F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Data: 2011-01-31 16:50:58
Autor: bufi
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

http://satkurier.pl/news/63039/f1-przez-3-lata-w-polsacie-hd-i-polsacie-
sport-hd.html

Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
Nie do zaakceptowania jak dla mnie.

No i jutro startuje NGC, nie jest źle ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-01-31 19:14:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.

A dlaczego niby?
Polsat już dziś nadaje w 16:9.
Przynajmniej w dvb-t

Data: 2011-01-31 18:19:44
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

> Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.

> [...]

Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-31 19:30:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ii6ufv$p13$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Polsat już dziś nadaje w 16:9.
Przynajmniej w dvb-t

Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam Polsat praktycznie tylko z ziemi.

Data: 2011-01-31 18:36:58
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości
> letterboxie.

Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam
Polsat praktycznie tylko z ziemi.

Byc może. Jednak być może są inni, których ta informacja nie ziębi, ale
powtarzam, być może.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-01 09:10:35
Autor: Doczu
W dniu 2011-01-31 19:30, Cavallino pisze:

Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam
Polsat praktycznie tylko z ziemi.

Ja tam się nie znam, ale zdecydowanie bardziej wolę oglądać Polsat z kanapy ;)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji:

Data: 2011-01-31 21:11:15
Autor: Mr.FX
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Czyli przej¶cie do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
Nie do zaakceptowania jak dla mnie.
[...]

Czy kto¶ się orientuje, czy w tym roku F1 w RTL CH z Hotbirda
będzie niekodowane jak dawniej? Sam wy¶cig i kwalifikacje można
obejrzeć w C+ od kiedy maj± w pakietach Polsat, ale fajnie
byłoby móc obejrzeć również sesje treningowe.

Ja akurat zmieniłem niedawno CP na C+ z wielu względów
(Głównie ze względu na multiroom, dzięki czemu w 3 pokojach mogę
mieć full pakiet w cenie "familijnego" x 3 w CP oraz ze względu
na idiotyczne plansze i scrolle reklamowe które wyskakiwały
na wszystkich kanałach nieproszone i na infolinii CP nie potrafili
tego wył±czyć) i w sumie jestem bardzo zadowolony, szczególnie
że BBC Knowledge znika z CP i trafia od lutego do C+ (i N).

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2011-01-31 22:34:17
Autor: bufi
Mr.FX wrote:

> [...]

obejrzeć w C+ od kiedy maj± w pakietach Polsat, ale fajnie
byłoby móc obejrzeć również sesje treningowe.

Sesje treningowe FTA ZTCP to lec± nie na RTL a na DSF i
to na Astrze. I na dokładkę retransmisje.
A w RTL chyba będzie normalnie wy¶cig jak dawniej.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-01 11:36:00
Autor: Mr.FX
[...]

Wg strony RTL będ± pokazywać też trzeci trening:
http://www.rtl.de/medien/information/formel1/news/9a89-431e9-4b35-54/die-formel-1-live-im-internet-und-im-tv.html
nie wiem tylko, czy będ± to kodować na 13E. Ostatnio kodowali ze względu
na mistrzostwa w piłce nożnej i niektóre walki bokserskie. Z F1 różnie
bywało, Polsat chyba wywierał naciski, żeby F1 nie leciało FTA, ale teraz
gdy w C+ jest już Polsat, a w CP będzie w HD to może odpuszcz± F1 FTA w SD.
Jak będzie okaże się pewnie w marcu.

Data: 2011-01-31 21:47:06
Autor: BearBag
Dnia Mon, 31 Jan 2011 16:50:58 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

[...]

zaiste niepodważalny powód żeby zostac z CPolsatem.
To nic że to samo leci w otwartym pa¶mie a niedlugo pewnie nawet w HD.

Data: 2011-01-31 22:39:26
Autor: bufi
BearBag wrote:

> Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
> Nie do zaakceptowania jak dla mnie.

zaiste niepodważalny powód żeby zostac z CPolsatem.
To nic że to samo leci w otwartym pa¶mie a niedlugo pewnie nawet w HD.

Na to 'niedługo pewnie' to będzie czekania niewiadomo ile. A w CP już
jest i będzie. Polsat przez dłuugo nie da wersji HD nikomu.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-02 19:12:08
Autor: Protz
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał

Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
Nie do zaakceptowania jak dla mnie.

Na granicy akceptacji jest jakosc komentarza F1 w Polsacie, nie wyglada na to, zeby chcieli transmitowac F1 na poważnie.

Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

Protz

Data: 2011-02-03 09:54:50
Autor: BearBag
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

Zrozum też że trudno komentować co¶ tak pozbawionego akcji jak F1,
wyprzedzania zdarzaj± sie albo na starcie albo przy jakiejs awarii, no
chyba że jeszcze serwismeni na zmianie opon dadz± du... Także chłopaki
musz± niezle improwizować i komentarz składa się głównie z dygresji około
tematycznych.

Pozdrawia BearBag...

Data: 2011-02-03 10:24:08
Autor: Arek M
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

musz± niezle improwizować i komentarz składa się głównie z dygresji około
tematycznych.

Ktore mog± byc bardzo zno¶ne - jak na przyklad Wyrzykowski i Jaronski w czasie TdF ... Wiem - kwestia gustu - ale moim zdaniem Borowczyk i ten drugi mog± buty czy¶cić oby panom z Eurosport. Chłopaki daj± sobie rade - i to nawet mimo tego, ze kolarstwo jest jeszcze nudniejsze nic F1.

--
PozdrawiAM!

Data: 2011-02-03 11:38:04
Autor: Protz
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Użytkownik "BearBag" <boxtomka@o2.pl>

Zrozum też że trudno komentować co¶ tak pozbawionego akcji jak F1,

Dla mnie F1 nie jest pozbawiona akcji, bardzo lubie ten sport. Moze masz takie wrazenie bo widziales z komentarzem Borowczyka, ktory nie bardzo widzi co sie dzieje w wyscigu.

Protz

Data: 2011-02-04 17:09:52
Autor: bufi
Protz wrote:

Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy
kolejny rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

Zieńtarskiego też nie cierpię i tych jego 'konkursów'. Na 'szczęście'
w czasie jazdy komentuje Maurycy Kochański. Mi wcale jego akurat
komentarz nie przeszkadza. Ale już Borowczyk, rzeczywiście czasem jest
irytujący.

Ostatnio sciągnąłem se z ciekawości wyścig z Koreii nagrany z BBC i tam
wcale jakiegoś rewelacyjnego komentarza nie ma. Ot podniecają się jak
Webber czy Pietrov wyrżnął w bandę. Przypomina mi to trochę wesołą
atmosferę rodem z Top Gear, ale jak kto lubi...

A wczoraj Kubica na testach odstawił wszystkich,  zapowiada
ciekawy sezon... w HD ;)

Protz

Pozdrawiam

Data: 2011-02-05 11:14:02
Autor: Protz
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał

Ostatnio sciągnąłem se z ciekawości wyścig z Koreii nagrany z BBC i tam
wcale jakiegoś rewelacyjnego komentarza nie ma.

A oglądałes razem ze wstępem?

Protz

Data: 2011-02-06 05:27:13
Autor: Jingiel
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny
rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

Jak na razie przekazy F1 realizowane są w SD. Do HD jest upscalowane.

Jingiel

Data: 2011-02-06 13:27:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:iil7v6$sh6$1inews.gazeta.pl...

Ja rozstaje sie z CP, F1 w jakosci SD na cyfrze przeżyję, ale czy kolejny
rok pierdolenia Borowczyka z Zientarskim wytrzymam?

Jak na razie przekazy F1 realizowane są w SD. Do HD jest upscalowane.

No i cała F1 bierze w łeb, przynajmniej dla większość Polaków.
Taki numer Kubica wywinął Polsatowi że hej......

Data: 2011-02-07 14:12:37
Autor: BaX
[...]

No trzeba jednak rezygnacje napisać bo 'goły' polsat to mam w C+ i wyścig zobacze tak czy siak. Jakoś przestały mnie interesować treningi, a kwalifikacje można zobaczyć też po za polsatem.

Data: 2011-02-07 14:18:09
Autor: Cavallino
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d4fef97$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co¶ Ci pliterki zjadło.
Popraw kodowanie.

Data: 2011-02-07 14:49:13
Autor: BaX
[...]

Taaa, jaka¶ dywersja pewnie.

Data: 2011-02-07 19:58:24
Autor: Protz
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał

kwalifikacje można zobaczyć też po za polsatem.

Przeciez sa tez na Polsacie.

Protz

Data: 2011-02-08 09:11:13
Autor: BaX
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
kwalifikacje można zobaczyć też po za polsatem.

Przeciez sa tez na Polsacie.

No widzisz, zawsze patrzyłem na PSExtra i jako¶ nie zwróciłem uwagi, że lec± też na zwykłym. Tym gorzej dla polsatu i oby nie wpadli na pomysł ;)

F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!