F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Data: 2011-01-31 21:11:15
Autor: Mr.FX
F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!

Czyli przejście do Cyfry przekładam o kolejne 3 lata.
Szkoda, że w zwykłym Polsacie będzie tylko letterbox.
Nie do zaakceptowania jak dla mnie.
[...]

Czy ktoś się orientuje, czy w tym roku F1 w RTL CH z Hotbirda
będzie niekodowane jak dawniej? Sam wyścig i kwalifikacje można
obejrzeć w C+ od kiedy mają w pakietach Polsat, ale fajnie
byłoby móc obejrzeć również sesje treningowe.

Ja akurat zmieniłem niedawno CP na C+ z wielu względów
(Głównie ze względu na multiroom, dzięki czemu w 3 pokojach mogę
mieć full pakiet w cenie "familijnego" x 3 w CP oraz ze względu
na idiotyczne plansze i scrolle reklamowe które wyskakiwały
na wszystkich kanałach nieproszone i na infolinii CP nie potrafili
tego wyłączyć) i w sumie jestem bardzo zadowolony, szczególnie
że BBC Knowledge znika z CP i trafia od lutego do C+ (i N).

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2011-01-31 22:34:17
Autor: bufi
Mr.FX wrote:

> [...]

obejrzeć w C+ od kiedy mają w pakietach Polsat, ale fajnie
byłoby móc obejrzeć również sesje treningowe.

Sesje treningowe FTA ZTCP to lecą nie na RTL a na DSF i
to na Astrze. I na dokładkę retransmisje.
A w RTL chyba będzie normalnie wyścig jak dawniej.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-01 11:36:00
Autor: Mr.FX
[...]

Wg strony RTL będą pokazywać też trzeci trening:
http://www.rtl.de/medien/information/formel1/news/9a89-431e9-4b35-54/die-formel-1-live-im-internet-und-im-tv.html
nie wiem tylko, czy będą to kodować na 13E. Ostatnio kodowali ze względu
na mistrzostwa w piłce nożnej i niektóre walki bokserskie. Z F1 różnie
bywało, Polsat chyba wywierał naciski, żeby F1 nie leciało FTA, ale teraz
gdy w C+ jest już Polsat, a w CP będzie w HD to może odpuszczą F1 FTA w SD.
Jak będzie okaże się pewnie w marcu.

F1 w Polsacie przez kolejne 3 lata!