FALLOUT 3 na PS3 - dodatki

Data: 2010-02-21 07:45:30
Autor: Cezar
FALLOUT 3 na PS3 - dodatki
Użytkownik "ber45" <ber45@o2.pl> napisał w wiadomości news:hlpdru$dcr$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam.

Żeby było krótko to jestem przy końcu F3. Odłożyłem ostatnia misję żeby jeszcze sobie pochodzić po tym fajnym świecie postnuklearnym. Gdzieś wyczytałem o DLC do tej gry i teraz pytanie co zrobić żeby zagrać??? Jakaś aktualizacja mi się ściągała na 21MB ale niczego nie znalazłem. Trofea się zaktualizowały. Podobno trzeba odebrać sygnał radiowy i mozna grać ale ja go nie znalazłem. Proszę o pomoc.

Ja bym powiedział, że trzeba je kupić... Chyba że masz wersję GOTY to są dostępne od razu.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

FALLOUT 3 na PS3 - dodatki