FB - wyniki?

Data: 2012-01-20 14:13:10
Autor: Hubertus Blues
FB - wyniki?
Pochwalcie się wynikami w ligach FB!
U mnie bryndza a do tego słabo z codziennym dostępem - ratuje się komórką i dzięki temu widze to czego nie chciałbym zobaczyć.
słabo

--
pozdr
Hubertus Blues

Data: 2012-01-21 08:18:01
Autor: s
FB - wyniki?
W dniu 2012-01-20 15:13, Hubertus Blues pisze:
Pochwalcie się wynikami w ligach FB!

Lepiej nie pytaj ;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2012-01-25 23:31:06
Autor: wiLQ
FB - wyniki?
Hubertus Blues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pochwalcie się wynikami w ligach FB!
U mnie bryndza a do tego słabo z codziennym dostępem - ratuje się komórką i dzięki temu widze to czego nie chciałbym zobaczyć.
słabo

Wazki Wroclaw FP               39,65
Komary Gerarda                  38,35
Gostynin                           38,15
Menele Nowa Huta              36,29
Disposable heroes 1             36,28
wwaWizards                      36,19
Obroncy Krzyza                  36,01
Teachers of Height              35,37
Flaming Lips                       35,08
The Saints                         34,20
Solid as a Rock                   33,32
Florida Pensioners               32,46

Takze w FB1 wychodzi wada fantasy points... pomijajac jakies
katastrofalne kontuzje i inne cuda wlasciwie juz jest pozamiatane jesli
chodzi o podium i strefe spadkowa...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-01-26 01:52:04
Autor: Leszczur
FB - wyniki?
On 25 Sty, 23:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Takze w FB1 wychodzi wada fantasy points... pomijajac jakies
katastrofalne kontuzje i inne cuda wlasciwie juz jest pozamiatane jesli

Czy po drodze zmieniliscie jakos system punktowania? Bo żeby żadna
druzyna z podium nie przekroczyła 40 fpg to dość nietypowe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-01-26 13:22:12
Autor: wiLQ
FB - wyniki?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> chodzi o podium i strefe spadkowa...

Czy po drodze zmieniliscie jakos system punktowania?

Tak, przeszlismy na lockout-scoring ;-)

Przeciez wiesz, ze gdyby obecny poziom sie utrzymal to bysmy mieli jeden
z gorszych ofensywnie sezonow w historii.

Data: 2012-01-26 13:13:12
Autor: Gerard
FB - wyniki?
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):

Przeciez wiesz, ze gdyby obecny poziom sie utrzymal to bysmy mieli jeden
z gorszych ofensywnie sezonow w historii.

E tam, po prostu wszyscy postawili na obronę.
Defense wins championship!

pozdr

Data: 2012-01-26 21:05:47
Autor: wiLQ
FB - wyniki?
Gerard  napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Przeciez wiesz, ze gdyby obecny poziom sie utrzymal to bysmy mieli jeden
> z gorszych ofensywnie sezonow w historii.

E tam, po prostu wszyscy postawili na obronę.
Defense wins championship!

Zwlaszcza wszystkim druzynom na raz ;-)

Data: 2012-01-26 11:00:43
Autor: s
FB - wyniki?
[...]

To juz wiadomo, ze L'e w ramach maskotki na drafcie sie nie sprawdza ;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2012-01-26 05:35:35
Autor: Leszczur
FB - wyniki?
On 26 Sty, 11:00, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]
> chodzi o podium i strefe spadkowa...

To juz wiadomo, ze L'e w ramach maskotki na drafcie sie nie sprawdza ;-(

Powiedziałbym, że "nawet w ramach maskotki", bo jako że jako manago
jestem do kitu to wiadomo było od dawna. :-D

Pozdro

L'e-szczur

FB - wyniki?