Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowi e boją się zdecydować

F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowi e boją się zdecydować

Data: 2009-04-19 09:19:36
Autor: Marcin Narzynski
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowi e boją się zdecydować
Niezła lipa.

Wszyscy kierowcy przez radio mówią, że warunki są ok, a samochód bezpieczeństwa i tak nie zjeżdża...

Długo tak można?

Data: 2009-04-19 09:42:44
Autor: Tomasz Pyra
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Marcin Narzynski pisze:
Niezła lipa.

Wszyscy kierowcy przez radio mówią, że warunki są ok, a samochód bezpieczeństwa i tak nie zjeżdża...

Długo tak można?

No i tym razem Kubica ujechał 18 okrążeń...
Bo raczej mu tego w boksie nie wyklepią na poczekaniu.

Data: 2009-04-19 09:44:39
Autor: Tomasz Pyra
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Tomasz Pyra pisze:

No i tym razem Kubica ujechał 18 okrążeń...
Bo raczej mu tego w boksie nie wyklepią na poczekaniu.

A jednak :)

Data: 2009-04-19 10:17:27
Autor: Ludvigus
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Dnia Sun, 19 Apr 2009 09:44:39 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Tomasz Pyra pisze:

No i tym razem Kubica ujechał 18 okrążeń...
Bo raczej mu tego w boksie nie wyklepią na poczekaniu.

A jednak :)

Wyklepać się udało, ale auto nie jedzie za dobrze, bo Robertowi ciężko
utrzymać pozycję przed Adrianem Sutilem. A teraz widać, że nos powoli odpada.... jeśli dojedzie w 10-tce to będzie
sukces. Pozdr., --
| |   "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet."
| |    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
| |__  v0.9  [cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2009-04-19 10:19:53
Autor: icek2
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Ludvigus pisze:
Dnia Sun, 19 Apr 2009 09:44:39 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Tomasz Pyra pisze:

No i tym razem Kubica ujechał 18 okrążeń...
Bo raczej mu tego w boksie nie wyklepią na poczekaniu.
A jednak :)

Wyklepać się udało, ale auto nie jedzie za dobrze, bo Robertowi ciężko
utrzymać pozycję przed Adrianem Sutilem. A teraz widać, że nos powoli odpada.... jeśli dojedzie w 10-tce to będzie
sukces. Pozdr.,
zatrzymać sie i oszczedzac silnik :)
nos podkrecili :)

--
pozdros
icek

Data: 2009-04-19 11:20:21
Autor: Cavallino
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędz iowie boją się zdecydować
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gselai$e1b$2nemesis.news.neostrada.pl...
Tomasz Pyra pisze:

No i tym razem Kubica ujechał 18 okrążeń...
Bo raczej mu tego w boksie nie wyklepią na poczekaniu.

A jednak :)

Najlepszy wynik w tym sezonie osiągnął.
Nie ma co, niemieckie ciężarówki coraz lepiej pokazują swoją wartość.
Razem z włoskimi zresztą. ;-)

Data: 2009-04-19 14:38:59
Autor: Budzik
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować
Osobnik posiadający mail narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Niezła lipa.

Wszyscy kierowcy przez radio mówią, że warunki są ok, a samochód bezpieczeństwa i tak nie zjeżdża...

Długo tak można?
zwróc uwage ze o tym dobrym stanie toru mowili generalnie ci ktorym zalezalo na szybkim starcie wyscigu.

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2009-04-19 17:22:20
Autor: moje_przedmioty
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:19042009.4622AA17budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadający mail narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Niezła lipa.

Wszyscy kierowcy przez radio mówią, że warunki są ok, a samochód
bezpieczeństwa i tak nie zjeżdża...

Długo tak można?

zwróc uwage ze o tym dobrym stanie toru mowili generalnie ci ktorym
zalezalo na szybkim starcie wyscigu.

--
A co zaróżnica czy pada mniej cyz mocniej
oni są od tego żeby się ścigać
A jak nie dają rady to niech zwolnią
Kiedy w latach 80 jezdziłem na kartach to nikt nie zatrzymywał wyścigu z powodu deszczu i nie ważne jak wielki by był
Zupełnie tego nie rozumimem.
Foti

Data: 2009-04-19 19:44:09
Autor: J.F.
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować
On Sun, 19 Apr 2009 17:22:20 +0200,  moje_przedmioty wrote:
A co zaróżnica czy pada mniej cyz mocniej
oni są od tego żeby się ścigać
A jak nie dają rady to niech zwolnią
Kiedy w latach 80 jezdziłem na kartach to nikt nie zatrzymywał wyścigu z powodu deszczu i nie ważne jak wielki by był
Zupełnie tego nie rozumimem.

Te samochody nie potrafia tak wolno jezdzic zeby w duzym deszczu daly
rade.

J.

Data: 2009-04-19 22:27:58
Autor: Tomasz Pyra
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
J.F. pisze:
On Sun, 19 Apr 2009 17:22:20 +0200,  moje_przedmioty wrote:
A co zaróżnica czy pada mniej cyz mocniej
oni są od tego żeby się ścigać
A jak nie dają rady to niech zwolnią
Kiedy w latach 80 jezdziłem na kartach to nikt nie zatrzymywał wyścigu z powodu deszczu i nie ważne jak wielki by był
Zupełnie tego nie rozumimem.

Te samochody nie potrafia tak wolno jezdzic zeby w duzym deszczu daly
rade.

Etam nie potrafią.
Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens.
Choćby nawet śnieg zaczął padać.

Data: 2009-04-19 21:25:16
Autor: Robert Rędziak
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować
On Sun, 19 Apr 2009 22:27:58 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Etam nie potrafią.

 No nie potrafią. Bolid musi jechać z pewną prędkością minimalną,
 by:

 - mieć dogrzane opony,
 - mieć dogrzane hamulce,
 - wystarczająco wydajnie chłodzić silnik.

 Jak jest za wolno, zaczynają się cyrki.

Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens.

 I potem są takie sceny, jak w Malezji, że nawet za SC kręcili
 bąki?

Choćby nawet śnieg zaczął padać.

 Próbowałeś kiedyś kuć ścianę szpilką?

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2009-04-20 09:08:55
Autor: Budzik
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować
Osobnik posiadający mail rekin@gm.wkurw.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens.

 I potem są takie sceny, jak w Malezji, że nawet za SC kręcili
 bąki?

przyznasz ze jest to efektowne i pokazuje kto rzeczywiscie jest dobrym kierowca.
A moze wtedy wygrałby Kazuki.... :)

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
książki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

Data: 2009-04-20 19:08:58
Autor: Tomasz Pyra
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Robert Rędziak pisze:

Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens.

 I potem są takie sceny, jak w Malezji, że nawet za SC kręcili
 bąki?

Niedostosowanie prędkości do warunków jazdy ;)

Jak trzeba spoilerem pchać przed sobą wodę, to trudno - niech się kulają 80km/h jak się szybciej nie da. Czas wyścigu jest ograniczony do 2h, więc nie ma ryzyka że to potrwa dobę.


Choćby nawet śnieg zaczął padać.

 Próbowałeś kiedyś kuć ścianę szpilką?

To że generalnie jest to bez sensu nie zmienia faktu że się można i w tej dyscyplinie ścigać - jak dwóch będzie kuło ścianę szpilką i miało na to 2h czasu, to zawsze będzie ten jeden (lepszy w tych warunkach) który dokuje się głębiej.

Data: 2009-04-20 19:57:56
Autor: Tomasz Nowicki
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Problem w tym, że te samochody są tak skonstruowane, że (1) po prostu psują
się przy zbyt długiej jeździe z małą prędkością, (2) nie hamują przy
zimnych hamulcach - już <120° jest niebezpieczne, (3) nie mają
przyczepności przy zbyt chłodnych oponach, co w połączeniu z kilkuset Nm
momentu przy dotknięciu gazu i tylnym napędem jest po prostu niebezpieczne,
wreszcie - (4) są tak nisko zawieszone, że w kałużach o głębokości 3 cm
zamieniają się w motorówki - po prostu przestają jechać, a zaczynają
pływać, ponadto (5) niebezpiecznie łykają wodę - w końcu dolot jest prosty,
krótki i "bez filtra" - a to już nieraz skończyło się zniszczeniem silnika.
Samochód bezpieczeństwa jedzie na granicy swoich możliwości i Mailander
ledwo jest w stanie wyrobić na łukach, a jadące za nim bolidy z trudem
walczą o utrzymanie się na czarnym. Dlatego wyścig w takich warunkach jest
pozbawiony sensu. Po prostu za mocno padało i szkoda rozwalać drogie auta,
kiedy o wyniku nie decydują umiejętności kierowców, ale czysty przypadek

T.

Data: 2009-04-20 20:07:52
Autor: JG
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Tomasz Nowicki pisze:
Problem w tym, że te samochody są tak skonstruowane, że (1) po prostu psują
się przy zbyt długiej jeździe z małą prędkością,
Co do wszystkiego innego - zgadzam się.
Ale skąd wysnuwasz taki wniosek?

(...)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-20 20:31:36
Autor: Marcin Stankiewicz
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Dnia Mon, 20 Apr 2009 20:07:52 +0200, JG na pl.misc.samochody napisał(a):

Tomasz Nowicki pisze:
Problem w tym, że te samochody są tak skonstruowane, że (1) po prostu psują
się przy zbyt długiej jeździe z małą prędkością,

Co do wszystkiego innego - zgadzam się.
Ale skąd wysnuwasz taki wniosek?

Chociażby chłodzenie :]

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Pocałunek jest ostatnim przejawem ludożerstwa. Elizabeth Taylor"

Data: 2009-04-20 22:16:36
Autor: Tomasz Nowicki
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Dnia Mon, 20 Apr 2009 20:07:52 +0200, JG napisał(a):

Tomasz Nowicki pisze:
Problem w tym, że te samochody są tak skonstruowane, że (1) po prostu psują
się przy zbyt długiej jeździe z małą prędkością,
Co do wszystkiego innego - zgadzam się.
Ale skąd wysnuwasz taki wniosek?

Z wypowiedzi fachowców :)
Przede wszystkim jest problem z chłodzeniem podzespołów (poza hamulcami).
Poza tym nieoptymalnie pracuje hydraulika i pneumatyka - te układy są
optymalizowane do pracy przy wysokich prędkościach obrotowych. Dlatego też
"siadają" wówczas skrzynie i w ogóle przeniesienie napędu. Nie wiem jak
jest ze smarowaniem - ale można w ciemno założyć, że układ smarowania też
woli nieco wyższe obroty.

Do poprzedniego postu zapomniałem dołożyć kwestii aerodynamiki - przy
wolnej jeździe nie występują odpowiednie dociski, co na suchym nie ma
znaczenia, ale za to ma na mokrym - to też wpływa na łatwość zerwania
przyczepności

T.

Data: 2009-04-20 23:46:23
Autor: JG
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować
Tomasz Nowicki pisze:
Z wypowiedzi fachowców :)
Przede wszystkim jest problem z chłodzeniem podzespołów (poza hamulcami).
Poza tym nieoptymalnie pracuje hydraulika i pneumatyka - te układy są
optymalizowane do pracy przy wysokich prędkościach obrotowych. Dlatego też
"siadają" wówczas skrzynie i w ogóle przeniesienie napędu. Nie wiem jak
jest ze smarowaniem - ale można w ciemno założyć, że układ smarowania też
woli nieco wyższe obroty.
(...)
OK, dzięki za wyjaśnienie.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-20 09:08:55
Autor: Budzik
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować
Osobnik posiadający mail moje_przedmioty@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Niezła lipa.

Wszyscy kierowcy przez radio mówią, że warunki są ok, a samochód
bezpieczeństwa i tak nie zjeżdża...

Długo tak można?

zwróc uwage ze o tym dobrym stanie toru mowili generalnie ci ktorym
zalezalo na szybkim starcie wyscigu.

A co zaróżnica czy pada mniej cyz mocniej
oni są od tego żeby się ścigać

nie zrozumiałes mnie.
Ja tez sie ciesze jak pada, bo wtedy sa najciekawsze wyscigi.
I teaz bym ich nie zalował.
Moja wypowiedz tyczyła sie tylko i wylacznie tego, iz uwagi o dobrym stanie toru nie musiały byc w 100% obiektywne - zauwaz ze jak wypowiadał sie ktos komu zalezało aby SC by jak najdłuzej na torze to twierdził ze nie da sie jechac i ze nic nie widac....

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowi e boją się zdecydować

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona