FAQbot Wersja 3.27 - zwłaszcza dla użyszkodników Ścigacza

Data: 2014-12-03 19:20:48
Autor: masti
FAQbot Wersja 3.27 - zwłaszcza dla użyszkodników Ścigacza
Magic wrote:

Witek.

tl;dr; :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-12-03 21:23:48
Autor: Magic
FAQbot Wersja 3.27 - zwłaszcza dla użyszkodników Ścigacza
W dniu 2014-12-03 20:20, masti pisze:
Magic wrote:

Witek.

tl;dr; :)

fu :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2014-12-03 22:26:39
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-12-03 o 21:23, Magic pisze:
W dniu 2014-12-03 20:20, masti pisze:
Magic wrote:

Witek.

tl;dr; :)

fu :)

O czym mówicie ? proszę o szybką odpowiedz. Czy fu jest szybsze od tl? I da sie tam zainstalowac glosniejszy wydech?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-12-03 22:18:01
Autor: masti

Magic wrote:

Witek.

tl;dr; :)

fu :)

O czym mówicie ? proszę o szybką odpowiedz. Czy fu jest szybsze od tl?

ale tylko czerwone

I  da sie tam zainstalowac glosniejszy wydech?

tu jest lepsze tl bo od razu robi Drrr

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

FAQbot Wersja 3.27 - zwłaszcza dla użyszkodników Ścigacza