FB1 - 03.12.12

Data: 2012-12-03 14:02:11
Autor: Gerard
FB1 - 03.12.12
1 Cules                  42,58  164  -0,66
2 Menele Nowa Huta       41,38  161  +0,73
3 The Saints             38,25  165  -2.12
4 Tłoki II Warszawa      37,99  161  -0,17
5 Wazki Wroclaw FP       37,99  171  -0,39
6 Flaming Lips           37,37  143  +0,51
7 Konusy Gerarda         37,36  156  +0,82
8 kenke boyz             36,81  158  -0,23
9 L'Carpetron Jilliumz   36,33  166  +0,70
10 NewSkills             35,56  156  -0,11
11 Gostynin              34,61  162  -0,66
12 Obroncy Krzyza        34,59  164  +0,20

Bez szaleństw w tym tygodniu, może poza solidnym spadkiem Zagiego. Już tylko Mason ciśnie Sinera. Cała reszta mocno w kupie.
Wymian nie było. Na licytacji dziś poszedł Kidd za 22$ a wcześniej J.Jack za 12$.

pozdr

Data: 2012-12-03 14:24:31
Autor: Siner
FB1 - 03.12.12
W tym tygodniu miałem jeden beznadziejny dzień (wtedy co wilQ zdobył prawie 500punktów 9 graczami ... gratulacje). Nigdy nie lubiłem LAL, ale niech się w końcu ogarnął i dadzą Kobasowi odpoczywać w 4.kwarcie, bo chłop chce ciągnąć ten wózek i nabija za dużo punktów .. jak już ma rzucać, to niech rzuca, a nie rzuca, podaje, zbiera :D Nagle też Turner sobie przypomniał, że był 2.draftu i pięknie gra.. Hill zresztą podobnie wykręca staty, których się po nim nie spodziewałem. U mnie za to połamali się Lopez i Evans, a Felton po kapitalnym meczu ma jakieś problemy z ręką. Najlepszy ciągle Duncan, który punktuje aż miło. Oby Pop się wystraszył po karze jaką dostali i grał Tim'em jak najwięcej :)

Data: 2012-12-03 23:31:50
Autor: wiLQ
FB1 - 03.12.12
Siner napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W tym tygodniu miałem jeden beznadziejny dzień (wtedy co wilQ zdobył
prawie 500punktów 9 graczami ... gratulacje).

Dzieki... i dajcie znac jak ktos bedzie mial lepszy.
Moze chociaz w tym bede mogl twierdzic, ze bylem numer 1 ;-)

[...]

Tak dla pewnosci... wiesz jak to wyglada jak druzyna z 1 miejsca
marudzi, ze ma problemy? ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-12-04 01:48:38
Autor: Siner
FB1 - 03.12.12
Wiem wiem :) Ale zawsze trzeba dążyć do lepszych wyników, nawet jak się ma pierwsze miejsce (a w szczególności, gdy drugi wcale nie jest daleko)

Data: 2012-12-05 04:32:35
Autor: Leszczur
FB1 - 03.12.12
On 3 Gru, 23:24, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
Najlepszy ciągle Duncan, który punktuje aż miło. Oby Pop się wystraszył po karze jaką dostali i grał Tim'em jak najwięcej :)

Pop jest zbyt cwany na to. Jeżeli już to spodziewam się po nim manewru
w którym nikogo nie puszcza do domu, tylko wystawia całą trójkę na 3
minuty, a potem daje odpocząć na ławce przez resztę meczu - przy
okazji pokazując Sternowi swój włochaty środkowy palec.

Efekt będzie podobny, bo zawodnicy odpoczną, a wydział dyscyplinarny
ligi będzie mógł go pocałować w dupsko. No chyba, że liga wyda
jakiekolwiek przepisy odnośnie minimalnych minut dla gwiazd - ale
wtedy rozpęta się prawdziwe piekło i Stern zakończy swoją karierę
Komisza wielkim babolem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-06 01:52:03
Autor: Siner
FB1 - 03.12.12
To już wolę odsyła ich do domu wcześniej. Przynajmniej można ich posadzić na ławce, a nie dostać 0-5 punktów za ich "długi" występ.

Data: 2012-12-06 04:05:19
Autor: Leszczur
FB1 - 03.12.12
On 6 Gru, 10:52, Siner <mich.mazu...@gmail.com> wrote:
To już wolę odsyła ich do domu wcześniej. Przynajmniej można ich posadzić na ławce, a nie dostać 0-5 punktów za ich "długi" występ.

Mam wrażenie, że Pop (i Spurs) bardziej zależy na niepłaceniu
debilnych kar nakładanych przez ligę, niż utrzymanie średniej fp w
fantasy basketball. Ale oczywiście mogę się mylić ;-)

Aha - mam Manu w jednej z lig, więc też wolałbym żeby grał ile tylko
jest w stanie wytrzymać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-12-06 13:54:16
Autor: s
FB1 - 03.12.12

Aha - mam Manu w jednej z lig, więc też wolałbym żeby grał ile tylko
jest w stanie wytrzymać.

Ja mam Duncana w eNBA.
Jakas petycja?

Pozdr
Slawek

Data: 2012-12-06 06:07:18
Autor: Siner
FB1 - 03.12.12
Nakładamy karę na Pop'a ... ja nie jestem bardzo wymagający - 10k$ i się dogadamy. My tu gadu, gadu, a Mason mnie już prawie dogonił (Zachariasz - 22 zbiórki,38 punktów i 3 bloki)

Data: 2012-12-06 23:22:12
Autor: Leszczur
FB1 - 03.12.12
On 6 Gru, 13:54, s <s...@wp.pl> wrote:
> Aha - mam Manu w jednej z lig, wi c te wola bym eby gra ile tylko
> jest w stanie wytrzyma .

Ja mam Duncana w eNBA.
Jakas petycja?

Tak - on moze cieniowac ;-)

Data: 2012-12-03 23:21:57
Autor: wiLQ
FB1 - 03.12.12
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

4 Tłoki II Warszawa      37,99
5 Wazki Wroclaw FP       37,99

;-)

6 Flaming Lips           37,37
7 Konusy Gerarda         37,36

;-)

Podzial w tabeli jest, ale wlasciwie kazdy ma o co walczyc... nawet
jesli dla wiekszosci nie jest to mistrzostwo.

Bez szaleństw w tym tygodniu,

Wypraszam sobie... mialem dzien z 486fp w 9 gier! ;-)