FAKTY!

Data: 2010-06-12 15:42:49
Autor: sundayman
FAKTY!
Jedna z największych możliwych porażek pisarza, to taka, kiedy tylko on rozumie swoją tfurczość (ort. celowy).
To tak, jak gdyby aktor wyszedł na scenę, odwrócił się tyłem do widowni, i zaczął coś mamrotać pod nosem.
No bez sensu. Jesteś pewien, że chcesz się zmieścić w tym "formacie" ?

Data: 2010-06-12 15:49:45
Autor: no kto
FAKTY!
On 12 Cze, 15:42, "sundayman" <sunday...@poczta.onet.pl> wrote:
Jedna z najwi kszych mo liwych pora ek pisarza, to taka, kiedy tylko on
rozumie swoj tfurczo (ort. celowy).
To tak, jak gdyby aktor wyszed na scen , odwr ci si ty em do widowni, i
zacz co mamrota pod nosem.
No bez sensu. Jeste pewien, e chcesz si zmie ci w tym "formacie" ?

Nie wiem co tam brochasz, "miszczu". Zacytuję Ci siebie jeszcze raz:
" Chcę się tu czuć dobrze, a jestem wynalazcą, kto mi to tego nie
zapewnia ten
wylatuje, wypierdala, wychrzania metodą torpedy, znika z mojego
świata."

Weź to sobie do głowy, zaklep, a potem się odezwij.

FAKTY!