F1 ?

Data: 2009-05-09 15:12:31
Autor: CodeBoy
F1 ?
No właśnie , mam C+, jak wiadomo nie ma tam Polsatu ;) i w sumie mi to nie  przeszkadza, ale nie znam innego źródła F1 , da się jakoś obejrzeć na C+  (ew Astra / Hotbiord) ?

Data: 2009-05-09 15:13:33
Autor: Cavallino
F1 ?
Użytkownik "CodeBoy" <codeboy1@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.utnyy5gsffm25vcodeboy-pc...
No właśnie , mam C+, jak wiadomo nie ma tam Polsatu ;) i w sumie mi to nie przeszkadza, ale nie znam innego źródła F1 , da się jakoś obejrzeć na C+ (ew Astra / Hotbiord) ?

Naziemny Polsat do Ciebie nie dochodzi?

Data: 2009-05-09 15:16:01
Autor: CodeBoy
F1 ?
Dnia 09-05-2009 o 15:13:33 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

[...]

dochodzi, ale kiepskiej jakości na antenie pokojowej, a na dachu nikt się  nie zgodzi na instalacje.
A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

Data: 2009-05-09 15:19:26
Autor: maderos
F1 ?
CodeBoy pisze:

A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

Dla Polsatu moze i tak, ale dla F1 ( R.Kubicy ) juz nie :)...

Data: 2009-05-09 15:32:52
Autor: CodeBoy
F1 ?
Dnia 09-05-2009 o 15:19:26 maderos <maderos@wp.pl> napisał(a):

CodeBoy pisze:

A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

Dla Polsatu moze i tak, ale dla F1 ( R.Kubicy ) juz nie :)...

czyli nikt inny nie pokazuje na świecie F1 ?
Cały Świat ogląda z Polsatu ? ;)

Data: 2009-05-09 15:38:36
Autor: Cavallino
F1 ?

CodeBoy pisze:

A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

Dla Polsatu moze i tak, ale dla F1 ( R.Kubicy ) juz nie :)...

czyli nikt inny nie pokazuje na świecie F1 ?

Pokazuje wielu.
Ale Ty zapewne chcesz odkodowane, a z tym może być już gorzej.
Kiedyś pokazywał tak RTL i jakieś francuski, TF1 bodajże.
Ale to dawne czasy.

Data: 2009-05-09 15:40:57
Autor: CodeBoy
F1 ?

CodeBoy pisze:

[...]

a na internecie, cos jest czy tez bieda ?

Data: 2009-05-09 16:05:58
Autor: Pete
F1 ?
W dniu 09.05.09 15:38, Cavallino pisze:
Pokazuje wielu.
Ale Ty zapewne chcesz odkodowane, a z tym może być już gorzej.
Kiedyś pokazywał tak RTL

RTL ciągle nadaje FTA.

--
Pete

Data: 2009-05-09 19:18:24
Autor: Jingiel
F1 ?

czyli nikt inny nie pokazuje na świecie F1 ?
Cały Świat ogląda z Polsatu ? ;)

Oglada, ale za to zazwyczaj placi. Chyba nie ma free transmisji.

Jingiel

Data: 2009-05-09 20:00:36
Autor: Janusz Pawlinka
F1 ?
Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:gu452b$qm4$1node1.news.atman.pl...

czyli nikt inny nie pokazuje na świecie F1 ?
Cały Świat ogląda z Polsatu ? ;)

Oglada, ale za to zazwyczaj placi. Chyba nie ma free transmisji.

U zachodnich sąsiadów jest (u nas też jak ktoś łapie z Astry RTL):

http://www.rtl.de/ea/tvplaner/content/detail_r.php?id=100&event=549963

Janusz Pawlinka

Data: 2009-05-09 15:39:30
Autor: Cavallino
F1 ?
[...]

Za kilka lat będzie jak znalazł do dvb-t

Data: 2009-05-09 16:20:23
Autor: Bartłomiej Zieliński
F1 ?
Użytkownik CodeBoy napisał:
dochodzi, ale kiepskiej jakości na antenie pokojowej, a na dachu nikt się nie zgodzi na instalacje.

Można też postawić antenę w oknie. Np. siatkową ze wzmacniaczem. Nie są to najlepsze anteny, ale jeśli sygnał jest mocny, to wystarcza.

A dodatkowo stawiać antene dla Polsatu, troche śmieszne ;)

Pewnie są tam też i inne programy.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-05-10 11:32:25
Autor: CodeBoy
F1 ?
Dnia 09-05-2009 o 16:20:23 Bartłomiej Zieliński <bmw318@polsl.gliwice.pl>  napisał(a):

[...]

Pewnie są , ale gdyby na F1 to Polsat może dla mnie nie istnieć :)

Data: 2009-05-10 06:42:37
Autor: gacek
F1 ?
CodeBoy wrote:
[...]

ale jak mus to mus...

100zł, poltorej godziny roboty, ale efekt bardzo dobry. I faktycznie polsat wlaczam w sobotę na godzinę, w niedzielę na dwie.

gacek

Data: 2009-05-10 13:08:38
Autor: Jolanta Druga
F1 ?
za darmo F1 , liga mistrzow,  polska ekstraklasa....

http://www.programypc.pl/sopcast;2;0;4;pl,program,1674.html

zainstalowac, zalogowac anonimowo, poszukac kanalu z listy i ogladac, nie placic frajerom :)

Data: 2009-05-14 08:44:08
Autor: Ryba
F1 ?

[...]

Witam

Mam ten sam problem.
Ja oglądam na RTL na kanale (chyba) 205.

Niestety przy tunerze z nagrywarką na środku ekranu
widnieje pasek "Nieobsługiwany system kodowania"
(obraz i dźwięk jest)
Rozwiązaniem jest wlączenie nagrywania i ogladanie
z niewielkim opóźnieniem :)

Ryba

F1 ?