Data: 2009-04-19 14:38:59 | |
Autor: Budzik | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować | |
Osobnik posiadający mail narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Niezła lipa.zwróc uwage ze o tym dobrym stanie toru mowili generalnie ci ktorym zalezalo na szybkim starcie wyscigu. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!' |
|
Data: 2009-04-19 17:22:20 | |
Autor: moje_przedmioty | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:19042009.4622AA17budzik61.poznan.pl... Osobnik posiadający mail narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:A co zaróżnica czy pada mniej cyz mocniej oni są od tego żeby się ścigać A jak nie dają rady to niech zwolnią Kiedy w latach 80 jezdziłem na kartach to nikt nie zatrzymywał wyścigu z powodu deszczu i nie ważne jak wielki by był Zupełnie tego nie rozumimem. Foti |
|
Data: 2009-04-19 19:44:09 | |
Autor: J.F. | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować | |
On Sun, 19 Apr 2009 17:22:20 +0200, moje_przedmioty wrote:
A co zaróżnica czy pada mniej cyz mocniej Te samochody nie potrafia tak wolno jezdzic zeby w duzym deszczu daly rade. J. |
|
Data: 2009-04-19 22:27:58 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować | |
J.F. pisze:
On Sun, 19 Apr 2009 17:22:20 +0200, moje_przedmioty wrote: Etam nie potrafią. Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens. Choćby nawet śnieg zaczął padać. |
|
Data: 2009-04-19 21:25:16 | |
Autor: Robert Rędziak | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować | |
On Sun, 19 Apr 2009 22:27:58 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Etam nie potrafią. No nie potrafią. Bolid musi jechać z pewną prędkością minimalną, by: - mieć dogrzane opony, - mieć dogrzane hamulce, - wystarczająco wydajnie chłodzić silnik. Jak jest za wolno, zaczynają się cyrki. Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens. I potem są takie sceny, jak w Malezji, że nawet za SC kręcili bąki? Choćby nawet śnieg zaczął padać. Próbowałeś kiedyś kuć ścianę szpilką? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-04-20 09:08:55 | |
Autor: Budzik | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować | |
Osobnik posiadający mail rekin@gm.wkurw.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens. przyznasz ze jest to efektowne i pokazuje kto rzeczywiscie jest dobrym kierowca. A moze wtedy wygrałby Kazuki.... :) -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard |
|
Data: 2009-04-20 19:08:58 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować | |
Robert Rędziak pisze:
Tak długo jak wszystkim pada tak samo, tak długo rywalizacja ma sens. Niedostosowanie prędkości do warunków jazdy ;) Jak trzeba spoilerem pchać przed sobą wodę, to trudno - niech się kulają 80km/h jak się szybciej nie da. Czas wyścigu jest ograniczony do 2h, więc nie ma ryzyka że to potrwa dobę. Choćby nawet śnieg zaczął padać. To że generalnie jest to bez sensu nie zmienia faktu że się można i w tej dyscyplinie ścigać - jak dwóch będzie kuło ścianę szpilką i miało na to 2h czasu, to zawsze będzie ten jeden (lepszy w tych warunkach) który dokuje się głębiej. |
|
Data: 2009-04-20 19:57:56 | |
Autor: Tomasz Nowicki | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować | |
Problem w tym, że te samochody są tak skonstruowane, że (1) po prostu psują
się przy zbyt długiej jeździe z małą prędkością, (2) nie hamują przy zimnych hamulcach - już <120° jest niebezpieczne, (3) nie mają przyczepności przy zbyt chłodnych oponach, co w połączeniu z kilkuset Nm momentu przy dotknięciu gazu i tylnym napędem jest po prostu niebezpieczne, wreszcie - (4) są tak nisko zawieszone, że w kałużach o głębokości 3 cm zamieniają się w motorówki - po prostu przestają jechać, a zaczynają pływać, ponadto (5) niebezpiecznie łykają wodę - w końcu dolot jest prosty, krótki i "bez filtra" - a to już nieraz skończyło się zniszczeniem silnika. Samochód bezpieczeństwa jedzie na granicy swoich możliwości i Mailander ledwo jest w stanie wyrobić na łukach, a jadące za nim bolidy z trudem walczą o utrzymanie się na czarnym. Dlatego wyścig w takich warunkach jest pozbawiony sensu. Po prostu za mocno padało i szkoda rozwalać drogie auta, kiedy o wyniku nie decydują umiejętności kierowców, ale czysty przypadek T. |
|
Data: 2009-04-20 20:07:52 | |
Autor: JG | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować | |
Tomasz Nowicki pisze:
Problem w tym, że te samochody są tak skonstruowane, że (1) po prostu psująCo do wszystkiego innego - zgadzam się. Ale skąd wysnuwasz taki wniosek? (...) pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-04-20 20:31:36 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować | |
Dnia Mon, 20 Apr 2009 20:07:52 +0200, JG na pl.misc.samochody napisał(a):
Tomasz Nowicki pisze: Co do wszystkiego innego - zgadzam się. Chociażby chłodzenie :] -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Pocałunek jest ostatnim przejawem ludożerstwa. Elizabeth Taylor" |
|
Data: 2009-04-20 22:16:36 | |
Autor: Tomasz Nowicki | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować | |
Dnia Mon, 20 Apr 2009 20:07:52 +0200, JG napisał(a):
Tomasz Nowicki pisze: Z wypowiedzi fachowców :) Przede wszystkim jest problem z chłodzeniem podzespołów (poza hamulcami). Poza tym nieoptymalnie pracuje hydraulika i pneumatyka - te układy są optymalizowane do pracy przy wysokich prędkościach obrotowych. Dlatego też "siadają" wówczas skrzynie i w ogóle przeniesienie napędu. Nie wiem jak jest ze smarowaniem - ale można w ciemno założyć, że układ smarowania też woli nieco wyższe obroty. Do poprzedniego postu zapomniałem dołożyć kwestii aerodynamiki - przy wolnej jeździe nie występują odpowiednie dociski, co na suchym nie ma znaczenia, ale za to ma na mokrym - to też wpływa na łatwość zerwania przyczepności T. |
|
Data: 2009-04-20 23:46:23 | |
Autor: JG | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać , a sędziowie boją się zdecydować | |
Tomasz Nowicki pisze:
Z wypowiedzi fachowców :)(...) OK, dzięki za wyjaśnienie. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-04-20 09:08:55 | |
Autor: Budzik | |
F1 Chin - kierowcy chcą się ścigać, a sędziowie boją się zdecydować | |
Osobnik posiadający mail moje_przedmioty@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
A co zaróżnica czy pada mniej cyz mocniejNiezła lipa.zwróc uwage ze o tym dobrym stanie toru mowili generalnie ci ktorym nie zrozumiałes mnie. Ja tez sie ciesze jak pada, bo wtedy sa najciekawsze wyscigi. I teaz bym ich nie zalował. Moja wypowiedz tyczyła sie tylko i wylacznie tego, iz uwagi o dobrym stanie toru nie musiały byc w 100% obiektywne - zauwaz ze jak wypowiadał sie ktos komu zalezało aby SC by jak najdłuzej na torze to twierdził ze nie da sie jechac i ze nic nie widac.... -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu 1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!" |