FB1 - 02.04.13

Data: 2013-04-02 12:20:09
Autor: Gerard
FB1 - 02.04.13
1 Menele Nowa Huta       41,62  744  -0,16
2 Cules                  41,00  755  +0,04
3 Konusy Gerarda         40,28  737  +0,18
4 kenke boyz             39,76  735  -0,16
5 Tłoki II Warszawa      39,17  738  -0,41
6 Wazki Wroclaw FP       38,58  752  +0,18
7 L'Carpetron Jilliumz   37,95  731  -0,04
8 NewSkills              37,73  726  +0,32
9 The Saints             37,15  747  -0,18
10 Flaming Lips          37,06  747  +0,03
11 Obroncy Krzyza        35,73  743  -0,13
12 Gostynin              34,33  742  +0,33

Finiszujemy. Spory ruch na wiverach, m.in. za 102$ poszedł D.West, za 82$ Scola. No i pasjonująca walka o ostatnie, premiowane spadkiem, miejsce pomiędzy Strikerem, Kriszotem i Zagim.
Zostały tylko 2 tygodnie.

pozdr

Data: 2013-04-02 04:04:15
Autor: Siner
FB1 - 02.04.13
Ale przegapiłem strasznie Gasola ... skupiłem się na zakupie Westa i nie wrzuciłem Gasola, a miałem taki zamiar. Szkoda, ale nie ma nad czym płakać. W sumie większość z nas przespała właściwy moment. Ale kto mógł przypuszczać, że po informacjach, które mówiły, że może już nie zagrać w tym sezonie, on nagle wraca po dwóch meczach i kręci znowu niezłe cyferki. Ostatnie tygodnie są zawsze ciekawe, bo rotacje są w wielu zespołach zupełnie inne niż przez większą część sezonu. Chociaż Mason jest ciągle za daleko. Szkoda, że Batum strasznie obiżył loty, Lowry przez te kontuzje miał w sumie średni sezon i na koniec Horford wypadł (na szczęście szybko wrócił). Ale nie mam co narzekac, bo Mason miał znacznie poważniejsze kontuzje. Gdyby nie one, to miałby teraz 1000 punktów przewagi i bezapelacyjnego mistrza. Środek sezonu naprawdę zapowiadał solidne baty, ale na szczęście się jego zawodnicy nieco opamiętali :)

Data: 2013-04-02 13:22:50
Autor: Gerard
FB1 - 02.04.13
W dniu 2013-04-02 13:04, Siner pisze:
Ale przegapiłem strasznie Gasola ...

Tia, Gasol wywinął niezły numer, ale i tak na górze sytuacja jest jasna i nie sądzę by komuś pomógł.
BTW ciekawa była licytacja Westa:
Cules $102 Added. Dropped
Menele Nowa Huta $101 Outbid
Konusy Gerarda $82 Outbid
L'Carpetron Jilliumz $20 Outbid

pozdr

Data: 2013-04-02 13:28:06
Autor: wiLQ
FB1 - 02.04.13
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale przegapiłem strasznie Gasola ...

> [...]

Wskaz najwiekszego optymiste z tej grupy ;-)
Ale na Gasola by ta 20 wystarczyla!

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-04-02 15:08:12
Autor: Gerard
FB1 - 02.04.13
W dniu 2013-04-02 13:28, wiLQ pisze:
[...]

Każdy dawał ile miał, więc nie masz wyrzutów :-)
Tak czy owak IMO licytacyjne pobieranie FA zdało egzamin.

pozdr

Data: 2013-04-03 01:36:25
Autor: Siner
FB1 - 02.04.13
Ale Mason miał dzisiaj w nocy dzień: Grali tylko Kobe i Melo, ale średnia ponad 80 punktów to kosmos. A tak z innej beczki, to H2H jest nieźle wkurzające (nie mówię, że niesprawiedliwe, ale denerwujące). Cały sezon przegrałem tylko 3 razy, a w półfinale zagrali moi najgorszy tydzień i dostałem. Wybierając tam skład trzeba uważać z gwiazdami, bo pod koniec sezonu nie grają za dużo. Np gość z takim składem też dostał w półfinale: Damian Lillard
James Harden
Stephen Curry
Corey Brewer
Brandan Wright
Reggie Evans
Brook Lopez
Brandon Bass
Marc Gasol
Robin Lopez
Steve Nash
LeBron James
Pau Gasol

Liga na 10 zespołów, więc to jest ekipa bardzo mocna. A jednak w kluczowym momencie dostał baty 7-2 w klasycznym roto. Sorka za off topic, ale musiałem się wyżalić :D

Data: 2013-04-03 13:49:20
Autor: wiLQ
FB1 - 02.04.13
Siner napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A tak z innej beczki, to H2H jest nieźle wkurzające (nie mówię, że
niesprawiedliwe, ale denerwujące). Cały sezon przegrałem tylko 3 razy, a
w półfinale zagrali moi najgorszy tydzień i dostałem.

Warto bylo grac w RS ;-)

Sorka za off topic, ale musiałem się wyżalić :D

Trafiles w dobre miejsce bo mielismy z Gerardem niejedna dyskusje na
temat H2H miedzy innymi z tego powodu ;-)

Coz, jednych to denerwuje, drugich emocjonuje.

Data: 2013-04-04 09:44:05
Autor: Gerard
FB1 - 02.04.13
W dniu 2013-04-03 13:49, wiLQ pisze:

Coz, jednych to denerwuje, drugich emocjonuje.

W sumie to to samo. Można napisać że H2H wyzwala emocje :-)
Mnie też w tym roku opuszczone mecze Horforda położyły jeden półfinał w H2H, ale mam wrażenie, że jeśli w przyszłym sezonie zamienię H2H na Roto to będzie mi czegoś brakowało na przełomie marca/kwietnia.

pozdr

Data: 2013-04-04 01:00:02
Autor: Siner
FB1 - 02.04.13
Holiday miał dzisiaj niezły mecz 2/24 z pola i pomyśleć, że jeszcze wczoraj stawiałem, że bez większych problemów wygram FG%. Nie dość, że gość jest maszynką do TO, to jeszcze taki mecz mi wrzucił w końcówce sezonu.

Data: 2013-04-04 15:50:28
Autor: wiLQ
FB1 - 02.04.13
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Coz, jednych to denerwuje, drugich emocjonuje.

W sumie to to samo. Można napisać że H2H wyzwala emocje :-)

Dlatego dyskusja tyczy sie czy pozytywne czy negatywne ;-)

Mnie też w tym roku opuszczone mecze Horforda położyły jeden półfinał w H2H, ale mam wrażenie, że jeśli w przyszłym sezonie zamienię H2H na Roto to będzie mi czegoś brakowało na przełomie marca/kwietnia.

Rzucania przedmiotami o sciane? ;-)
Bo emocji w roto nie brakuje, ot kwestia ligi. Np w keeperze sa dzisiaj
3 druzyny z taka sama liczba punktow na 1 miejscu, a 4 brakuje punkt...

Data: 2013-04-03 13:47:01
Autor: wiLQ
FB1 - 02.04.13
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Każdy dawał ile miał, więc nie masz wyrzutów :-)
Tak czy owak IMO licytacyjne pobieranie FA zdało egzamin.

Yup, daje znacznie wiecej mozliwosci niz zwykly waiver na tej samej
zasadzie co aukcja jest o niebo lepsza od snake'a.

Data: 2013-04-02 13:32:35
Autor: wiLQ
FB1 - 02.04.13
[...]

Ano, ciekawe zderzenie "hej mam mecze do nadrobienia, wiec moze wywale
potencjalnych dlugoterminowych zlamasow" z "hej mam kase do wydania".

m.in. za 102$ poszedł D.West, za 82$ Scola.

Mlodszy Kidd tez poszedl za 21$... o dolara wiecej niz dalem/mialem ;-)

No i pasjonująca walka o ostatnie, premiowane spadkiem, miejsce pomiędzy Strikerem, Kriszotem i Zagim.

Przez rozegrane mecze "faworytem" chyba jest Kriszot pomimo sredniej?