FANTOMAS

Data: 2010-05-02 13:59:59
Autor: boukun
FANTOMAS
Puszczanie właśnie takich filmów dzisiaj w TVP ma na celu, przywołanie wspaniałych czasów PRLu i dobrego, ogólno światowego socjalizmu... Ach, to były piekne pokojowe i beztroskie czasy, o których dzisiaj możemy tylko z tęsknotą powspominać...

Ta śliczna francuska aktoreczka, grająca tę fotoreporterkę, strasznie mi przypomina moją sąsiadkę. W ogóle, muszę przyznać, że Francuzki z urodu są bardzo podobne do Polek, weźmy np. taką Sophie Marceau http://www.google.pl/search?q=Sopfie+Marceau&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a, gdybym nie wedział, powiedziałbym, że to Polka i nie ma się co dziwić, że Andrzej Żułaswski ją pierwszy kosztował...

boukun

Data: 2010-05-02 16:43:53
Autor: Grzegorz Z.
FANTOMAS
Dnia Sun, 2 May 2010 13:59:59 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Co prawda to prawda.......

Data: 2010-05-03 08:42:10
Autor: cirrus
FANTOMAS
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1m76e8f0uftis.d9uilhmjb28j.dlg40tude.net...
[...]

Raczej gówno prawda.

--
stevep

Data: 2010-05-04 13:08:24
Autor: Grzegorz Z.
FANTOMAS
Dnia Mon, 3 May 2010 08:42:10 +0200, cirrus napisał(a):

[...]

Mi PRL kojarzy się z czasem beztroskiego, spokojnego dzieciństwa.

Mam ci teraz uwierzyć na słowo że wcale takie nie było?

FANTOMAS