FB1 - 04.02.13

Data: 2013-02-04 23:27:01
Autor: wiLQ
FB1 - 04.02.13
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

8 NewSkills              37,38  460  +0,33
9 L'Carpetron Jilliumz   37,10  460  -0,09

Za wczesnie sie cieszylem z tego 8 miejsca ;-)

Trejd trójstronny Det-Tor-Mem rozwalił mi trochę składu, Ed D. już wyleciał, a pewnie dołączą do niego Knight i DeRozan. Trzeba będzie szukać zamienników.

... z czym nie bedzie problemu skoro tak wymiatasz FAsow ;-)

Za to coraz gorzej wygląda Wilq, u którego Howard zaczyna być kulą u nogi.

Nie bardziej niz u Lakers ;-)
Coz poradzic na kontuzje gwiazd, mozna jedynie probowac stac w miejscu.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-02-05 14:07:50
Autor: Gerard
FB1 - 04.02.13
W dniu 2013-02-04 23:27, wiLQ pisze:
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

8 NewSkills              37,38  460  +0,33
9 L'Carpetron Jilliumz   37,10  460  -0,09

Za wczesnie sie cieszylem z tego 8 miejsca ;-)

Nie mów że cieszyłeś się z 8 miejsca :-)

[...]

Tjaa, na razie raptem dwóch wypaliło. Rzeźnik ze mnie :-)

Za to coraz gorzej wygląda Wilq, u którego Howard zaczyna być kulą u nogi.

Nie bardziej niz u Lakers ;-)
Coz poradzic na kontuzje gwiazd, mozna jedynie probowac stac w miejscu.

Aminu, Blatche i Kanter - tym chcesz odrabiać straty? :-)
Kanter ma potencjał, ale wątpie by Jazz pozbyli się Millsapa czy AlJeffa nie biorąc nikogo w zamian pod kosz. Więc tak czy owak będzie kolejka do dziobania.

pozdr

Data: 2013-02-05 15:01:01
Autor: wiLQ
FB1 - 04.02.13
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Za wczesnie sie cieszylem z tego 8 miejsca ;-)

Nie mów że cieszyłeś się z 8 miejsca :-)

Uwzgledniajac jaki mialem poczatek sezonu w tej lidze 8 miejsce bylo
wybitnym osiagnieciem ;-) Ale wiadomo, ze apetyt rosnie.

> .. z czym nie bedzie problemu skoro tak wymiatasz FAsow ;-)

Tjaa, na razie raptem dwóch wypaliło. Rzeźnik ze mnie :-)

Tzn nabijasz sie z mojej lawki, a sam przyznajesz, ze malo ktory FAs Ci
wypalil chociaz pobierales jak tylko cos wyskakiwalo? ;-P
I jak to policzyles, ze tylko 2 wypalilo? Bo powiedzialbym, ze wiecej.

> Coz poradzic na kontuzje gwiazd, mozna jedynie probowac stac w miejscu.

Aminu, Blatche i Kanter - tym chcesz odrabiać straty? :-)

Przy pewnych zalozeniach, tak ;-) A jak nie to sie wywali.

Kanter ma potencjał, ale wątpie by Jazz pozbyli się Millsapa czy AlJeffa nie biorąc nikogo w zamian pod kosz.

Dlaczego? Toz rozladowanie minut dla mlodych to bedzie podstawowy motyw
takiej ewentualnej wymiany, nie?

Data: 2013-02-05 16:02:21
Autor: Gerard
FB1 - 04.02.13
W dniu 2013-02-05 15:01, wiLQ pisze:
Tzn nabijasz sie z mojej lawki, a sam przyznajesz, ze malo ktory FAs Ci
wypalil chociaz pobierales jak tylko cos wyskakiwalo? ;-P

Bez przesady, mam raptem 30 ruchów w sezonie, i to właściwie ostatnio nabijane. Ale myślę, że i w tej chwili leżą na FA ciekawsze okazy niż Aminu czy Kanter.

I jak to policzyles, ze tylko 2 wypalilo? Bo powiedzialbym, ze wiecej.

Sanders i Davis, kogoś przeoczyłem?

Kanter ma potencjał, ale wątpie by Jazz pozbyli się Millsapa czy AlJeffa
nie biorąc nikogo w zamian pod kosz.

Dlaczego? Toz rozladowanie minut dla mlodych to bedzie podstawowy motyw
takiej ewentualnej wymiany, nie?

Utah walczą ciągle o PO, nie wydaje mi się by chcieli teraz ogrywać pierwszoroczniaka. Nawet jeśli sprzedadzą Ala to gros minut bedzie grała dwójka Millsap-Favors.

pozdr

Data: 2013-02-07 15:26:19
Autor: wiLQ
FB1 - 04.02.13
> [...]

> wypalil chociaz pobierales jak tylko cos wyskakiwalo? ;-P

Bez przesady, mam raptem 30 ruchów w sezonie, i to właściwie ostatnio nabijane.

Tyle, ze to #3 wsrod wszystkich GMow ;-P

Ale myślę, że i w tej chwili leżą na FA ciekawsze okazy niż Aminu czy Kanter.

Po wczorajszych meczach wciaz tak uwazasz? ;->
A jesli tak to podaj przyklady, ja tam slucham rad konkurencji ;-)

> I jak to policzyles, ze tylko 2 wypalilo? Bo powiedzialbym, ze wiecej.

Sanders i Davis, kogoś przeoczyłem?

Kawhi? I wydawalo mi sie, ze Marion, ale ten to z draftu.

> Dlaczego? Toz rozladowanie minut dla mlodych to bedzie podstawowy motyw
> takiej ewentualnej wymiany, nie?

Utah walczą ciągle o PO, nie wydaje mi się by chcieli teraz ogrywać pierwszoroczniaka.

Byli w playoffach i w zeszlym sezonie, do czego im sie to przydalo?
A odejscie Ala lub Millsapa za darmo to bedzie spory cios.

Nawet jeśli sprzedadzą Ala to gros minut bedzie grała dwójka Millsap-Favors.

Prawda, ale to otworzy 25+ minut takze dla Kantera. W kazdym badz razie
na to stawiam tym pobraniem, ot czekam do deadline ;-)

Data: 2013-02-08 09:50:24
Autor: Gerard
FB1 - 04.02.13
W dniu 2013-02-07 15:26, wiLQ pisze:
Bez przesady, mam raptem 30 ruchów w sezonie, i to właściwie ostatnio
nabijane.

Tyle, ze to #3 wsrod wszystkich GMow ;-P

A na czwartym miejscu z 27 ruchami jest niejaki Skarpetron Julymz.
Tyle, że nie wiem co to ma do rzeczy :-D

Po wczorajszych meczach wciaz tak uwazasz? ;->

Zwłaszcza Kanter zaszalał, 62 fp w 17 minut to chyba jakiś rekord. Szkoda tylko że na ławce u Ciebie ;-p

A jesli tak to podaj przyklady, ja tam slucham rad konkurencji ;-)

Zobacz np. na ostatnio wziętych, wiekszość leżała już długo.

Kawhi? I wydawalo mi sie, ze Marion, ale ten to z draftu.

Leonard dopiero co zgarnięty. Za wcześnie by coś powiedzieć.

[...]

Może i racja, ale jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić.

Prawda, ale to otworzy 25+ minut takze dla Kantera. W kazdym badz razie
na to stawiam tym pobraniem, ot czekam do deadline ;-)

Oj, nieładnie tak kisić kolejnego prospekta, na długo przed jego eksplozją ;-)

pozdr

Data: 2013-02-08 16:02:28
Autor: wiLQ
FB1 - 04.02.13

> Tyle, ze to #3 wsrod wszystkich GMow ;-P

A na czwartym miejscu z 27 ruchami jest niejaki Skarpetron Julymz.
Tyle, że nie wiem co to ma do rzeczy :-D

To, ze ja nie zanizam swojej aktywnosci jak Ty probujesz...
Trzaskasz FAsami i tyle, a ze nieskutecznie to juz Twoj problem ;-)

Zwłaszcza Kanter zaszalał, 62 fp w 17 minut to chyba jakiś rekord. Szkoda tylko że na ławce u Ciebie ;-p

Bo na lawce Jazz...  To bylo takie przypomnienie Enesa "hej GMie! jestem
tutaj i potrzebuje wiecej minut!" ;-)

> A jesli tak to podaj przyklady, ja tam slucham rad konkurencji ;-)

Zobacz np. na ostatnio wziętych, wiekszość leżała już długo.

I co jest takiego sexownego w Jamisonie? A Isaiaha pobieralem 3 razy ;-)

> Prawda, ale to otworzy 25+ minut takze dla Kantera. W kazdym badz razie
> na to stawiam tym pobraniem, ot czekam do deadline ;-)

Oj, nieładnie tak kisić kolejnego prospekta, na długo przed jego eksplozją ;-)

Moja jedyna nadzieja, po newsie o trejdzie sepy jak Ty sie na niego
rzuca, ze tylko kurz mi zostanie ;-)

Data: 2013-02-08 17:35:29
Autor: Gerard
FB1 - 04.02.13
W dniu 2013-02-08 16:02, wiLQ pisze:

Zwłaszcza Kanter zaszalał, 62 fp w 17 minut to chyba jakiś rekord.
Szkoda tylko że na ławce u Ciebie ;-p

Bo na lawce Jazz...  To bylo takie przypomnienie Enesa "hej GMie! jestem
tutaj i potrzebuje wiecej minut!" ;-)

Tia, a GM odpowie: "Dobra robota chłopcze, po co ci więcej minut, poradziłeś sobie świetnie w 17!" ;-)

I co jest takiego sexownego w Jamisonie? A Isaiaha pobieralem 3 razy ;-)

Ty nie szukaj w nich seksu, a mpg ;-)

Moja jedyna nadzieja, po newsie o trejdzie sepy jak Ty sie na niego
rzuca, ze tylko kurz mi zostanie ;-)

Sępów chyba nie widziałeś. W ligach H2H w których gram, kiedy wstaje o 8-9 to już jest kilka godzin po zniknięciu dobrych FAsów.

pozdr

Data: 2013-02-06 03:08:12
Autor: Leszczur
FB1 - 04.02.13
On 4 Lut, 23:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 8 NewSkills              37,38  460  +0,33
> 9 L'Carpetron Jilliumz   37,10  460  -0,09

Za wczesnie sie cieszylem z tego 8 miejsca ;-)

Pijany szczęściem zacząłeś robić pochopne ruchy? ;-)

> Za to coraz gorzej wygląda Wilq, u którego Howard zaczyna być kulą u nogi.

Nie bardziej niz u Lakers ;-)

I to jest jedyna pociecha!

Pozdro

L'e-szczur