F1 Chin - po wyścigu

Data: 2009-04-19 13:35:02
Autor: huri_khan
F1 Chin - po wyścigu
Marcin Narzynski pisze:

Szkoda, że przywalił w Trullego - na jego szczęście od razu wjechał do boksu i zatankowali go pod korek.

Robił potem świetne czasy, ale raz zdarzyło mu się wypaść i uszkodził zapewne nos. Gdyby nie to - 5-6 miejsce byłoby całkiem realne.

Ja już widzę jakie byłyby komentarze gdyby na miejscu Kubicy był Hamilton a na miejscu Trullego Kubica ;)
że Hamilton agresywnie jeździ,
że Niemcy mu kazali tak jechać żeby Polaka rozjechać,
dlaczego nie było kary dla Hamiltona  itp.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-04-19 21:56:40

[...]