F15 w Libii

Data: 2011-03-22 15:28:04
Autor: KiloSierra
F15 w Libii
zdaje sie ze hamburgejros stracili pierwszego F-15 w misji bojowej...
cos mi sie tak w glowie kolacze ze do tej pory zaden nie spadł

Data: 2011-03-22 16:11:42
Autor: Jarosław Sokołowski
F15 w Libii
KiloSierra napisał:

zdaje sie ze hamburgejros stracili pierwszego F-15 w misji bojowej...
cos mi sie tak w glowie kolacze ze do tej pory zaden nie spadł

Podają, że spadł sam z siebie, bo się zepsuł. Kiedyś odnieść rany
z ręki wroga, to był żaden wstyd. Co innego jak komuś już w obozie
kobyła złamała nogę i nie dojechał na plac bitwy. Trudno było sobie
wyobrazić większy dyshonor. Ale ja się na tych wszystkich wojnach
nie znam, tak tylko obserwuję zachodzące zmiany. Może one nawet
w dobrym kierunku.

Jarek

--
Ja się do takich reczy nie mieszam, z tym niech mnie każdy pocałuje w dupę.
Do takich rzeczy mieszać się nie warto, bo można grubo oberwać. Jakieś tam

Data: 2011-03-22 16:16:36
Autor: Mikolaj Machowski
F15 w Libii
Jarosław Sokołowski napisał:
KiloSierra napisał:

[...]

Jak dla kogo... W Iraku USA odstawiało taką kreatywną księgowość przy
klasyfikowaniu strat, że głowa mała.

Tutaj też mógł dostać rakietą, przeleciał 3km, dopiero potem spadł to
i usterka a nie akcja nieprzyjaciela.

Choć bardziej prawdopodobne, że po prostu rozpadł się ze starości. Jak
już zauważono F-15 swoje lata mają.

m.

Data: 2011-03-22 16:23:27
Autor: Krzysztof Chajęcki
F15 w Libii
Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:16:36 +0000, Mikolaj Machowski napisał(a):

Tutaj też mógł dostać rakietą, przeleciał 3km, dopiero potem spadł to i
usterka a nie akcja nieprzyjaciela.

Choć bardziej prawdopodobne, że po prostu rozpadł się ze starości. Jak
już zauważono F-15 swoje lata mają.

Ależ wy macie problemy... przecież to oczywiste, że się zepsuł. Gdyby nie to, to przecież wróciłby do bazy. A co było przyczyną awarii tego nie podano. Mogła to być awaria silnika, awioniki lub samego płatowca. Ta ostatnia spowodowana rakietą, bądź odłamkami libijskiej rakiety, ale w końcu awaria to awaria... :-D

--
pzdr
meping

Data: 2011-03-22 16:35:02
Autor: Jarosław Sokołowski
F15 w Libii
Pan Krzysztof Chajęcki napisał:

[...]

Ja nie mam żadnych problemów. Po prostu jestem pod wrażenem tego,
co usłyszałem. Dowództwo armii oświadcza z zadowoleniem, że wysłało
chłopaków na wojnę, a tam nie potrzeba nawet wroga, by im samoloty
spadały.

Jarek

--
Nam nie trzeba Bundeswehry, nam wystarczy minus cztery.

Data: 2011-03-22 18:09:26
Autor: Piotr_Zie
F15 w Libii
[...]

A ja myślę ze Hamburgejros ubezpieczyli samoloty. Tylko ze ubezpieczenie nie obejmuje zestrzelenia. Pewno było drobnym druczkiem ;-)

Data: 2011-03-22 17:53:59
Autor: Jarosław Sokołowski
F15 w Libii
Pan Piotr_Zie napisał:

A ja myślę ze Hamburgejros ubezpieczyli samoloty. Tylko ze ubezpieczenie nie obejmuje zestrzelenia. Pewno było drobnym druczkiem ;-)

Też możliwe. Teraz mogą się zgłosić do ichniego PZU, a ci niech wysyłają
rzeczoznawcę na miejsce w celu likwidacji szkody.

--
Jarek

Data: 2011-03-22 23:23:53
Autor: J.F.
F15 w Libii
On Tue, 22 Mar 2011 18:09:26 +0100,  Piotr_Zie wrote:
A ja myślę ze Hamburgejros ubezpieczyli samoloty. Tylko ze ubezpieczenie nie obejmuje zestrzelenia. Pewno było drobnym druczkiem ;-)

Ani wojny. Ale przeciez nie ma zadnej wojny :-P

J.

Data: 2011-03-25 00:20:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
F15 w Libii

"Jarosław Sokołowski" slrniohjtm.ino.jaros@falcon.lasek.waw.pl

[...]

W Smoleńsku też obyło się bez strzelania. :)

Data: 2011-03-25 10:26:58
Autor: Tomasz Wójtowicz
F15 w Libii

[...]

Bo tam ruskie użyły ogromnego magnesu z czasów zimnej wojny :-D

Data: 2011-03-25 11:10:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
F15 w Libii

"Tomasz Wójtowicz" imhn56$dco$1@news.onet.pl

W Smoleńsku też obyło się bez strzelania. :)

Bo tam ruskie użyły ogromnego magnesu z czasów zimnej wojny :-D

To kłamstwo grubymi nićmi szyte!
Użyli garnków z Olkusza do wyprodukowania mgły!!
(Protaiuk pochodzi z Olkusza; a w Olkuszu kiedyś
chyba produkowano garnki -- te, które teraz sprowadzamy z Chin)

-=-

Kiedyś chłopcy najładniejsi szli na wojnę jako pierwsi
aby dać się zabić i pozostawić swój dobytek tym mniej
ładnym chłopcom (i dziewczynom też), którzy (i które)
pozostaną przy życiu. :)

   Zawsze chłopcy najładniejsi
   na wojenkę szli najpierwsi.

Teraz by ludzie chcieli wojować bez umierania...
Co to się porobiło... W głowach poprzewracało się ludziom...

Jeszcze chwila i nie zechcą wojowania w ogóle...

Data: 2011-03-25 07:24:30
Autor: PLCEDI
F15 w Libii
> [...]

podano. Mogła to być awaria silnika, awioniki lub samego płatowca. Ta
ostatnia spowodowana rakietą, bądź odłamkami libijskiej rakiety, ale w

Takie czasy ze wrak jeszcze ciepły a juz reporter(ka) nadaje na zywo
drepcząc z zadowoleniem po kadłubie...
Nie wyglada na "rozpadnięty w powietrzu" co nie znaczy że co nieco z
niego nie "odpadło". Rakietą (kierowaną bombką) dostał na pewno ale od
swoich - w sumie ku zadowoleniu miejscowych handlarzy złomem.
A propo złomu to przed Kadaffim w Libii jego zbieractwo po armi Romla
i reszcie wojsk stanowiło znaczacą część PKB.
ZŁY/DOBRY(właściwe zaznaczyć) Kadaffi wyciągnął ich do przyzwoitego
poziomu życia a przeciez nie musiał ...
Jak by nie napyskował ~10dni temu na małego francuzika to pewnie juz
by pozamiatał w większych mieścianach a tak to wrócą tam wszyscy
zgodnie do epoki plemiennej..

Data: 2011-03-22 17:24:19
Autor: KiloSierra
F15 w Libii
W dniu 11/03/22 17:16, Mikolaj Machowski pisze:

Choć bardziej prawdopodobne, że po prostu rozpadł się ze starości. Jak
już zauważono F-15 swoje lata mają.

co za bzdury....

Data: 2011-03-22 20:42:39
Autor: Diabełson
F15 w Libii
W dniu 2011-03-22 17:24, KiloSierra pisze:
W dniu 11/03/22 17:16, Mikolaj Machowski pisze:

Choć bardziej prawdopodobne, że po prostu rozpadł się ze starości. Jak
już zauważono F-15 swoje lata mają.

co za bzdury....

no właśnie, ja mam 3szt F15 i chodzą jak burza nie wiem OCB

Data: 2011-03-23 10:10:58
Autor: Big Jack
F15 w Libii
W wiadomości
*Mikolaj Machowski* napisał(-a):

Jak dla kogo... W Iraku USA odstawiało taką kreatywną księgowość przy
klasyfikowaniu strat, że głowa mała.

Kiedyś, krótko po tym jak jankesi stracili F-117 miałem okazję słyszeć jak gostek z McDonnel Douglas (mimo, że to nie ich s-t) szedł w zaparte, że spadł bo się zespuł, a nie że został zestrzelony ;) I nie chcial dopuścić takiej możliwości choćby pasy z niego darto.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-03-25 00:18:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
F15 w Libii

"Jarosław Sokołowski" slrniohihu.ihf.jaros@falcon.lasek.waw.pl

[...]

Wiara czyni cuda -- ginący w imię Boże byli zbawiani w pierwszej
kolejności. ;) Tak w Chrześcijaństwie jak i w islamie. :) Ateizacja
sprawia, że ludzie wolą życie doczesne niż wieczne... Ateizacja
i umiejętność czytania -- Bóg albowiem nakazuje: Nie zabijaj!!!
I nie obiecuje raju zabójcom, lecz potępienie. :)

Postscriptum: Dlaczego Chrześcijaństwo z wielkiej litery?
              To brak szacunku dla islamu czy innych religii?
Diabli wiedzą...

Data: 2011-03-25 12:13:11
Autor: M.Krtycki
F15 w Libii
NTG

spierdalaj

jk

Data: 2011-03-25 14:47:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
F15 w Libii

"M.Krtycki" imhtcl$c2s$1@news.onet.pl

KiloSierra>> NTG

spierdalaj

W języku lotników -- uchodź na wtoryj krug...

Do KiloSierra:

Jakże NTG? Wyjaśniam, dlaczego ludzie dziś nie garną
się do umierania na polu chwały. Zapoznaj się z historią
krucjat -- a pojmiesz problem wiary i chętnego umierania
wbrew nie tylko rozsądkowi, ale i instynktowemu chronieniu
życia. Zwierzęta są (pod tym względem) mądrzejsze niż
duchowni zagrzewający do prowadzenia wojen.

W lotnictwie ,,ateizacja'' widoczna jest wyraźnie -- tak
konstruuje się samoloty i rakiety, aby po zestrzeleniu dać
załodze szanse na ratunek na katapultach.

BTW -- ponoć katapulty to sowiecki wynalazek, którym Sowieci
podzielili się z tymi, z którymi byli w stanie wojny, zimnej
wojny. (czyli wojny takiej, w której oszczędza się życie
ludzkie, choć osiąga inne cele -- na przykład wyniszczanie
gospodarki)

Bóg mówi -- Nie zabijaj! Luter został wyklęty przez papieża
miedzy innymi za przetłumaczenie Pisma Świętego na język
niemiecki, czyli za przekazanie ludziom prawdy pisanej
ponoć pod dyktando Boga. Wśród przemyconych ;) informacji
znalazły się także (już po wyklęciu) przykazania Boskie,
w tym i piąte, czyli: Nie zabijaj.

IMKO temat pasuje do lotnictwa wojskowego -- projektowanie
samolotów takie, aby oszczędzane było ludzkie życie, czyli
takie projektowanie, aby żyło się w zgodzie z Bogiem. :)

F15 w Libii