Data: 2011-03-20 13:41:52
Autor: jacek
nalezalo by dodać
zbrojenie talibów na wojnie z Sowietami,

nastepnie rownianie gór i miast afganistanu.

wielokrotne zwiekszenie produkcji heroiny przez Afganistan po obaleniu Talibów.

Poza Panamą kilku innych prezydentów w ameryce południowej wymordowali gdy ci chcieli odzyskać zasoby swoich krajów dla swoich obywateli.

Na razie gnoje nie mogą sie dobrać do tyłka Chavezowi,ale pracują nad tym nieustająco kanalie.