Data: 2009-04-23 20:50:07 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
dmk pisze:
przeznaczenie moto: codzienne dojazdy do pracy przez warszawskie korki - z Ursynowa na daleką Wolę, raz w tygodniu na działeczkę 50km, od czasu do czasu zeskoczy z asfaltu i nie by specjalnie ograniczonym jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju szutry, pola, łąki czy piaski - chwilowo bez szczególnego hardcore'u. Raz do roku większa trasa, zdecydowanie przez dwa sezony bez plecaczka Cześć, Jeżdżę co dzien Dakarem. Jesli chodzi o wymiary, spokojnie dasz sobie radę, ja mam około 180 cm/80kg. Jeśli jeszcze znajdziesz wersję z ABS, zaliczysz mniej gleb przy nieumiejętnym używaniu hamulców. Minusy: -W korkach jest problem z szerokością kierownicy + lusterka, dużo lepiej radzą sobie skutery :). -zapomnij o piaskach, łąkach - nie nadaje się. Oczywiście ktoś może powiedzieć że daje radę, ale wolę w teren jechać motocyklem 80 kg lżejszym, w którym w razie upadku nie wydaje sie kilkuset złotych na naprawy. Plusy: -wyższa szyba naprawdę pomaga, to maleństwo w zwykłym gsie bardzo męczy. W razie czego pytaj :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2009-04-24 07:42:35 | |
Autor: pphuthomas | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
On 23 Kwi, 20:50, Piotr Rezmer <piotr.rez...@WYWAL.ens.net.pl> wrote:
dmk pisze: Minusy: a rowery jeszcze lepiej -zapomnij o piaskach, łąkach - nie nadaje się. Oczywiście ktoś może a konno jeszcze lepiej przecie pisal ze bez hardcora czyli sie nada. To akurat taki w miare uniewrsalny pojazd.Nie nadaje sie do terenowych szalenstw ale do przejechania przez pola laki lasy jak najbardziej. pzdr krzychut |
|
Data: 2009-04-24 18:04:30 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
pphuthomas@interia.pl pisze:
przecie pisal ze bez hardcora czyli sie nada. To akurat taki w miare Moim zdaniem dakar dobrze się sprawdza w jednoosobowej turystyce. Pytanie co dmk ma na myśli pisząc: ....od czasu do czasu zeskoczy z asfaltu i nie by specjalnie ograniczonym jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju szutry, pola, łąki czy piaski Jeśli chodzi tylko o to by przebić się z punktu A do B drogą inną niż asfalt, to można Jeśli chodzi o zabawę to nie bardzo ( IMO ) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2009-04-24 20:53:21 | |
Autor: dmk | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
Piotr Rezmer pisze:
pphuthomas@interia.pl pisze: czesc nie chce skakac, taplac sie w blocie, jezdzic po kolana w wodzie czy po osie w piachu - ale miec mozliwosc wjechania droga gruntowa na lake czy gorke (tam gdzie np. rowerem da rade - bez jego przenoszenia rzecz jasna ;) czy zjechania z asfaltu w takich Bieszczadach - ale, jak pisalem wczesniej, bez hardcora turystyka - w planach (czy raczej marzeniach) - jakas Rumunia, Ukraina - miejsca gdzie asfalt niekoniecznie musi byc gladki jak stol a miejsce pod namiot nieco dalej od drogi predkosc przelotowa nie gra roli - wazne zeby dalo sie te 100-120 trzymac w trasie, wiecej mi chwilowo nie trzeba moze lepszym wyborem bylby "zwykly" gs - z zamontowana szybka z Dakara? czy "zwykly" ma np. wezsza kierownice - odnosnie uwagi o przeciskaniu sie w korkach? jakie roznice (poza wymienionymi wczesniej) wystepuja miedzy tymi dwoma motocyklami? pzdr dmk |
|
Data: 2009-04-24 21:35:35 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
dmk pisze:
czesc Tyle to zniesie nawet chopper :) turystyka - w planach (czy raczej marzeniach) - jakas Rumunia, Ukraina - miejsca gdzie asfalt niekoniecznie musi byc gladki jak stol a miejsce pod namiot nieco dalej od drogi predkosc przelotowa nie gra roli - wazne zeby dalo sie te 100-120 trzymac w trasie, wiecej mi chwilowo nie trzeba Z szybką w dakarze zaczyna być niewygodnie od 140-150, zatem spoko. moze lepszym wyborem bylby "zwykly" gs - z zamontowana szybka z Dakara? czy "zwykly" ma np. wezsza kierownice - odnosnie uwagi o przeciskaniu sie w korkach? jakie roznice (poza wymienionymi wczesniej) wystepuja miedzy tymi dwoma motocyklami? Różnice: skok zawieszenia przód 170 210 skok zawieszenia tył 165 210 opona przód 100/90-19 90/20/ -21 wysokość 1265 1412 wys kanapy 780 870 rozstaw kół 1479 1489 wygląda na to, że kierownice są w obu modelach identyczne. Zawsze jednak możesz zamontować kierownicę akcesoryjną, wtedy trzeba jednak pamiętac o otworkach na kabelki do podgrzewanych manetek a także o mocowaniu cięzarków lub rezygnacji z nich. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2009-04-25 10:47:41 | |
Autor: All | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
Użytkownik "Piotr Rezmer" w news:gst4a8$i7d$1inews.gazeta.pl... /.../ Wątkodawcy polecam zwrócenie uwagi na KLE 500. Parametry identyczne z Dakarem GS 650 (z wyjątkiem silnika nieco bardziej lubiącego obroty, ale bez przesady), osiągi i możliwości równie ciekawe. A ceny bardziej przyjazne... pozdrawiam All Kellis&KLE 500 Klara |
|
Data: 2009-04-25 22:40:23 | |
Autor: dmk | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
All pisze:
Wątkodawcy polecam zwrócenie uwagi na KLE 500. a spalanie? z tego co czytałem, kle potrafi spalic sporo, a f650gs - całkiem niewiele - nie jest to decydujące, ale nie bez znaczenia czy to tylko legenda taka? pzdr dmk |
|
Data: 2009-04-25 23:25:10 | |
Autor: All | |
F650GS / F650GS Dakar / Suzuki drz-400 sm | |
"dmk" w news:gsvsfp$no3$1inews.gazeta.pl... /.../ /.../Wątkodawcy polecam zwrócenie uwagi na KLE 500. a spalanie? z tego co czytałem, kle potrafi spalic sporo, a f650gs - całkiem niewiele - nie jest to decydujące, ale nie bez znaczenia Sam byłem zaskoczony - pozytywnie. Z pewnością zależy to od techniki jazdy, niemniej faktem jest, że moja Klara pali 4,2/100. Sprawdzone również na dzisiejszej imprezie w Jaworzynie! Polecam :) pzdr All |
|