F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Data: 2011-01-31 19:14:46
Autor: Cavallino
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.

A dlaczego niby?
Polsat już dziś nadaje w 16:9.
Przynajmniej w dvb-t

Data: 2011-01-31 18:19:44
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

> Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.

> [...]

Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-31 19:30:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ii6ufv$p13$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Polsat już dziś nadaje w 16:9.
Przynajmniej w dvb-t

Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam Polsat praktycznie tylko z ziemi.

Data: 2011-01-31 18:36:58
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości
> letterboxie.

Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam
Polsat praktycznie tylko z ziemi.

Byc może. Jednak być może są inni, których ta informacja nie ziębi, ale
powtarzam, być może.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-01 09:10:35
Autor: Doczu
W dniu 2011-01-31 19:30, Cavallino pisze:

Być może, ale to co macie na Cyfrze z satelity, będzie w letterboxie.

Być może, ale ani mnie to ziębi ani grzeje, bo od 2,5 roku oglądam
Polsat praktycznie tylko z ziemi.

Ja tam się nie znam, ale zdecydowanie bardziej wolę oglądać Polsat z kanapy ;)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji:

F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!