FANTOMAS

Data: 2011-05-01 12:22:52
Autor: boukun
FANTOMAS
Zajebisty film, uśmiałem się  z synkiem do łez. To były wspaniałe, pokojowe czasy, kiedy serwowano nam w PRLu takie piękne i przyjemne filmy.
Pamietam, jak robiłem dziewczynom w podstawówce kawały, wyciągając im z okładek plastikowych w zeszytach z okienek karteczki z opisem zeszytu i na drugiej, czystej stronie pisałem im "FANTOMAS" i wkładałem w okienko okładki tą stroną z tym napisem do góry...

boukun

Data: 2011-05-01 15:47:54
Autor: Grzegorz Z.
FANTOMAS
i na drugiej, czystej stronie pisałem im "FANTOMAS" i wkładałem w okienko okładki tą stroną z tym napisem do góry...
 ;-)

FANTOMAS