F650 - wyskakuje jedynka.

Data: 2010-08-12 05:37:43
Autor: Kefir
F650 - wyskakuje jedynka.
Elou!
On Aug 12, 12:18 pm, zara...@poczta.onet.pl wrote:
Witam,

Od wczoraj jestem szczęśliwym (póki co) posiadaczem
BMW F650 '95. Jedyna bolączka to fakt że czasami
skrzynia samoczynnie przełącza się z jedynki na luz.

Zanim rozpołowię silnik chciałbym usłyszeć opinie
innych użytkowników tego motocykla. Może wystarczy
jakieś voodoo ;) - inny olej, jakaś specyficzna
technika wrzucania biegu, etc.

Wudu jest nastepujace: sprawdzic motocykl PRZED zakupem, na ogledziny
zabrac ze soba osobe z pojeciem, unikac niektorych okazji cenowych,
zwlaszcza pochodzacyh od polanalfabetow, chlopkow roztropkow i
nadmiernie oszczednych. Sprobuj zwrocic padake powolujac sie na wady
ukryte o ktorych sprzedawca Cie nie poinformowal.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-08-12 15:13:18
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
Elou!
[...]

Dzięki za odpowiedź, przyznam że to zbagatelizowałem kiedy
bieg wyskoczył podczas próbnej przejażdżki sądząc że
wrzuciłem go nie dość zdecydowanie.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 10:34:12
Autor: ponury
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12 Sie, 15:13, zara...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

Dzięki za odpowiedź, przyznam że to zbagatelizowałem kiedy
bieg wyskoczył podczas próbnej przejażdżki sądząc że

witam. no niestety jak go nie zwrocsz to masz koszty i to duze.
pzdr ponury

Data: 2010-08-12 20:11:59
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12/08/10 18:34, ponury wrote:>
witam. no niestety jak go nie zwrocsz to masz koszty i to duze.
pzdr ponury

Dzięki :(

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 21:15:55
Autor: Kuczu
F650 - wyskakuje jedynka.
W dniu 2010-08-12 15:13, zarafiq@poczta.onet.pl pisze:
Elou!
[...]

Najpierw sprawdz czy dzwignia zmiany biegow jest prawidlowo ustawiona. Mialem juz takie przypadki ze dzwignia o cos haczyla co uniemozliwialo prawidlowe wrzucenie 1. biegu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-08-12 20:35:49
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12/08/10 20:15, Kuczu wrote:

Najpierw sprawdz czy dzwignia zmiany biegow jest prawidlowo ustawiona.
Mialem juz takie przypadki ze dzwignia o cos haczyla co uniemozliwialo
prawidlowe wrzucenie 1. biegu.

Dzięki, sprawdzę. Nogą nie wyczułem żeby coś było nie tak.
Dzisiaj trochę pojeździłem, zmieniałem biegi bardzo
starannie, bieg wyskoczył raz. Zdaje się, że jeśli koła się toczą
kiedy wrzucam to bieg wchodzi ok, wyskakuje tylko kiedy motocykl
jest nieruchomy.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 12:44:25
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12 Sie, 20:35, zarafiq <zara...@poczta.onet.pl> wrote:

Dzisiaj trochę pojeździłem, zmieniałem biegi bardzo
starannie, bieg wyskoczył raz. Zdaje się, że jeśli koła się toczą
kiedy wrzucam to bieg wchodzi ok, wyskakuje tylko kiedy motocykl
jest nieruchomy.

Witam !
No to jeszcze należy sprawdzić regulację linki sprzęgła. Może tu
piesek leży pogrzebany.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS - szybsze, bo czerwone ;)

Data: 2010-08-12 21:59:27
Autor: Grzybol
F650 - wyskakuje jedynka.
Użytkownik "zarafiq" <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Skrzynie biegów w tych moturach są toporne, biegi trzeba wrzucać zdecydowanie, żeby nie powiedzieć że trzeba napierdalać wajchą:-) Jeździłem tym 3 lata - maszyna była praie nówka nie śmigana - przy każdej zmianie biegów było słynne  JEB! JEB! JEB! Myślę, że po prostu za delikatny jesteś. Napisz czym wcześniej jeździłeś to sporo wyjaśni:-)

--
Grzybol

Data: 2010-08-12 21:13:43
Autor: zarafiq
F650 - wyskakuje jedynka.
On 12/08/10 20:59, Grzybol wrote:
Skrzynie biegĂłw w tych moturach sÂą toporne, biegi trzeba wrzucaĂŚ
zdecydowanie, Âżeby nie powiedzieĂŚ Âże trzeba napierdalaĂŚ wajchÂą:-) JeÂździÂłem
tym 3 lata - maszyna byÂła praie nĂłwka nie Âśmigana - przy kaÂżdej zmianie
biegĂłw byÂło sÂłynne  JEB! JEB! JEB! MyÂślĂŞ, Âże po prostu za delikatny jesteÂś.
Napisz czym wczeÂśniej jeÂździÂłeÂś to sporo wyjaÂśni:-)

Hondą NT400 '89.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-12 22:17:14
Autor: Grzybol
F650 - wyskakuje jedynka.
Użytkownik "zarafiq" <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Hondą NT400 '89.
Pozdrawiam,
zarafiq

A to to nie wiem:-) Może jakaś delikutaśna była :-)

--
Grzybol

F650 - wyskakuje jedynka.