F650 - wyskakuje jedynka.

Data: 2010-08-12 12:18:44
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.

Witam,

Od wczoraj jestem szczęśliwym (póki co) posiadaczem
BMW F650 '95. Jedyna bolączka to fakt że czasami
skrzynia samoczynnie przełącza się z jedynki na luz.

Zanim rozpołowię silnik chciałbym usłyszeć opinie
innych użytkowników tego motocykla. Może wystarczy
jakieś voodoo ;) - inny olej, jakaś specyficzna
technika wrzucania biegu, etc.

Zaglądałem już na F650.com - ale znalazłem tylko
porady na tema problemów z 2. biegiem.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 05:37:43
Autor: Kefir
F650 - wyskakuje jedynka.
Elou!
On Aug 12, 12:18 pm, zara...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Wudu jest nastepujace: sprawdzic motocykl PRZED zakupem, na ogledziny
zabrac ze soba osobe z pojeciem, unikac niektorych okazji cenowych,
zwlaszcza pochodzacyh od polanalfabetow, chlopkow roztropkow i
nadmiernie oszczednych. Sprobuj zwrocic padake powolujac sie na wady
ukryte o ktorych sprzedawca Cie nie poinformowal.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-08-12 15:13:18
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
Elou!
[...]

Dzięki za odpowiedź, przyznam że to zbagatelizowałem kiedy
bieg wyskoczył podczas próbnej przejażdżki sądząc że
wrzuciłem go nie dość zdecydowanie.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 10:34:12
Autor: ponury
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12 Sie, 15:13, zara...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

Dzięki za odpowiedź, przyznam że to zbagatelizowałem kiedy
bieg wyskoczył podczas próbnej przejażdżki sądząc że

witam. no niestety jak go nie zwrocsz to masz koszty i to duze.
pzdr ponury

Data: 2010-08-12 20:11:59
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12/08/10 18:34, ponury wrote:>
witam. no niestety jak go nie zwrocsz to masz koszty i to duze.
pzdr ponury

Dzięki :(

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 21:15:55
Autor: Kuczu
F650 - wyskakuje jedynka.
W dniu 2010-08-12 15:13, zarafiq@poczta.onet.pl pisze:
Elou!
[...]

Najpierw sprawdz czy dzwignia zmiany biegow jest prawidlowo ustawiona. Mialem juz takie przypadki ze dzwignia o cos haczyla co uniemozliwialo prawidlowe wrzucenie 1. biegu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-08-12 20:35:49
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12/08/10 20:15, Kuczu wrote:

Najpierw sprawdz czy dzwignia zmiany biegow jest prawidlowo ustawiona.
Mialem juz takie przypadki ze dzwignia o cos haczyla co uniemozliwialo
prawidlowe wrzucenie 1. biegu.

Dzięki, sprawdzę. Nogą nie wyczułem żeby coś było nie tak.
Dzisiaj trochę pojeździłem, zmieniałem biegi bardzo
starannie, bieg wyskoczył raz. Zdaje się, że jeśli koła się toczą
kiedy wrzucam to bieg wchodzi ok, wyskakuje tylko kiedy motocykl
jest nieruchomy.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 12:44:25
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12 Sie, 20:35, zarafiq <zara...@poczta.onet.pl> wrote:

Dzisiaj trochę pojeździłem, zmieniałem biegi bardzo
starannie, bieg wyskoczył raz. Zdaje się, że jeśli koła się toczą
kiedy wrzucam to bieg wchodzi ok, wyskakuje tylko kiedy motocykl
jest nieruchomy.

Witam !
No to jeszcze należy sprawdzić regulację linki sprzęgła. Może tu
piesek leży pogrzebany.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS - szybsze, bo czerwone ;)

Data: 2010-08-12 21:59:27
Autor: Grzybol
F650 - wyskakuje jedynka.
Użytkownik "zarafiq" <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Skrzynie biegów w tych moturach są toporne, biegi trzeba wrzucać zdecydowanie, żeby nie powiedzieć że trzeba napierdalać wajchą:-) Jeździłem tym 3 lata - maszyna była praie nówka nie śmigana - przy każdej zmianie biegów było słynne  JEB! JEB! JEB! Myślę, że po prostu za delikatny jesteś. Napisz czym wcześniej jeździłeś to sporo wyjaśni:-)

--
Grzybol

Data: 2010-08-12 21:13:43
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12/08/10 20:59, Grzybol wrote:
Skrzynie biegĂłw w tych moturach sÂą toporne, biegi trzeba wrzucaĂŚ
zdecydowanie, Âżeby nie powiedzieĂŚ Âże trzeba napierdalaĂŚ wajchÂą:-) JeÂździÂłem
tym 3 lata - maszyna byÂła praie nĂłwka nie Âśmigana - przy kaÂżdej zmianie
biegĂłw byÂło sÂłynne  JEB! JEB! JEB! MyÂślĂŞ, Âże po prostu za delikatny jesteÂś.
Napisz czym wczeÂśniej jeÂździÂłeÂś to sporo wyjaÂśni:-)

Hondą NT400 '89.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 22:17:14
Autor: Grzybol
F650 - wyskakuje jedynka.
Użytkownik "zarafiq" <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Hondą NT400 '89.
Pozdrawiam,
zarafiq

A to to nie wiem:-) Może jakaś delikutaśna była :-)

--
Grzybol

Data: 2010-08-13 07:54:11
Autor: - MarusC
F650 - wyskakuje jedynka.
zarafiq@poczta.onet.pl napisał(a): Już wszystko co masz sprawdzić zostało napisane. Szczególną uwagę zwróć na
ustawienie sprzęgła. Skok dźwigni w tym modelu ma być olbrzymi. A jak byś się
zdecydował na zwrot sprzęta to ja mam taką do sprzedania, z tego samego rocznika.

Marek

R1200GS

Data: 2010-08-13 10:25:47
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
[...]

Dzięki za ofertę. Niestety nie skorzystam - mieszkam na Zielonej Wyspie.
Mam serwisówkę i jutro wszystko posprawdzam.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-14 09:29:19
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
F650 - wyskakuje jedynka.
On 13 Sie, 09:25, zara...@poczta.onet.pl wrote:

Dzięki za ofertę. Niestety nie skorzystam - mieszkam na Zielonej Wyspie.
Mam serwisówkę i jutro wszystko posprawdzam.

Jeśli w Waterford, to mogę do wtorku zerknąć na Bumę, potem wracam do
Poski :).

Data: 2010-08-15 21:25:13
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
On 14/08/10 17:29, Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl wrote:
[...]

Dublin - niby to nie jest daleko ale do wtorku nie zdążę.

Wygląda na to że jedynka "przykleja się" do dźwigni zmiany
biegów. Innymi słowy: mam zapięty bieg i dźwignię zmiany biegów
w położeniu neutralnym, jeśli nie będę dotykał dźwigni bieg nie
wyskoczy ale jeśli spróbuję włączyć jedynkę (często się tak
upewniam na światłach) to dźwignia wracając z dolnego
położenia do położenia neutralnego wyciągnie mi tę jedynkę
i będzie luz. Jeśli przed puszczeniem dźwigni zmiany biegów
puszczę lekko sprzęgło bieg zostanie załączony.
Gdyby nie fakt że nie dzieje się to zawsze, pomyślałbym
że to taki "ficzer" BMW - żeby łatwiej znaleźć luz ;)

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-15 09:58:58
Autor: Misiek W.
F650 - wyskakuje jedynka.
Czasami dźwignia zmiany biegów lubi zahaczyć o  plastikową osłonę
silnika, która sprężynując wyrzuca bieg spowrotem na luz.

Misiek W.

Data: 2010-08-15 20:00:17
Autor: Grzybol
F650 - wyskakuje jedynka.
Użytkownik "Misiek W." <xcmichal@gmail.com> napisał w wiadomości
Czasami dźwignia zmiany biegów lubi zahaczyć o  plastikową osłonę
silnika, która sprężynując wyrzuca bieg spowrotem na luz.
Misiek W.

Jeździłeś takim sprzętem czy tak sobie imaginujesz? Jak możesz to pokaż na obrazku jak to jest możliwe:-)

--
Grzybol

Data: 2010-08-15 23:07:33
Autor: masti
F650 - wyskakuje jedynka.
Dnia pięknego Sun, 15 Aug 2010 20:00:17 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

UÂżytkownik "Misiek W." <xcmichal@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści
aa92-2ce74d3d710a@l14g2000yql.googlegroups.com...
Czasami dŒwignia zmiany biegĂłw lubi zahaczyĂŚ o  plastikowÂą osÂłonĂŞ
silnika, ktĂłra sprĂŞÂżynujÂąc wyrzuca bieg spowrotem na luz. Misiek W.

JeŒdzi³e¶ takim sprzêtem czy tak sobie imaginujesz?

a Ty jeĹşdzisz?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-16 07:20:10
Autor: Grzybol
F650 - wyskakuje jedynka.
U?ytkownik "Misiek W." <xcmichal@gmail.com> napisa3 w wiadomo?ci
aa92-2ce74d3d710a@l14g2000yql.googlegroups.com...
Czasami dOwignia zmiany biegów lubi zahaczya o  plastikow? os3one
silnika, która spre?ynuj?c wyrzuca bieg spowrotem na luz. Misiek W.
JeOdzi3e? takim sprzetem czy tak sobie imaginujesz?
a Ty jeździsz?

Jeżdże.

--
Grzybol

Data: 2010-08-16 11:37:21
Autor: masti
F650 - wyskakuje jedynka.
Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 07:20:10 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

UÂżytkownik "masti" <gone@to.hell> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia piĂŞknego Sun, 15 Aug 2010 20:00:17 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukaÂł:
aa92-2ce74d3d710a@l14g2000yql.googlegroups.com...
Czasami dOwignia zmiany biegĂłw lubi zahaczya o  plastikow? os3one
silnika, ktĂłra spre?ynuj?c wyrzuca bieg spowrotem na luz. Misiek W.
JeOdzi3e? takim sprzetem czy tak sobie imaginujesz?
a Ty jeŒdzisz?

JeÂżdÂże.

F650?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-16 15:44:25
Autor: Grzybol
F650 - wyskakuje jedynka.
Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 07:20:10 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:
U?ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa3 w wiadomo?ci
Dnia pieknego Sun, 15 Aug 2010 20:00:17 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystuka3:
[...]
a Ty jeOdzisz?
Je?d?e.
F650?

Nie. Teraz jeżdżę tu na grupie po takich matołkach jak Ty:-) Przeczytaj wyżej co napisałem, jak chcesz mi dojebać to wymyśl coś śmiesznego...

--
Grzybol

F650 - wyskakuje jedynka.