FAQ? Zasady

Data: 2011-09-07 00:30:16
Autor: to
FAQ? Zasady
begin Krzysiek Supera
Szukałem w sieci jakiegoś FAQa/regulaminu p.m.s. i nie znalazłem
informacji, czy można tu wrzucać ogłoszenia o sprzedaży części do
samochodu (jednorazowo, nie chodzi mi o seryjne umieszczanie ogłoszeń).

Zatem - można, czy nie można?

Jako self-proclaimed patron tej grupy -- POZWALAM! Tylko nie spamuj częściej, niż dwa razy dziennie.

FAQ? Zasady