[XBOX 360] - F3 plyta z dodatkami

Data: 2009-05-10 14:52:07
Autor: Zdzicho
[XBOX 360] - F3 plyta z dodatkami
Witam

Obilo mi sie cos o uszy ze ma byc wydana plyta z wszystkimi dodatkami do fallouta 3 na xboxa ?
Czy taka plyta wyjdzie rowniez w polsce?
pzdr

Data: 2009-05-11 17:28:14
Autor: Piotr Gnyp
[XBOX 360] - F3 plyta z dodatkami
..::On Sun, 10 May 2009 14:52:07 +0200, in <gu6ipe$kf2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
..::Zdzicho <Zdzicho@nospam.pl> wrote:
Obilo mi sie cos o uszy ze ma byc wydana plyta z wszystkimi dodatkami do fallouta 3 na xboxa ?
Czy taka plyta wyjdzie rowniez w polsce?

Wszystko wskazuje na to, Ĺźe tak.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
Guilt is a cheeling feeling