FASZYSCI BARDZO OSTRO WIERZA W SIEBIE I KOBIETY ( WCIAZ)

Data: 2012-04-10 09:37:05
Autor: AC
FASZYSCI BARDZO OSTRO WIERZA W SIEBIE I KOBIETY ( WCIAZ)
NYT: ":Human traffickers take advantage of legalized
            prostitution in Spain."

Q: Why it is better in Las Vegas
A: Because I say so.

                       Honorable for ever Reid ( Allegedly will
                       procreate with the other men due to ability to
obfuscate the presence of women egg atv the scene; not the one in CIA;
the covder under that scam of male to male mariage comes from here)

Historycznie Haffa walczyl ze mana na taki miecz.

( po wybraniu mnie na Prezydenta USA legalnie
i zlozeniu przysiegi)

Jest im tez lepiej niz Polskom, mowia dookola kiedy fszyzci im zabiora
juz wszystkie pieniadze *( jak na Rutgersb Uni - potwierdzone - dluga
dyskusja bez mozliwoscib reperacji sytuacji)

PODEJRZEWAMY DOSC POWAZNUIE ZE POLKI ZOSTALY ZMUSZONE DO RODZENIA
DZIECI NEISLUBNYCH METODALTU PRZE WIELU OFIACILII usa NA GORZE UI
WRZUCONE NA WYSPY WLACZNIE Z mASDAGASKAREM; CZESTO BO SA zYDOWKAMI.

ZE TE WILORAKIE BURDELE TO PO TRO ABY WYKONCZYC POLKIE LINIE
ARYSTOKRATYCVZNE CO WCALE NIE IDZSIE LATWO

( ostanio sami faszysci zajonisci  wymyslili ze otworzy sie Polski
stan w USA a brytyjczycy zaczeli go napedzac kolo Saratogi;

my meslimy ze to bedzie Chicago, po rozpetaniu  tam stock market
zupelnie lagalnie i po obamowsku, z tymi przyleglosciami ktore polubia
sie znowu)
 TEEN PLAN JEST POTWIERDZONY
Zajonisci wciazz odmawiaja informacji gdxie zrzucono brzemiennje
Polski, jakoby z burdeli; a ze to zrobimi wiem na pewno bo juz
szykowali mi stateczek choc nie jestem w cizay wle oni wciaqz mysla ze
mozna mi ja zaplantowac - moja linia genetyczna zamini Polske - po
zwiazaniu z innymi oromnymi drzewami - wv stan zajonu - to nie jest
zart - to jest faszystowski plan); faszysci nie znaja granic nie maja
identyufikacji narodowej - teraz pasuje zabic polske zajonistamin
znowu - przez tych samych faszystow.

Data: 2012-04-14 00:30:27
Autor: pluton
FASZYSCI BARDZO OSTRO WIERZA W SIEBIE I KOBIETY ( WCIAZ)
my meslimy ze to bedzie Chicago

a my meslimy ze to bedzie Cincinati.

Nullification

FASZYSCI BARDZO OSTRO WIERZA W SIEBIE I KOBIETY ( WCIAZ)