samolotu.

Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:go5m4v$grq$1news.onet.pl...

"Piotr Florczuk" <owd@poczta.onet.pl> wrote in message news:go5g3n$veh$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/1923722,11,item.html

Co to za jaja? Do tych co się orinetuja troche w kwestii tej maszynki.

co za problem w korku takim sprzetem stracic 2000m, poza tym tak na prawde to nikt nie wie co tam sie stalo.
Przed chwilą w Polski radiu PR 1 Hypki porównał to do instrukcji użytkowania samochodu która [rzewiduje, że układ kierowniczy może nie działać ok 200m

Data: 2009-02-26 11:52:32
Autor: FD
F-16 spadał bo tak miał w instr ukcji użytkowania? Pytanie do znawców sam olotu.
P.Gawryjolek pisze:

Przed chwilą w Polski radiu PR 1 Hypki porównał to do instrukcji użytkowania samochodu która [rzewiduje, że układ kierowniczy może nie działać ok 200m



Hypki.... "expierd"... i wszystko jasne

Data: 2009-02-26 13:31:16
Autor: Gatar
F-16 spadał bo tak miał w instr ukcji użytkowania? Pytanie do znawców sam olotu.
FD pisze:


Hypki.... "expierd"... i wszystko jasne

Co ma piernik do wiatraka.
Hypki jest lepszym znawcą tematu od pismaków z onet.pl, faktu, superepxresu czy też tnv24.
Dawno nie było żadnego NIUSA o naszych F-16.
Trzeba było COŚ znaleźć.
Że też Su-22 czy MiGom-29 nic się nie zdarza.
Takie bezawaryjne czy co ? :-)

pozdrawiam
Gatar

Data: 2009-02-26 13:44:26
Autor: P.Gawryjolek
F-16 spadał bo tak miał w instrukcji użytkowania? Pytanie do znawców samolotu.

Użytkownik "Gatar" <gatar@wytnijtpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go622c$le6$1news.onet.pl...
FD pisze:


Hypki.... "expierd"... i wszystko jasne

Co ma piernik do wiatraka.
Hypki jest lepszym znawcą tematu od pismaków z onet.pl, faktu, superepxresu czy też tnv24.
Dawno nie było żadnego NIUSA o naszych F-16.
Trzeba było COŚ znaleźć.
Że też Su-22 czy MiGom-29 nic się nie zdarza.
Takie bezawaryjne czy co ? :-)

pozdrawiam
Gatar

Też uważam Go za fachowca i że mówi to czego nie mówią inni, a szcególnie dziennikarze którzy ostatnio relacjonowali pokaz mody a teraz kometują katastrofę lotniczą... żenada!!!
A wracając do wątku to skomentował to bardzo spokojnie aczkolwiek zaznaczył, że należy dokładnie to sprawdzić a nie zganiać na instrukcje.
Pozdrawiam Piotr G

Data: 2009-02-26 20:18:11
Autor: JAMES
F-16 spadał bo tak miał w instrukcji użytkowania? Pytanie do znawców samolotu.
Z Hypkiego to taki expert jak z koziej d..y trąba!
Co się tak Mu podlizujecie?
Nie jeden raz jak słuchałem Jego wypowiedzi to scyzoryk Mi się w kieszeni otwierał.
Poszukajcie sobie innych i lepszych "expertów"!

Data: 2009-02-26 20:13:31
Autor: Paweł Pluta
F-16 spada? bo tak mia? w instrukcji u?ytkowania? Pytanie do znawcĂłw samolotu.
On Thu, 26 Feb 2009 20:18:11 +0100, JAMES
<james@wp.pl> wrote:
Z Hypkiego to taki expert jak z koziej d..y tr?ba!
Co si? tak Mu podlizujecie?
Nie jeden raz jak s?ucha?em Jego wypowiedzi to scyzoryk Mi si? w kieszeni otwiera?.
Poszukajcie sobie innych i lepszych "expertów"!

Może najlepiej jakiegoś eksperta od pisania zaimków?

Paweł Pluta

--

 -.-. -- .. . -- ..- -- -- - -- ... ... . -. -. .. . -- -  -.. .-- . -- - .-- .. .- -.. .- -- - -.. -... .. -- - .-.

Data: 2009-02-26 23:43:00
Autor: Gatar
F-16 spadał bo tak miał w instr ukcji użytkowania? Pytanie do znawców sam olotu.
JAMES pisze:
Z Hypkiego to taki expert jak z koziej d..y trąba!
Co się tak Mu podlizujecie?
Nie jeden raz jak słuchałem Jego wypowiedzi to scyzoryk Mi się w kieszeni otwierał.
Poszukajcie sobie innych i lepszych "expertów"!

Ja mu sie nie "podlizuję". Nie rozumiem czemu to tak nazwałeś.
Jeśli nie rozumiesz, że Hypki w porównaniu do tych pismaków z pism brukowych i e-szmatławców oraz tvn24 jest superexpertem to nie rozumiem
dlaczego zabierasz głos w temacie.
Nie mam zamiaru szukać expertów. Media mi ich "dają".
Jak na razie to Hypki jest najlepszy.

pzdr
Gatar

Data: 2009-02-26 23:55:55
Autor: Jacek.
F-16 spadał bo tak miał w instr ukcji użytkowania? Pytanie do znawców sam olotu.
Gatar pisze:

Nie mam zamiaru szukać expertów. Media mi ich "dają".
Jak na razie to Hypki jest najlepszy.

Może nie najlepszy, ale jedyny, który próbuje dyskutować "w czasie rzeczywistym" z szybko plotącymi TV-debilami.

J.

Data: 2009-02-27 07:07:23
Autor: Andrzej Małysz
F-16 spadał bo tak miał w instr ukcji użytkowania? Pytanie do znawców sam olotu.
swego czasu czytałem Jego kilkustronicowy artykuł w jakimś niszowym magazynie;
nawet zdziwiłem się, że to puścili;
może z racji małego nakładu?;
step by step, bez bicia piany, opisał wszystko co z F-16 ma związek od a do z;
nie były to budujące wieści, ale za to konkretne i merytoryczne;
zdrówko;
am

Może nie najlepszy, ale jedyny, który próbuje dyskutować "w czasie rzeczywistym" z szybko plotącymi TV-debilami.

J.

Data: 2009-03-01 19:41:03
Autor: Tomator
F-16 spadał bo tak miał w instrukcji użytkowan ia? Pytanie do znawców samolotu.
Użytkownik "P.Gawryjolek":

dziennikarze którzy ostatnio relacjonowali pokaz mody a teraz kometują katastrofę lotniczą... żenada!!!

Pewnie podobnie napisali na grupie o modzie:

"Dziennikarze, którzy ostatnio relacjonowali katastrofę lotniczą, teraz komentują pokaz mody! Żenada!"

Wyobrażasz sobie co by było, gdyby zatrudnili dziennikarza specjalnie od katastrof lotniczych?

- Heniu, jesteś od katastrof, tak? I w ogóle od tych, co tam, no, latają. Więc napisz coś, albo do pośredniaka! Czy to takie trudne? Cokolwiek, nie musi być z sensem. I nie obchodzi mnie, że nic się dzisiaj nie rozbiło. Jak trzeba to coś zetrzel. Może być kaczka, dementować będą jutro. No już, na 12 chcę mieć materiał!

Dziennikarz ma napisać tak, żeby ludź zrozumiał. Nie napisze:

"ULM z powodu zbyt stromego podejścia twardo przyziemił, uszkodził podwozie i lewe skrzydło. Pilot z podejrzeniem skręcenia kostki został przewieziony do szpitala celem opatrzenia obrażeń i wykonania dalszych badań."

Bez sensu. Kto wie co to jest ULM? Zapytaj ludzi na ulicy. Podejście to może być pod górę, ewentualnie podstępem można kogoś podejść. Podwozie to każdy na dziurach w jezdni codziennie sobie dobija. Kogo obchodzi skręcona kostka? Połowa ludzi skręciła sobie kostkę i nikt nie pisał o tym w prasie. Jeszcze żeby te "dalsze badania" wykazały, że miał 5 promili! Nie? Materiał do śmietnika!

Dziennikarz napisze:

"Cudem ocalał pilot awionetki, która dziś po południu roztrzaskała się o płytę lotniska w Dąbiu. Po wydobyciu z wraku został przewieziony do szpitala. Jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo, lekarze oceniają jego stan jako stabilny. Jest to już drugi tego rodzaju wypadek w tym roku, a 547 od zakończenia II Wojny światowej."

Dziennikarze na pewno mają specjalny program do pisania relacji. Klika taki po kolei: "cudem ocalał", "dzisiaj po południu" itd.

Dobry dziennikarz poda jeszcze statystyki zabitych i rannych, porówna to do liczby szkół pełnych dzieci lub ludności jakiegoś miasteczka. Poda prawdopodobieństwo wyjścia żywym z awionetki, w której człowiek dał się nieopatrznie unieść w powietrze. Przedstawi wykres tego prawdopodobieństwa na przestrzeni lat. Zada pytanie, co robi się w kierunku poprawy bezpieczeństwa lotów. Pokaże zdjęcia kilku ofiar wypadków małych samolotów lub szybowców. Zapoda migawki płaczących matek, żon, pokaże księdza nad grobem. Przypomni katastrofę Iła 62M pod Warszawą. Pokaże ostatnie chwile Challengera. Nie popełni faux pass i nie porówna statystyk lotniczych ze statystykami drogowymi. Ewentualnie wspomni o (koniecznie nieudanym) awaryjnym lądowaniu na autostradzie. Napisałby coś tam jeszcze, ale realizator już i tak mu skróci materiał, a czeka jeszcze na przygotowanie relacja z pokazu mody...

Data: 2009-03-03 10:51:41
Autor: P.Gawryjolek
F-16 spadał bo tak miał w instrukcji użytkowania? Pytanie do znawców samolotu.

Użytkownik "Tomator" <zgadnij@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goeks7$640$1news.onet.pl...
Użytkownik "P.Gawryjolek":

dziennikarze którzy ostatnio relacjonowali pokaz mody a teraz kometują katastrofę lotniczą... żenada!!!

Pewnie podobnie napisali na grupie o modzie:

"Dziennikarze, którzy ostatnio relacjonowali katastrofę lotniczą, teraz komentują pokaz mody! Żenada!"

Wyobrażasz sobie co by było, gdyby zatrudnili dziennikarza specjalnie od katastrof lotniczych?

- Heniu, jesteś od katastrof, tak? I w ogóle od tych, co tam, no, latają. Więc napisz coś, albo do pośredniaka! Czy to takie trudne? Cokolwiek, nie musi być z sensem. I nie obchodzi mnie, że nic się dzisiaj nie rozbiło. Jak trzeba to coś zetrzel. Może być kaczka, dementować będą jutro. No już, na 12 chcę mieć materiał!

Dziennikarz ma napisać tak, żeby ludź zrozumiał. Nie napisze:

"ULM z powodu zbyt stromego podejścia twardo przyziemił, uszkodził podwozie i lewe skrzydło. Pilot z podejrzeniem skręcenia kostki został przewieziony do szpitala celem opatrzenia obrażeń i wykonania dalszych badań."

Bez sensu. Kto wie co to jest ULM? Zapytaj ludzi na ulicy. Podejście to może być pod górę, ewentualnie podstępem można kogoś podejść. Podwozie to każdy na dziurach w jezdni codziennie sobie dobija. Kogo obchodzi skręcona kostka? Połowa ludzi skręciła sobie kostkę i nikt nie pisał o tym w prasie. Jeszcze żeby te "dalsze badania" wykazały, że miał 5 promili! Nie? Materiał do śmietnika!

Dziennikarz napisze:

"Cudem ocalał pilot awionetki, która dziś po południu roztrzaskała się o płytę lotniska w Dąbiu. Po wydobyciu z wraku został przewieziony do szpitala. Jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo, lekarze oceniają jego stan jako stabilny. Jest to już drugi tego rodzaju wypadek w tym roku, a 547 od zakończenia II Wojny światowej."

Dziennikarze na pewno mają specjalny program do pisania relacji. Klika taki po kolei: "cudem ocalał", "dzisiaj po południu" itd.

Dobry dziennikarz poda jeszcze statystyki zabitych i rannych, porówna to do liczby szkół pełnych dzieci lub ludności jakiegoś miasteczka. Poda prawdopodobieństwo wyjścia żywym z awionetki, w której człowiek dał się nieopatrznie unieść w powietrze. Przedstawi wykres tego prawdopodobieństwa na przestrzeni lat. Zada pytanie, co robi się w kierunku poprawy bezpieczeństwa lotów. Pokaże zdjęcia kilku ofiar wypadków małych samolotów lub szybowców. Zapoda migawki płaczących matek, żon, pokaże księdza nad grobem. Przypomni katastrofę Iła 62M pod Warszawą. Pokaże ostatnie chwile Challengera. Nie popełni faux pass i nie porówna statystyk lotniczych ze statystykami drogowymi. Ewentualnie wspomni o (koniecznie nieudanym) awaryjnym lądowaniu na autostradzie. Napisałby coś tam jeszcze, ale realizator już i tak mu skróci materiał, a czeka jeszcze na przygotowanie relacja z pokazu mody...

Napisałeś to KAPITALNIE!!! Czapki z głów. Całkowita racja tylko błagam niech blondynka nie rozpoczyna relacji z katastrofy AIR SHOW słowami : "Właśnie siedzieliśmy w samochodzie gdy nagle....

Pozdrawiam PG

Data: 2009-02-26 21:23:01
Autor: Jacek.
F-16 spadał bo tak miał w instr ukcji użytkowania? Pytanie do znawców sam olotu.
Piotr Florczuk pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/1923722,11,item.html

Co to za jaja? Do tych co się orinetuja troche w kwestii tej maszynki.

Kiepskie i nieodpowiedzialne jaja - to podstawowa metoda zdobywania poczytności przez e-szmatławce.
Mam pomysł: może onet wreszcie zatrudniłby jakiegoś dziennikarza?

J.

F-16 spadał bo tak miał w instrukcj i użytkowania? Pytanie do znawców samolot u.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona