FB 4 - wyniki draftu

Data: 2010-10-18 14:55:08
Autor: wiLQ
FB 4 - wyniki draftu
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A tak wyglądał draft w FB4

1. Kevin Durant (OKC - SF)  $178 Manigaults
3. LeBron James (Mia - SF)  $175 Manigaults

Taaaa, dzieki, ze wrzucasz to po drafcie FB1, a nie przed jak
prosilem... w ten sposob bys mnie przygotowal na szok ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-10-18 06:30:23
Autor: Wojtek J.
FB 4 - wyniki draftu
On 18 Paź, 14:55, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Taaaa, dzieki, ze wrzucasz to po drafcie FB1, a nie przed jak
prosilem... w ten sposob bys mnie przygotowal na szok ;-)

Wprawienie Cię w osłupienie było elementem mojej tzw. strategii ;-)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-10-18 09:13:08
Autor: HighFlyer
FB 4 - wyniki draftu
Ktoś ma jakiegoś faworyta do wygrania tej ligi? Ja uważam, że walka
będzie rozgrywała się pomiędzy OR, Disposable Heroes 4, Warsaw Rangers
i Bucky Done Gun ;)

Data: 2010-10-18 09:35:34
Autor: frolow
FB 4 - wyniki draftu
On 18 Paź, 18:13, HighFlyer <highflye...@gmail.com> wrote:
Ktoś ma jakiegoś faworyta do wygrania tej ligi? Ja uważam, że walka
będzie rozgrywała się pomiędzy OR, Disposable Heroes 4, Warsaw Rangers
i Bucky Done Gun ;)

Wedlug mnie Disposable Heroes 4

Data: 2010-10-18 20:47:22
Autor: s
FB 4 - wyniki draftu
W dniu 2010-10-18 18:13, HighFlyer pisze:
Ktoś ma jakiegoś faworyta do wygrania tej ligi? Ja uważam, że walka
będzie rozgrywała się pomiędzy OR, Disposable Heroes 4, Warsaw Rangers
i Bucky Done Gun ;)

A ja nie, ale to wyjdzie w praniu :-)
To w kontekscie czworki walczacej o tytul.

Bo Wojtek (DH4) faktycznie bardzo ladny team uskladal.

Pozdr
Slawek

FB 4 - wyniki draftu