Data: 2009-03-19 15:51:48 | |
Autor: NTS | |
FAXMAILING - KAMPANIE MARKETINGOWE, www.pamb.pl | |
POLSKA AGENCJA MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO (PAMB)
www.pamb.pl OFERUJE: Fax Mailing czyli natychmiastowy i bezpośredni kontakt z odbiorcą Fax mailing umożliwia natychmiastowy i bezpośredni kontakt z odbiorcą. Koszt tej formy reklamy jest jednym z najniższych w marketingu bezpośrednim. Faks jest najlepszym narzędziem do przesyłania profesjonalnych wiadomości w dużych ilościach przy stosunkowo niewielkim koszcie: - fax jest uniwersalnym elektronicznym środkiem dla komunikacji B2B, 99% firm ma aparaty faksowe - dzięki usłudze fax mailingu istnieje możliwość wysłania do 10 000 faksów w ciągu 24h. Obecnie w Polsce ten sposób dotarcia do odbiorcy nie jest jeszcze tak popularny jak w innych krajach. W Stanach Zjednoczonych zainteresowanie mailingiem faxowym jest bardzo duże. Firmy świadczące tego typu usługi działają przez 24h, 7 dni w tygodniu oraz potrafią obsłużyć nawet 1 milion faxów w ciągu 24h. Komunikacja faksowa staje się standardem w wielu przedsiębiorstwach: - Dystrybucja (nowy produkt, zwiększenie sprzedaży, zmiana siedziby firmy). - Turystyka (promowania organizatora wycieczki, sprzedaż last minute). - Publikacje (nowe wydawnictwa, okólniki). - Unie, organizacje pozarządowe, partie polityczne, regulacyjne rady (pilna łączność, kampanie polityczne). - Bankowość i ubezpieczenia (potwierdzenie zamówienia, informacje o nowych usługach). - Telekomunikacja (wezwania, umocnienie marki, nowy produkt, sprzedaż). - Szkolenia, seminaria, kursy językowe (wysyłanie zaproszeń). Fax mailing będąc mniej kosztownym rozwiązaniem od tradycyjnej wysyłki adresowej pozwala na generowanie o wiele większego odzewu. Fax mailing, tak jak i reklama tradycyjna, ma za zadanie sprzedawać jakąś usługę lub produkt, czy też budować wizerunek, itp. Musi też mieć swój cel i na tym etapie nie różni się niczym od tradycyjnego mailingu. Ważną cechą fax mailingu jest rozmieszczenie tekstu (podstawowa zasada to duża czcionka i odpowiednie odstępy między wierszami). Należy pamiętać o tym, że dokument, który wysyłamy będzie odbiegał jakością od oryginału. Należy unikać grafiki i pastelowych kolorów oraz stosowania tła - czarno biały faks nie odda estetyki przesłanej grafiki, a cała wysyłka oprócz znaczącego wzrostu kosztów połączeń, może przynieść odwrotny efekt od zamierzonego. KAMPANIA "FAX MAILING" OBEJMUJE: 1. WYBÓR DOCELOWEJ GRUPY ODBIORCÓW (TARGET) Z NASZEJ BAZY DANYCH: FIRMY POLSKIE 2008 - 520.000 NR FAKSÓW WEDŁUG KRYTERIÓW WYBORU OPISANYCH NA STRONIE: BAZY DANYCH 2. PROJEKT STRONY FAKSOWEJ, LISTU OFERTOWEGO, DOKUMENTU ITP. 3. WYSYŁKA DO ODBIORCÓW NA TERENIE POLSKI, TAKŻE Z BAZY DANYCH KLIENTA (OPCJONALNIE) Możliwości serwisu faxowego : - wysyłanie z proponowaną charakterystyką faksową (nagłówek faksu zawiera oznaczenie faksowe i numer faksu firmy); - nieograniczony zakres personalizacji wysyłanych stron (możliwość wstawienia nazwy odbiorcy lub dowolnego pola); - po zakończeniu akcji fax-mailingu sporządzany jest dokładny raport z wynikami wysyłki. NASZ CENNIK: 1.000-5.000 odbiorców - 0,50 zł za wysłaną stronę A4 powyżej 5.000 odbiorców - 0,45 zł za wysłaną stronę A4 powyżej 10.000 odbiorców - 0,40 zł za wysłana stronę A4 OPŁATA ZAWIERA KOSZT POŁĄCZENIA I DOTYCZY WYŁĄCZNIE SKUTECZNIE WYSŁANYCH FAKSÓW (UDOKUMENTOWANE RAPORTEM). NASZĄ BAZĘ DANYCH UDOSTĘPNIAMY BEZPŁATNIE DO CELÓW KAMPANII "FAX MAILING". POWYŻSZE CZYNNOŚCI REALIZUJEMY OPCJONALNIE WEDŁUG WYMAGAŃ ZLECENIODAWCY SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I ZAMÓWIENIA: www.pamb.pl , e-mail: biuro@pamb.pl ; tel: (022)678-39-38 , 425-38-00 |
|