FB-Best: koniec sezonu 2009-2010

Data: 2010-04-16 00:17:12
Autor: HubertJ
FB-Best: koniec sezonu 2009-2010
Leszczur pisze:

Po pierwsze wielkie gratulacje dla Huberta za kolejny znakomity sezon.

Dzięki, dzięki :-)

Przez tych kilka lat stales sie czyms w rodzaju standardu do którego
nalezy dazyc, zeby osiagnac sukces w roto. Nie wiem (do konca) jak Ty
to robisz,

Bez przesady, w 2 poprzednich latach nie bylem nawet na podium, konczylem w gornych strefach stanow srednich. Nic nadzwyczajnego :-)

[...]
Film z draftu zostanie znowu przeanalizowany, kazda
cena, kazdy gest, kazde westchniecie. :-)

Analizuj, analizuj, bo wygralem IMO wlasnie dzieki dobremu draftowi. Udalo mi sie nie spieprzyc zadnego istotnego picku (musze w tym miejscu podziekowac Tomkowi G., ktory mocno przyczynil sie do mojego zwyciestwa przebijajac mnie na drafcie i kupujac za 6,1 mln Anthony'ego Randolpha :-)

Jako ciekawostke, wrzuciłem tutaj wykres przebiegu sezonu (troche malo czytelne, ale chciałem zmieścić wszystkie 12 druzyn):
http://tinyurl.com/yyseo65

Gratulacje dla Ciebie za swietny finisz.  Z kolei Bartek po dobrym poczatku, w polowie sezonu zlapal zadyszke, gdyby w koncowce sie nie pozbieral moglby wyleciec z pierwszej trojki. Niemniej dla Bartka rowniez gratulacje za swietny sezon.

Zwraca uwage tez rewelacyjna koncowka Mariusza, ktory z ostatniego miejsca wspial sie do pierwszej 6-ki i tylko 0,5 pkt zabraklo do bonusa finansowego.

Dziwie sie za to Masonowi, ze sie poddal i sprzedal Ci gwiazdy w sytuacji gdy mial bardzo powazne szanse walczyc o pudlo (co zreszta widac na wykresie).

Tak Wiec sprzedalem Boguta zalatwiajac dwie sprawy za jednym zamachem
- poprawiajac swoja sytuacje i jednoczesnie rozbrajajac bombę atomową
Bartka. [...]
I kompresujac ostatnich 6 tygodni sezonu do jednego zdania - udalo mi
sie osiagnac prawie wszystko co chcialem.
Pozostaje jednak pewien niedosyt, bo bylem tez baaaaardzo blisko
ostatecznej wygranej.

Musze przyznac, ze te Twoje trejdy byly swietne. Napedziles mi strachu. Od razu po trejdzie Boguta, mimo sporej wtedy roznicy punktowej miedzy nami, wiedzialem, ze w koncowce sezonu bedziesz walczyl o zwyciestwo. Szedles jak burza, a ja bylem w dolku (glownie z powodu kontuzji). Moje analizy pokazywaly wtedy, ze jesli kazdy z Twoich i moich zawodników utrzyma do konca sezonu taka produkcje jak w miesiacu poprzedzajacym Twoj trejd, to wygrasz ze mna 1-2 punktami. Oj mialem wtedy pietra, tym bardziej ze nie bylo wiadomo co zrobi Bartek z Durantem :-)

Na szczescie Bartek Duranta nie sprzedal, a u mnie po kontuzji pozbierali sie Kobo i MoWill, wrocil Monta i udalo mi sie zlapac drugi oddech.

Na tydzien przed koncem sezonu zblizylem sie do Huberta na srednich na
1 punkt roto i mialem jeszcze o co walczyc - miedzy innymi w blokach i
FG%. Hubert za to mógl stracic w A/T i zbiórkach.

No pamietam, na srednich byles bliziutko, ale mimo wszystko wtedy powoli stawalem sie juz coraz bardziej spokojny.  O zbiorki sie nie martwilem, bo sklad ktorym gralem w koncowych tygodniach windowal mi srednia mocno w gore, wiec nie mialem obaw o Kriszota, a raczej liczylem, ze dogonie Wilqa lub Washke. Bylo juz tez wiadomo, ze nawet przy nieco gorszej sredniej wygram kategortie PTS z Masonem dzieki temu ze nie wykorzysta on wszystkich z 820 spotkan. Wszystko wskazywalo wiec, ze jesli nie bedzie zadnego kataklizmu to w najgorszym razie i tak wygram tie-breakerem.

I wiem, ze za rok znowu usiadziemy obok siebie na drafcie i znowu
bedziemy rywalizowac przez caly sezon.

Bez wątpienia :-)

Dziękuje wszystkim za kolejny emocjonujący i jakże miły dla mnie sezon i do zobaczenia za parę miesięcy na drafcie.

Pozdrawiam,
Hubert

Data: 2010-04-15 23:33:24
Autor: Leszczur
On 16 Kwi, 00:17, HubertJ <hube...@fbbest.com> wrote:
> [...]

przebijajac mnie na drafcie i kupujac za 6,1 mln Anthony'ego Randolpha :-)

Faktycznie. Ty miałbyś niezłego babola w składzie, a Tomek raczej
gorzej tych pieniędzy by nie wydał. A do podium zabrakło mu naprawdę
niewiele.

Jako ciekawostke, wrzuciłem tutaj wykres przebiegu sezonu (troche malo
czytelne, ale chciałem zmieścić wszystkie 12 druzyn):http://tinyurl..com/yyseo65

Niesamowite jak wiele druzyn było obok siebie w czasie gdy otwierało
się okno.

Dziwie sie za to Masonowi, ze sie poddal i sprzedal Ci gwiazdy w
sytuacji gdy mial bardzo powazne szanse walczyc o pudlo (co zreszta
widac na wykresie).

Tu na moją korzyść zagrała kontuzja Wade'a, ktory pod koniec lutego
posiedział kilkanaście dni.
Ale rzeczywiście raczej nastawiałem się, że Mason zawalczy do końca.
Tym bardziej taka wymiana w której eliminuję bezpośrednią konkurencję
była dla mnie bardzo na rękę. W końcówce niestety zagrało to na moją
niekorzyść, bo Mason bez Amare nie był w stanie Cię dogonić w pts..

> [...]

Od razu po trejdzie Boguta, mimo sporej wtedy roznicy punktowej miedzy
nami, wiedzialem, ze w koncowce sezonu bedziesz walczyl o zwyciestwo.

Mówiłem Wam, że jak któregoś sezonu nie schrzanie draftu to będę
wysoko, bo na wymianach zwykle odrabiam trochę punktów :-)
No i liczyłem, że zasadzenie u Ciebie Okafora będzie nieco bardziej
korzystne dla mnie.
Bo - jak zapewne się domyślałeś - nie wyrzuciłem Emeki z czystej
sympatii i żebyś mógł go sobie za friko pobrać :-) Chodziło mi o
osłabienie Cię w FT% i A/T. I o ile pierwsza część się udała i jeden
punkt w FT% straciłeś, to niestety ogólna niemoc Sławkowej hordy PG's
w końcówce sezonu zadecydowała że nie straciłeś nic w A/T.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-16 02:56:03
Autor: Hubert Janiszewski
On 16 Kwi, 08:33, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

[...]

Ja z kolei bardzo liczylem, ze Okafor razem z Dalembertem pozwola mi
ostro pojsc w gore w zbiorkach i blokach. Zyski mialy byc znacznie
wieksze niz drobne straty w innych katgoriach. No i koniec koncow
rzeczywiscie wyszedlem na tym na plus, mimo ze liczylem na znacznie
wiecej, szczegolnie w blokach (to co sie dzialo w ostatnich kilkunastu
meczach z Dalembertem i Okaforem, ale tez z Odomem, LBJ, Murphym to
byla jakas zapasc. Wszyscy grali na okolo 50% swoich srednich z
sezonu, kosztowalo mnie to jakies 2-3 FP).

Pozdrawiam,
Hubetr

FB-Best: koniec sezonu 2009-2010