Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes   »   FAXMAILING - KAMPANIE MARKETINGOWE, www.pamb.pl

FAXMAILING - KAMPANIE MARKETINGOWE, www.pamb.pl

Data: 2009-03-19 15:51:48
Autor: NTS
FAXMAILING - KAMPANIE MARKETINGOWE, www.pamb.pl
POLSKA AGENCJA MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO (PAMB)
www.pamb.pl  OFERUJE:

Fax Mailing czyli natychmiastowy i bezpośredni kontakt z odbiorcą

Fax mailing umożliwia natychmiastowy i bezpośredni kontakt z odbiorcą. Koszt
tej formy reklamy jest jednym z najniższych w marketingu bezpośrednim. Faks
jest najlepszym narzędziem do przesyłania profesjonalnych wiadomości w
dużych ilościach przy stosunkowo niewielkim koszcie:
- fax jest uniwersalnym elektronicznym środkiem dla komunikacji B2B, 99%
firm ma aparaty faksowe
- dzięki usłudze fax mailingu istnieje możliwość wysłania do 10 000 faksów w
ciągu 24h. Obecnie w Polsce ten sposób dotarcia do odbiorcy nie jest jeszcze
tak popularny jak w innych krajach. W Stanach Zjednoczonych zainteresowanie
mailingiem faxowym jest bardzo duże. Firmy świadczące tego typu usługi
działają przez 24h, 7 dni w tygodniu oraz potrafią obsłużyć nawet 1 milion
faxów w ciągu 24h.

Komunikacja faksowa staje się standardem w wielu przedsiębiorstwach:
- Dystrybucja (nowy produkt, zwiększenie sprzedaży, zmiana siedziby firmy).
- Turystyka (promowania organizatora wycieczki, sprzedaż last minute).
- Publikacje (nowe wydawnictwa, okólniki).
- Unie, organizacje pozarządowe, partie polityczne, regulacyjne rady (pilna
łączność, kampanie polityczne).
- Bankowość i ubezpieczenia (potwierdzenie zamówienia, informacje o nowych
usługach).
- Telekomunikacja (wezwania, umocnienie marki, nowy produkt, sprzedaż).
- Szkolenia, seminaria, kursy językowe (wysyłanie zaproszeń).

Fax mailing będąc mniej kosztownym rozwiązaniem od tradycyjnej wysyłki
adresowej pozwala na generowanie o wiele większego odzewu.

Fax mailing, tak jak i reklama tradycyjna, ma za zadanie sprzedawać jakąś
usługę lub produkt, czy też budować wizerunek, itp. Musi też mieć swój cel i
na tym etapie nie różni się niczym od tradycyjnego mailingu. Ważną cechą fax
mailingu jest rozmieszczenie tekstu (podstawowa zasada to duża czcionka i
odpowiednie odstępy między wierszami). Należy pamiętać o tym, że dokument,
który wysyłamy będzie odbiegał jakością od oryginału. Należy unikać grafiki
i pastelowych kolorów oraz stosowania tła - czarno biały faks nie odda
estetyki przesłanej grafiki, a cała wysyłka oprócz znaczącego wzrostu
kosztów połączeń, może przynieść odwrotny efekt od zamierzonego.

 KAMPANIA "FAX MAILING" OBEJMUJE:

   1. WYBÓR DOCELOWEJ GRUPY ODBIORCÓW (TARGET) Z NASZEJ BAZY DANYCH:

FIRMY POLSKIE 2008 - 520.000 NR FAKSÓW

                            WEDŁUG KRYTERIÓW WYBORU OPISANYCH NA STRONIE:
BAZY DANYCH

  2. PROJEKT STRONY FAKSOWEJ, LISTU OFERTOWEGO, DOKUMENTU  ITP.

  3. WYSYŁKA DO ODBIORCÓW NA TERENIE POLSKI, TAKŻE Z BAZY DANYCH KLIENTA
(OPCJONALNIE)

 Możliwości serwisu faxowego :

- wysyłanie z proponowaną charakterystyką faksową (nagłówek faksu zawiera
oznaczenie faksowe i numer faksu firmy);
- nieograniczony zakres personalizacji wysyłanych stron (możliwość
wstawienia nazwy odbiorcy lub dowolnego pola);
- po zakończeniu akcji fax-mailingu sporządzany jest dokładny raport z
wynikami wysyłki.


  NASZ CENNIK:

1.000-5.000 odbiorców   -    0,50 zł za wysłaną stronę A4

powyżej 5.000 odbiorców -  0,45 zł za wysłaną stronę A4

powyżej 10.000 odbiorców - 0,40 zł za wysłana stronę A4

OPŁATA ZAWIERA KOSZT POŁĄCZENIA I DOTYCZY WYŁĄCZNIE SKUTECZNIE WYSŁANYCH
FAKSÓW (UDOKUMENTOWANE RAPORTEM). NASZĄ BAZĘ DANYCH UDOSTĘPNIAMY BEZPŁATNIE
DO CELÓW KAMPANII "FAX MAILING".

 POWYŻSZE CZYNNOŚCI REALIZUJEMY OPCJONALNIE WEDŁUG WYMAGAŃ ZLECENIODAWCY


 SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I ZAMÓWIENIA: www.pamb.pl ,  e-mail:
biuro@pamb.pl ; tel: (022)678-39-38 , 425-38-00

FAXMAILING - KAMPANIE MARKETINGOWE, www.pamb.pl

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona